Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu” w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i remont budynku Urzędu Gminy przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a w Łomży

Gmina Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, Marii Skłodowskiej-Curie 1a
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 864737347
  • Data zamieszczenia: 2024-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomża
    Marii Skłodowskiej-Curie 1a
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 864737347
    REGON: 450669944
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu” w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i remont budynku Urzędu Gminy przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a w Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu” w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i remont budynku Urzędu Gminy przyul. M. Skłodowskiej Curie 1a w Łomży1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu obowiązków Inżyniera Kontraktu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i remont budynku Urzędu Gminy przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a w Łomży”. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na nadzorze technicznym i merytorycznym przez cały okres realizacji Projektu obejmujących kompleksowe doradztwo na etapie wyłaniania wykonawcy robót budowlanych (w tym przygotowanie zakresu zamówienia do przetargu poprzedzone analizą dokumentacji projektowej, opracowaniem opisu przedmiotu zamówienia, uwzględniającego aktualne warunki wykonania i oczekiwania zamawiającego). 1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy oraz wymogi stawiane przedmiotowi zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia wskazany w załączniku Nr 7 do SWZ stanowiący jej integralny element.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opisane w dziale VIII SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach