Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji cmentarzy komunalnych w Legnicy, opracowanie map i zasilenia w dane bazy systemu komputerowego zawierającego wyszukiwarkę osób pochowanych

Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Nowodworska 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8566350 w. 103 , fax. 076 7233763
  • Data zamieszczenia: 2010-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Nowodworska 60 60
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8566350 w. 103, fax. 076 7233763
    REGON: 39008153600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji cmentarzy komunalnych w Legnicy, opracowanie map i zasilenia w dane bazy systemu komputerowego zawierającego wyszukiwarkę osób pochowanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie inwentaryzacji cmentarzy komunalnych w Legnicy, opracowanie map i zasilenia w dane bazy systemu komputerowego zawierającego wyszukiwarkę osób pochowanych. Inwentaryzacja cmentarzy komunalnych w Legnicy obejmuje inwentaryzację dot. usytuowania grobów i grobowców, rezerwacji, alei, budynków i budowli, elementów architektury sakralnej, punktów czerpania wody, zieleni na cmentarzach komunalnych w Legnicy przy ul. Wrocławskiej i ul. Zielnej oraz wprowadzenie danych o osobach pochowanych, dysponentach i opłatach do programu użytkowego i na interaktywną mapę cmentarzy. Projekt zakończyć powinien się stworzeniem interaktywnej mapy cmentarzy w aplikacji internetowej. Szacowana liczba grobów na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Wrocławskiej w Legnicy ok. 46.752 mogił, 34.634 grobowców przy ul. Zielnej - ok. 606 mogił, 14 grobowców Powierzchnia Cmentarza Komunalnego przy ul. Wrocławskiej 124- ok. 48 ha Powierzchnia Cmentarza Komunalnego przy ul. Zielnej- ok. 0,5 ha Rodzaj i zakres prac: 1) -inwentaryzacja i rozmieszczenie grobów i grobowców wraz z oznaczeniem kwater, rzędów, danymi osób pochowanych, tj. imieniem i nazwiskiem, datą urodzenia, datą zgonu, rodzajem miejsca pochówku (grób pojedynczy, podwójny, grobowiec), - inwentaryzacja i rozmieszczenie wykupionych miejsc pod pochówek wraz z oznaczeniem kwater i rzędów, - inwentaryzację i rozmieszczenie alei, - inwentaryzacja i rozmieszczenie punktów czerpania wody, - inwentaryzacja i rozmieszczenie budynków i budowli oraz elementów architektury sakralnej, - wykonanie i dołączenie do programu zdjęć grobów i nagrobków 2) Interaktywna mapa cmentarzy zbudowana na podstawie pomiarów geodezyjnych, (wymagana dokładność do 10 cm) w postaci wektorowej. 3) Utworzenie planu zagospodarowania przestrzennego w sektorach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. nr 90 z 2001 r. poz. 1013). Plan ma zawierać takie elementy jak: rozmieszczenie grobów i grobowców wraz z oznaczeniem kwater, istotne wymiary odległości między grobami odległości od alei i innych istotnych obiektów np. istniejących drzew (plan powinien być zintegrowany z mapą inwentaryzacyjną cmentarzy). 4) Wykonanie co najmniej dwóch zdjęć grobom z przybliżenia (tablic nagrobków) i z oddalenia całego grobu. Dołączenie plików zdjęć do aktywnych pól grobów w aplikacji do administrowania cmentarzami. 5) Wpisanie danych podstawowych z inwentaryzacji cmentarza do bazy programu: Imienia i nazwiska, dat urodzin i śmierci, informacji o lokalizacji grobu (sektor, rząd, numer) oraz danych z ksiąg osób pochowanych i grobów, faktur i innych dokumentów będących w posiadaniu Administracji Cmentarza z lat 1945- 2010 r. Wymagania oprogramowania od strony użytkownika: - aplikacja internetowa powinna umożliwiać pracę zdalną (za pośrednictwem Internetu), - aplikacja powinna dawać możliwość pomniejszania, powiększania, przesuwania mapy, - możliwość samodzielnej modyfikacji mapy cmentarza z poziomu programu: a) dodawanie i usuwanie grobów, b) edycja (zmiana rozmiaru i położenia oraz obracanie grobów), c) predefiniowanie rozmiarów grobów w zależności od ich rodzaju, d) możliwość ustalania rozmiaru grobów w metrach, e) możliwość oznaczania różnych rodzajów grobów poprzez zmianę ich koloru, f) łączenie grobów na mapie z danymi z bazy danych z poziomu aplikacji g) blokowanie edycji grobów podczas przeglądania mapy - mapa jak również cała aplikacja powinna uwzględniać plan zagospodarowania terenu w wolnej części cmentarza jak również dawać możliwość pełnego administrowania rezerwacjami (łącznie z wizualizacją danych na mapie), - mapa z legendą i odcinkiem ilustrującym aktualne przełożenie skali mapy na metry - okno z miniaturą mapy oraz zaznaczoną aktualną pozycją, ułatwiającą orientację oraz umożliwiające szybką nawigację na mapie - możliwość zlokalizowania grobu po nazwisku, dacie urodzenia, dacie śmierci, numerze kwatery, numerze rzędu - możliwość zidentyfikowania grobu po zaznaczeniu go na mapie - szybki podgląd najważniejszych informacji o grobie po zaznaczeniu na mapie - możliwość dołączenie zdjęć grobów i nagrobków - po wyborze grobu lub pochowanego prezentacja w panelu następujących danych: lokalizacja grobu, grobowca na mapie cmentarza, danych osoby zmarłej: imienia i nazwiska, daty urodzenia, daty śmierci, oznaczenia kwatery, oznaczenia rzędu, rodzaj pochówku (grób pojedynczy, podwójny, grobowiec), uwagi dla opiekuna grobu od administratora - ciągła możliwość automatycznego generowania raportów w różnych przekrojach (np. osoby zmarłe w danym roku, osoby spoczywające w danej kwaterze, terminy opłat za miejsce na pochówek), możliwość wystawienia faktur z poziomu programu, - możliwość tworzenia raportów windykacyjnych: a) automatyczne generowanie listy dłużników, b) całościowe lub wyrywkowe generowanie zawiadomień ponaglających - możliwość prowadzenia w bazie ewidencji miejsc wykupionych pod pochówek i grobów zgodnie z rozporządzeniem ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. nr 90 z 2001 r. poz. 1013) - możliwość automatycznego generowania zaświadczeń i dokumentów w formacie edytora tekstu i PDF, związanych z administracją cmentarza z poziomu aplikacji - możliwość zarządzania użytkownikami i poziomem dostępu do danych - edycja danych w księdze grobów i księdze zmarłych - instalacja i konfiguracja programu użytkowego i interaktywnej mapy cmentarzy prowadząca do uzyskania pełnej zgodności z wymogami SIWZ - przeszkolenie pracowników administracji cmentarzy w zakresie umożliwiającym samodzielną aktualizację bazy danych i interaktywnej mapy cmentarzy. - udzielenie bezterminowej licencji - konsultacje wdrożeniowe - świadczenie asysty technicznej w okresie gwarancji przez okres 12 miesięcy Wymagania dotyczące strony internetowej - możliwość umieszczania w serwisie płatnych ogłoszeń, - możliwość znalezienia grobu wg nazwiska, imienia, daty urodzin i daty zgonu osoby pochowanej, - możliwość wygenerowania i wydrukowania mapy dojścia do sektora w którym znajduje się grób, - możliwość zarządzania treścią (CMS) umożliwiający własnoręczną edycję poszczególnych podstron - skalowanie mapy cmentarza z możliwością przesuwania w dużym powiększeniu, - możliwość zamieszczenia załączników od podstron, - możliwość samodzielnej synchronizacji bazy danych oraz zdjęć programu administracyjnego z bazą wyszukiwarki - możliwość zapalenie wirtualnego znicza, - integracja wyszukiwarki z usługami świadczonymi przez administratora, - własnoręczne zarządzanie podstawowymi ustawieniami wyszukiwarki z poziomu panelu administracyjnego - możliwość sortowania wyników wyszukiwania wg różnych kryteriów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4500 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpgk.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach