Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-514 Katowice, ul. Ceglana
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3581460, 3581200, 3581332 , fax. 32 2518437, 32 35 8 432
- Data zamieszczenia: 2020-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
ul. Ceglana 35
40-514 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 3581460, 3581200, 3581332, fax. 32 2518437, 32 35 8 432
REGON: 00132576700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uck.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publicznyc Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej istniejącego głównego budynku Szpitala zlokalizowanego przy ul. Ceglanej 35 w Katowicach w technice 2D. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonaniu inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej istniejącego głównego budynku Szpitala zlokalizowanego przy ul. Ceglanej 35 w Katowicach w technice 2D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej w treści: OPZ) stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej w treści: SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71251000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymogu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Zamawiający wymaga załączenia w ofercie następujących dokumentów: 1) czytelnie wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału – załącznik 2 do SIWZ 3) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy wg załącznika nr 6 do SIWZ – dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie którejkolwiek części zamówienia podwykonawcom, w sytuacji gdy Wykonawca nie dołączy w/w wykazu Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcy, 4) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”. 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - dostarczyć w sytuacji, gdy Wykonawca będzie dysponował zasobami udostępnionymi od innych podmiotów – dołączyć do oferty w formie pisemnej. 6) Pełnomocnictwo B) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 UPZP – załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie oraz załącznik mają być złożone zgodnie z treścią punktu VI.6.11 SIWZ. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem lub e-mailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie uproszczonych inwentaryzacji architektonicznych budynków dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2023-05-10 - Odtworzenie dokumentacji technicznych dla budynków
Dodano: 2022-08-10 - Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej istniejącego głównego budynku Szpitala zlokalizowanego przy ul. Ceglanej 35 w Katowicach w technice 2D.
Dodano: 2021-06-24 - Wykonanie opracowań dotyczących planowanej budowy budynku biurowego Oddziału ZUS w Sosnowcu.
Dodano: 2019-06-18 - Ekspertyzy techniczne wraz z inwentaryzacją i określeniem kosztów modernizacji 25 budynków mieszkalnych
Dodano: 2017-08-17 - wykonanie inwentaryzacji budowlano- instalacyjnych nieruchomości na terenie Miasta Gliwice
Dodano: 2017-07-11