Przetargi.pl
Wykonanie w systemie zaprojektuj i wykonaj zadania inwestycyjnego pn.: Budowa trasy północno-zachodniej etap II

Gmina Miasta Bochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 61 49 100 , fax. 014 611 83 99
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Bochnia
    ul. Kazimierza Wielkiego 2 2
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 014 61 49 100, fax. 014 611 83 99
    REGON: 00052389600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w systemie zaprojektuj i wykonaj zadania inwestycyjnego pn.: Budowa trasy północno-zachodniej etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zadania: Zadanie dotyczy budowy drogi na odcinku od ul. Pileckiego do skrzyżowania z ulicą Turkowskiego w Bochni i obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla obiektu, uzyskanie zgody na realizacje inwestycji drogowej - decyzji ZRID (o jakiej mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 231) oraz wykonanie robót budowlanych. 2. Zadanie zostało podzielone na etapy: Etap I: 1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z wszelkimi wymaganymi opracowaniami koniecznymi do uzyskania zgody na realizacje inwestycji drogowej dla obiektu, i uzyskanie zgody na realizacje inwestycji drogowej (ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych). 2) Sporządzenie, zatwierdzenie projektu organizacji ruchu. Etap II: Wykonanie na podstawie w/w dokumentacji robót budowlanych w zakresie obejmującym: a) budowę/przebudowę odcinków dróg o łącznej długości około 0,64 km, b) budowę ronda, w miejscu skrzyżowania z ul. Pileckiego, ul. Zaułek Mollo, ul. Legionów Polskich i nowoprojektowaną drogą, c) Przebudowę 1 skrzyżowania, d) Budowę 4 zjazdów publicznych, e) Budowę 6 zjazdów indywidualnych, f) Budowę/przebudowę ciągów pieszych o długości około 0,28 km, g) Budowę/przebudowę ciągów pieszo- rowerowych o długości około 0,56 km, h) Budowę 1 schodów i pochylni, i) Rozbiórkę istniejących elementów drogowych oraz obiektów kubaturowych, j) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego (malowanie grubowarstwowe) oraz urządzeń drogowych, k) Wycinkę zieleni, nasadzenia. l) Budowę/przebudowę i zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu, m) Budowę kablowej sieci oświetlenia ulicznego o długości trasy ok. 0,46 km wraz ze słupami oświetlenia ulicznego (ledowego). n) wprowadzenie projektu organizacji ruchu.. Powyższe dane należy traktować jako wielkości szacunkowe, a ich dokładną ilość określić należy na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. Etap III: Zgłoszenie zakończenia robót odpowiedniemu organowi administracji publicznej i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3. Zamówienie obejmuje również: 1) Przegląd i usługi serwisowe w okresie gwarancji. 2) Pełnienie funkcji nadzoru autorskiego w czasie wykonywania robót budowlanych do dnia wykonania wszystkich robót budowlanych objętych przedmiotem niniejszej umowy bez naliczania dodatkowych kosztów i wynagrodzenia dodatkowego. 3) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego do 7 dni od dnia podpisania umowy, który będzie stanowił załącznik do umowy. 4. W czasie realizacji zadania Wykonawca umożliwi dojazd i dojście do nieruchomości zlokalizowanych w rejonie objętym zamówieniem; 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Program funkcjonalno-użytkowy, załącznik graficzny Nr 1- zakres, załącznik graficzny Nr 2 - koncepcja, decyzja środowiskowa, wzór umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z póź. zm.), Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Polska Kasa Opieki S.A. ul. Rynek, Bochnia nr 74 1240 1431 1111 0010 0293 1934 Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencje Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału u Skarbnika Urzędu Miasta pokój nr 131 lub w kasie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bochnia.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach