Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji oraz określenie modeli rozwoju infrastruktury informatycznej publicznych służb zatrudnienia

Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 00-349 Warszawa, ul. Tamka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 237 00 00 , fax. 022 237 00 99
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich
    ul. Tamka 3 3
    00-349 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 237 00 00, fax. 022 237 00 99
    REGON: 14097129300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji oraz określenie modeli rozwoju infrastruktury informatycznej publicznych służb zatrudnienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie inwentaryzacji oraz określenie modeli rozwoju infrastruktury informatycznej publicznych służb zatrudnienia. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania (trzy części) i prace szczegółowe: 1) wykonanie narzęd
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 486110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali należycie (zostały potwierdzone dokumentami) co najmniej: i) 1 usługę polegającą na wykonaniu oprogramowania wspierającego procesy zarządzania infrastrukturą informatyczną; ii) 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu inwentaryzacji (spisu z natury) infrastruktury informatycznej w co najmniej 50 jednostkach (oddziałów); iii) 1 usługę polegającą na opracowaniu modelu (projektu) infrastruktury informatycznej dla organizacji posiadającej co najmniej 50 jednostek (oddziałów), b) dysponują zespołem składającym się z minimum 15 osób, który będzie wykonywał przedmiot zamówienia, w tym minimum: i) 1 osobę posiadającą doktorat lub wyższy tytuł naukowy oraz doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego projektu polegającego na zaprojektowaniu rozległej infrastruktury informatycznej obejmującej co najmniej 20 jednostek (oddziałów). ii) 1 osobę posiadającą doktorat lub wyższy tytuł naukowy oraz doświadczenie w przeprowadzaniu co najmniej jednej analizy ekonomicznej związanej z realizacją informatycznego projektu inwestycyjnego. iii) 13 osób posiadających co najmniej wykształcenie średnie oraz doświadczenie związane z obsługą urządzeń komputerowych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiada środki lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 500 000,00 zł.; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza, aby wymagania określone w ust. 1 pkt 2 lit. a były spełnione w jednej lub dwóch usługach jednocześnie. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty, wymienionych w Rozdziale 9 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia wykonawcy wynikającego z art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) wykazu - według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ - wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale 8 ust.1 pkt. 2 lit. a, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 7) wykazu - według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ - osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w rozdziale 8 ust.1 pkt.2 lit.b, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 8) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 9) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1: 1) pkt. 2, 3 i 5 - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 3 stosuje się odpowiednio. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane jest złożenie dokumentu, w którym wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana, Zamawiający może żądać, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi wyliczać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawców. 7. W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę (spółki cywilne-konsorcja), każdy z nich winien złożyć dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2 - 5 oraz oświadczenia z art. 22 ust.1 pkt. 4. Dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 6 - 9 oraz oświadczenia o spełnianiu warunku udziału z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 winien przedłożyć, w imieniu wszystkich, ten lub ci spośród wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają wymagane warunki w sposób łączny. 8. Jeżeli wykonawca zastrzega informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, obowiązany jest umieścić dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzystym opakowaniu oraz opatrzyć napisem: tajemnica przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: integracja (rozszerzenie funkcjonalności) narzędzia informatycznego z Podsystemem Wydatków Inwestycyjnych.
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crzl.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach