Przetargi.pl
Ekspertyzy techniczne wraz z inwentaryzacją i określeniem kosztów modernizacji 25 budynków mieszkalnych

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2017-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ekspertyzy techniczne wraz z inwentaryzacją i określeniem kosztów modernizacji 25 budynków mieszkalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyz technicznych wraz z inwentaryzacją i określeniem kosztów modernizacji 25 budynków mieszkalnych. Realizacja zadania będzie polegać na wykonaniu inwentaryzacji budowlanej, ekspertyzy technicznej oraz oceny stanu technicznego dla wymienionych poniżej obiektów. Efektem końcowym zamówienia będzie sporządzenie szacunkowego kosztorysu robót remontowych dla tych obiektów. Inwentaryzacje budowlane. Część opisowa musi zawierać: - podstawowe dane obiektu dotyczące: funkcji, konstrukcji oraz rozwiązań materiałowych; - rok budowy, powierzchnię zabudowy, kubaturę, powierzchnię użytkową całego budynku, gabaryty; - wykaz powierzchni (powierzchni użytkowej oraz powierzchni podłóg) wszystkich lokali z podziałem na mieszkalne i usługowe oraz wyszczególnienie przynależnych do nich powierzchni piwnic i komórek; - wykaz powierzchni wspólnych (korytarze, klatki schodowe). Powierzchnię użytkową należy obliczać wg pomiaru na poziomie podłogi w stanie wykończonych ścian wyprawą tynkarską. Wnęk w ścianach o powierzchni poniżej 0,1 m2 nie doliczać do powierzchni mieszkania. Powierzchnie zewnętrzne niezamknięte ze wszystkich stron, dostępne z danego pomieszczenia (balkony, loggie, tarasy itp.) nie doliczać do powierzchni lokalu, ale wskazać oddzielnie: powierzchnie nie nakryte (balkony, tarasy), powierzchnie nakryte (loggie). Powierzchnię użytkową pomieszczeń ze skośnym sufitem należy obliczyć wg poniższych warunków: - wysokości powyżej 2,20 m liczyć w 100%; - wysokości od 1,40 m do 2,20 m liczyć w 50%; - poniżej 1,40 m nie wliczać. Powierzchnia danego pomieszczenia musi wynikać z wymiarowania na rzutach. Część rysunkowa musi zawierać: - mapę sytuacyjną 1:500 - rzuty wszystkich kondygnacji, dachu, elewacji w skali 1:100 - przekroje przez klatki schodowe w skali 1:100 Na rysunkach należy: - zwymiarować elementy konstrukcyjne dachu, określić spadek połaci i rynien, nanieść kominy, rury wywiewne, wyłazy, odgrom; - zwymiarować wszystkie otwory okienne i drzwiowe, oznaczyć typ i materiał okien; - na rzutach kondygnacji oznaczyć belki, podciągi i inne elementy konstrukcyjne; - grubość ścian wymiarować łącznie z wyprawą tynkarską; - oznaczyć trwałe zmiany w lokalach – przebudowy, antresole; - podać rodzaj podłóg i posadzek; - zaznaczyć wloty przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych; - na rzutach podać powierzchnię lokali, komunikacji i innych pomieszczeń; - nanieść rzędne wysokościowe kondygnacji; - zlokalizować urządzenia np. zlewozmywak, kuchenka, wanna, wc, umywalka, brodzik, trzon kuchenny, piec kaflowy, grzejnik; - zaznaczyć piony i podejścia instalacji wod-kan oraz poziomy w piwnicach, opisać średnice, materiał i zawory główne; - zaznaczyć piony i podejścia instalacji gazowej wraz z urządzeniami oraz poziomy w piwnicach, opisać średnice, materiał i zawory główne; - zaznaczyć tablice liczników energii elektrycznej, bezpieczników i rozdzielni oraz umiejscowić wyłączniki, gniazdka i lampy; - zaznaczyć instalacje ogrzewania etażowego (rodzaj paliwa, umiejscowienie grzejników). Poszczególne instalacje należy przedstawić na osobnych rzutach kondygnacji. Instalacje elektryczne słaboprądowe (teletechniczne, komputerowe) wyszczególnić opisowo oraz umiejscowić (tylko tablice, szafki) na rzutach z instalacją elektryczną. Część zdjęciowa Należy wykonać dokumentację fotograficzną obejmującą wszystkie elewacje oraz charakterystyczne elementy budynku. C. Ekspertyza techniczna. Należy wykonać ekspertyzy techniczne dotyczące budynków mieszkalnych w zakresie: - konstrukcji stropów, - konstrukcji schodów, - kominów, - przepisów p.poż.; natomiast dla budynków gospodarczych w zakresie stropów. Ekspertyzy muszą być wykonane odpowiednio przez rzeczoznawcę budowlanego i do spraw p.poż. D. Ocena stanu technicznego Do każdego budynku mieszkalnego oraz budynku gospodarczego lub zespołu budynków gospodarczych należy wykonać ocenę stanu technicznego wraz z szacunkowymi kosztami remontu (w formie uproszczonej - wskaźnikowej), z podziałem na poszczególne elementy i instalacje budowlane. Opracowania pn. „ocena stanu technicznego dla budynku ……..” będą stanowiły podsumowanie wcześniej wykonanych inwentaryzacji i ekspertyz technicznych, w których będzie należało zamieścić dane charakteryzujące obiekt oraz ustalenia wynikające z inwentaryzacji oraz przeprowadzonych ekspertyz technicznych. Wynikiem tego opracowania będzie wydanie opinii technicznej i określenie kosztów remontu i modernizacji obiektów. Zakres opracowania dokumentacyjnego dla poszczególnych obiektów: - Inwentaryzacja budowlana – 6 egz. - Ekspertyza techniczna – 4 egz. - Ocena stanu technicznego – 4 egz. - Dokumentacja w formie elektronicznej – 1 kpl. Ww. opracowania powinny być również (dodatkowo) przygotowane i przekazane zamawiającemu w wersji elektronicznej na płycie CD. Wszystkie materiały na płycie CD powinny być wykonane w formacie PDF. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71251000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 6. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach