Miasto Białystok ogłasza przetarg
- Adres: 15-950 Białystok, Słonimska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
- Data zamieszczenia: 2019-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
Słonimska 1
15-950 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
REGON: 05065864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie inwentaryzacji cieków naturalnych (z wyłączeniem rzeki Biała), urządzeń wodnych, rowów przydrożnych oraz istniejących na nich budowli znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Białegostoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji cieków naturalnych (z wyłączeniem rzeki Biała), urządzeń wodnych, rowów przydrożnych oraz istniejących na nich budowli znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Białegostoku. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej (po przeprowadzeniu pomiarów w terenie z użyciem urządzenia GPS) wszystkich cieków naturalnych, urządzeń wodnych oraz rowów przydrożnych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Białegostoku wraz z ich ewidencją sporządzoną na mapie sytuacyjnej (topograficznej) w skali 1:5000 lub 1:10000, na której należy zaznaczyć wszystkie cieki naturalne, urządzenia wodne, rowy przydrożne oraz istniejące na nich budowle (np. przepusty, mosty itp.). 2) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej stanu faktycznego wszystkich cieków naturalnych, urządzeń wodnych, rowów przydrożnych oraz istniejących na nich budowli (np. przepusty, itp.). 3) Wykonanie profili podłużnych i przekroi poprzecznych wszystkich cieków naturalnych, urządzeń wodnych oraz rowów przydrożnych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Białegostoku. Przekroje poprzeczne należy wykonać w miejscach charakterystycznych nie rzadziej niż co 100 m. 4) Wykonanie ewidencji, która musi zawierać w szczególności tabelaryczny wykaz wszystkich cieków naturalnych, urządzeń wodnych, rowów przydrożnych oraz istniejących na nich budowli (np. przepusty, mosty itp.). 5) Wprowadzenie do inwentaryzacji, ewidencji nazw cieków naturalnych, urządzeń wodnych, rowów przydrożnych oraz hektometrażu wlotów, wylotów i budowli (np. przepustów itp.). 6) Zaznaczenie (w ewidencji oraz na mapie sytuacyjnej) cieków naturalnych, urządzeń wodnych, rowów przydrożnych oraz istniejących na nich budowli, należących do Miasta Białystok oraz innych podmiotów. 7) Podanie numerów wszystkich działek ewidencyjnych wraz z obrębami, na których zlokalizowane są cieki naturalne, urządzenia wodne, rowy przydrożne oraz istniejące na nich budowle. 8) Wykonanie opisu stanu technicznego zinwentaryzowanych cieków naturalnych, urządzeń wodnych, rowów przydrożnych oraz istniejących na nich budowli (np. przepusty, itp.) wraz z wykazem wymaganych prac remontowych. 9) Określenie zobowiązań Miasta Białystok do wykonywania prac konserwacyjnych na poszczególnych ciekach naturalnych, urządzeniach wodnych wskazanych w decyzjach administracyjnych. 10) Przygotowanie danych do przeniesienia do systemu GIS. 3. Odpowiedzialność za jakość, kompletność i prawidłowość przekazywanej dokumentacji ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu dokumentację zgodnie z przedmiotem zamówienia w 4 egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w formacie *.shp *.doc i *.pdf oraz załączniki graficzne w formacie *.jpg lub *.bmp. 5. Transport, materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązuje się dokonać we własnym zakresie i na własny koszt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy Wykonawca w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa: 1) oświadczenie wstępne wykonawcy (na lub zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz dokument, o którym mowa w Sekcji III.4) pkt 1 – składa każdy z wykonawców - do oferty; 2) dokumenty, o których mowa w Sekcji III.5.1), składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych Sekcji III.1.3) – na wezwanie zamawiającego (oferta oceniona najwyżej). 2. W przypadku, gdy Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu Wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania - w załączniku nr 2 do SIWZ; 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg załącznika nr 5 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy – nie dotyczy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu - załącznik nr 6 do SIWZ. 5. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie zwiększenia mocy jednostek wytwarzania energii elektrycznej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży z Odnawialnych Źródeł Energii
Dodano: 2024-04-23 - „Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej związanej z kompleksową modernizacją budynku krytej pływalni Centrum Sportu i Rekreacji w Augustowie”
Dodano: 2024-04-05 - Opracowanie dokumentacji projektowej pn.: „Budowa ul. Dolnej w Starej Łomży przy Szosie wraz z adaptacją terenów przyległych w celu przystosowania ich do zmian klimatu"
Dodano: 2024-04-03 - „Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej związanej z kompleksową modernizacją budynku krytej pływalni Centrum Sportu i Rekreacji w Augustowie”
Dodano: 2024-03-11 - Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. Prace konserwatorskie i roboty budowlane przy zabytkowym Grodzisku wczesnośredniowiecznym zw. „Krepost” w Klukowiczach.
Dodano: 2024-03-06 - Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu” w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i remont budynku Urzędu Gminy przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a w Łomży
Dodano: 2024-02-10 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej - dotyczy pomieszczeń dziennej opieki psychiatrycznej
Dodano: 2023-12-28 - Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla inwestycji polegającej na zaprojektowaniu i budowie Instalacji Mineralizacji Odpadów Komunalnych w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2023-12-28 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej - dotyczy pomieszczeń dziennej opieki psychiatrycznej
Dodano: 2023-11-24 - Dokumentacje drogowe 2
Dodano: 2023-10-23