CRK Zieleń i Rekreacja Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Paderewskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7354334, 601 857476, , fax. 627 354 334
- Data zamieszczenia: 2018-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: CRK Zieleń i Rekreacja Sp. z o.o.
Paderewskiego 2-6
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 7354334, 601 857476, , fax. 627 354 334
REGON: 25045142400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzz.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w przebudowywanym budynku gastronomicznym w Ostrowie Wielkopolskim - ulica Plażowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji wentylacji mechanicznej w przebudowywanym budynku gastronomicznym w Ostrowie Wielkopolskim - ulica Plażowa. Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Instalowanie wentylacji. Wykonanie wentylacji mechanicznej w przebudowywanym budynku gastronomicznym zgodnie z projektem załączonym w załączniku nr 9 SIWZ. Montaż wentylatorów dachowych z tłumikami i wywietrznikami zintegrowanymi. Montaż czerpni ściennych wraz z wentylatorami kanałowymi oraz nagrzewnicami wodnymi. Montaż wyrzutni dachowych. Montaż kanałów wentylacyjnych. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Plażowa, działka 1/6,3 obręb 0193. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: Opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 9,10,11. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem robót wskazanych w projekcie – załącznik nr 9. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej ze względu na wykonane i prowadzone prace. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót sanitarnych o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się wykonanie robót o tym samym profilu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który w załączniku nr 3 złoży oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia dotyczących: 1) doświadczenia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.a. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4a). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4a, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, zawierać zakres powierzonego zasobu, zawierać informacje, że podmiot, na zdolności, którego wykonawca powołuje się, zrealizuje te roboty sanitarne (instalacja wentylacji). 2. Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5). 3. Dokument składany po opublikowaniu informacji o której mowa w art. 86 ust.5 PZP: - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji chłodzenia wybranych pomieszczeń budynku szkoły Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Puszczykowie, ul. Kasprowicza 3.
Dodano: 2023-07-24 - Wykonanie instalacji klimatyzacji oraz instalacji wentylacji mechanicznej w budynku Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Al. Wolności 11
Dodano: 2020-10-26 - Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku "B" Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu
Dodano: 2020-07-13 - Dostosowanie obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79 i Toruńskiej 7 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych: Wykonanie instalacji zapobiegającej zadymieniu klatki schodowej A-D w budynku głównym Szpitala przy ul. Poznańskiej 79
Dodano: 2019-10-10 - MONTAŻ POMPY CIEPŁA ORAZ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ O MOCY 39,60 KWP W RAMACH ZADANIA „BUDOWA PRZEDSZKOLA WRAZ ZE ŻŁOBKIEM” W KOŚCIANIE NA OS. KONSTYTUCJI 3 MAJA
Dodano: 2018-09-18 - wykonanie klimatyzacji precyzyjnej pomieszczeń archiwum zakładowego w budynku B Oddziału ZUS w Pile
Dodano: 2017-08-22