Przetargi.pl
wykonanie inwentaryzacji, koncepcji, programu funkcjonalno-użytkowego wraz z uzyskaniem decyzji ULICP dla przebudowy wraz z rozbudową budynków Małego i Dużego Paderevianum UJ, przy ul. Mickiewicza 9 i11 w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/127/2013

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2013-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie inwentaryzacji, koncepcji, programu funkcjonalno-użytkowego wraz z uzyskaniem decyzji ULICP dla przebudowy wraz z rozbudową budynków Małego i Dużego Paderevianum UJ, przy ul. Mickiewicza 9 i11 w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/127/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania inwentaryzacji, koncepcji, programu funkcjonalno-użytkowego wraz z uzyskaniem decyzji o Ustaleniu Lokalizacji Inwestycji Celu Publicznego dla przebudowy wraz z rozbudową budynków Małego i Dużego Paderevianum Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonych przy ul. Mickiewicza 9 i 11 w Krakowie. 1.1Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, programu funkcjonalno-użytkowego (dalej w skrócie PFU), wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz oszacowaniem wartości prac projektowych i robót budowlano-montażowych wraz z kosztami wyposażenia, stanowiącego opis przedmiotu zamówienia dla planowanego zlecenia prac projektowych, oraz uzyskaniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o Ustaleniu Lokalizacji Inwestycji Celu Publicznego (dalej w skrócie ULICP) dla planowanych inwestycji. 1.2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku A do SIWZ. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, czyli do 12 miesięcy, liczonych od udzielenia zamówienia. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 4. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny wymagany okres rękojmi na wykonane usługi obejmujący całość przedmiotu zamówienia, liczony od daty wykonania całości zamówienia, wraz z nieodpłatnymi (wliczonymi w cenę oferty) bieżącymi konsultacjami lub zmianami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa realizowanymi w siedzibie Zamawiającego, przez osoby lub podmioty posiadające stosowne uprawnienia, w terminie do 7 dni liczonych od przekazania stosownego wniosku przez Zamawiającego. 5. Wykonawca powinien przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 9.000,00 zł. PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych PLN). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 42, poz. 275 z 2007r., z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach