Przetargi.pl
Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w przebudowywanym budynku gastronomicznym w Ostrowie Wielkopolskim - ulica Plażowa

CRK Zieleń i Rekreacja Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Paderewskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7354334, 601 857476, , fax. 627 354 334
  • Data zamieszczenia: 2018-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CRK Zieleń i Rekreacja Sp. z o.o.
    Paderewskiego 2-6
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7354334, 601 857476, , fax. 627 354 334
    REGON: 25045142400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w przebudowywanym budynku gastronomicznym w Ostrowie Wielkopolskim - ulica Plażowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji wentylacji mechanicznej w przebudowywanym budynku gastronomicznym w Ostrowie Wielkopolskim - ulica Plażowa. Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Instalowanie wentylacji. Wykonanie wentylacji mechanicznej w przebudowywanym budynku gastronomicznym zgodnie z projektem załączonym w załączniku nr 9 SIWZ. Montaż wentylatorów dachowych z tłumikami i wywietrznikami zintegrowanymi. Montaż czerpni ściennych wraz z wentylatorami kanałowymi oraz nagrzewnicami wodnymi. Montaż wyrzutni dachowych. Montaż kanałów wentylacyjnych. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Plażowa, działka 1/6,3 obręb 0193. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: Opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 9,10,11. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem robót wskazanych w projekcie – załącznik nr 9. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej ze względu na wykonane i prowadzone prace. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót sanitarnych o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się wykonanie robót o tym samym profilu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który w załączniku nr 3 złoży oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia dotyczących: 1) doświadczenia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.a. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4a). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4a, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi:  zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby,  wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób,  zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób,  zawierać zakres powierzonego zasobu,  zawierać informacje, że podmiot, na zdolności, którego wykonawca powołuje się, zrealizuje te roboty sanitarne (instalacja wentylacji). 2. Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5). 3. Dokument składany po opublikowaniu informacji o której mowa w art. 86 ust.5 PZP: - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach