SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka ogłasza przetarg
- Adres: 42-604 Tarnowskie Góry, ul. Śniadeckiego 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3901206 , fax. 032 3901353
- Data zamieszczenia: 2013-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka
ul. Śniadeckiego 1 1
42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 3901206, fax. 032 3901353
REGON: 00029170100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.repty.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie Instalacji Układu Solarnego GCR/3/ZP/2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie instalacji solarnej dla potrzeb podgrzewu wody basenowej i wody dla gabinetu hydroterapii. 2. Panele słoneczne połączone w układzie 4 pól, po 10 kolektorów zainstalowane zostaną na dachu budynku pawilonu E przy wykorzystaniu konstrukcji wsporczej, zwiększającej pochylenie kolektorów do 30?. 3. Zadanie obejmuje w szczególności: wykonanie robót według przedstawionego projektu budowlanego, przeprowadzenie rozruchu, przeszkolenie obsługi oraz opracowanie szczegółowej instrukcji eksploatacji, przedłożenie protokołów badań, prób i sprawdzeń. 4. Szczegółowy opis robót zawiera dokumentacja techniczna tj: - Instalacja solarna dla wody basenowej i działu hydroterapii, - Zabezpieczenie instalacji solarnej przed przegrzewem, - Roboty budowlane uzupełniające wynikające z zakresu projektów branżowych, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - Przedmiary robót, - Ekspertyza techniczna budynku w aspekcie zamontowania na nim instalacji solarnej. 5. Zgodnie z dokumentacją, instalacja zostanie wykonana przy zabudowie 40 kolektorów słonecznych typu Vitosol 100w 2.5 lub odpowiednik o parametrach technicznych nie gorszych niż typowane, charakteryzujących się wysoką sprawnością pracy dla podgrzewania ciepłej wody użytkowej, bezpieczeństwem eksploatacji i żywotnością, co musi być potwierdzone testami jakościowymi zgodnie z normą europejską i polską PN-EN-12975 oraz posiadanym certyfikatem Solar Keymark. 6. Na wykonane roboty Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu co najmniej 60 miesięcznej gwarancji z tym, że dla materiałów i zainstalowanych urządzeń okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielana przez producenta zainstalowanych urządzeń i wykorzystanych materiałów. Informacje dodatkowe: 1. Przedmiot umowy powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją i z materiałów określonych w projekcie (w trakcie realizacji przedmiotu umowy wymagane będą: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne ITB), a także z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa mających zastosowanie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, Prawa budowlanego oraz Prawa zamówień publicznych. 2. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Należy stosować wyłącznie materiały dopuszczone do stosowania w budownictwie, posiadające wymagane prawem certyfikaty i atesty, w szczególności dopuszczone do zastosowania w budynkach użyteczności publicznych. Wszystkie materiały i wyroby należy stosować zgodnie z instrukcjami i wytycznymi producenta. 3. Wykonawca odpowiada za prawidłowe wydzielenie i oznakowanie terenu robót budowlanych, mając na uwadze ciągłość pracy pozostałych części szpitala. Miejsce prowadzenia robót winno być zabezpieczone przed dostępem osób trzecich i oddzielone od pozostałych części obiektu, będących w użytkowaniu, szczelnymi ściankami. Roboty ogólno-budowlane należy prowadzić w sposób niezakłócający pracę w GCR Repty. Roboty hałaśliwe prowadzone będą wyłącznie w terminie i w czasie uzgodnionym wcześniej z Działem Technicznym Zamawiającego. 4. Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest zorganizować zaplecze budowy, które może powstać jedynie w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Pomieszczenia socjalne oraz magazynowe zapewnia Wykonawca. 5. Od Wykonawcy wymagać się będzie zapewnienia na terenie objętym umową należytego ładu, porządku, przestrzegania zasad BHP i p.poż, przepisów sanitarno - epidemiologicznych w czasie wykonywania robót oraz odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z realizacją robót oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien dokonać wizji terenu robót oraz uzyskać wszelkie informacje niezbędne do oceny ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 7. Prawidłowość obmiarów zawartych w przedmiarze robót Wykonawca ma obowiązek sprawdzić w oparciu o otrzymaną SIWZ z załącznikami oraz wizję terenu robót. O rozbieżnościach pomiędzy obmiarami Wykonawcy a Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego przy wykorzystaniu procedury udzielania wyjaśnień w sposób opisany w SIWZ pkt . XI. 8. Osobą odpowiedzialną za organizację i przebieg wizji jest Zdzisław Wojtas tel. 32 39-01-550 w godz. 8-14. 9. Wykonawca do realizacji zamówienia zobowiązany jest używać wyłącznie materiałów i urządzeń dopuszczonych do stosowania na terenie Polski, spełniających właściwe normy. 10. Szczegółowy harmonogram robót, stanowiący załącznik do umowy będzie ustalony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy, w którym zostaną zawarte terminy rozpoczęcia i zakończenia zadań. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania się do procedur i zasad wynikających z posiadania przez Zamawiającego certyfikatów jakości wg ISO 9001 - ISO 14001 i certyfikatu akredytacyjnego. 12. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), co nie może prowadzić do zmiany projektu oraz zmniejszenia parametrów technicznych i jakościowych założonych w projekcie. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na składającym ofertę (art. 30 ust. 5 Pzp). W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 17.000 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ING Bank Śląski nr konta 92 1050 1386 1000 0002 0085 6649 z dopiskiem Wadium GCR/3/ZP/2013. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego w terminie do godz. 11.00 dnia 31.01.2013r. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy dołączyć do oferty w oryginale w sposób umożliwiający jego późniejszy zwrot, bez naruszania oferty, a do oferty trwale dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wykonawcy, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 2 pkt 2 Pzp. 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Pzp. W ofercie należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokonuje zwrotu wadium. 8. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repty.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont i modernizacja sali widowiskowej Wodzisławskiego Centrum Kultury
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa, modernizacja oraz budowa (montaż) instalacji telewizji dozorowej, instalacji kontroli dostępu oraz instalacji sygnalizacji włamania i napadu w budynkach Oddziału ZUS w Częstochowie i terenowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie instalacji c.o. - gaz. w Ośrodku Kultury w Wiśle Wielkiej przy ul. Słonecznej 4
Dodano: 2016-06-27 - Inwestycje związane ze zmianą lub modernizacją sposobu ogrzewania w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach przy ul. Agnieszki 2
Dodano: 2016-06-27 - Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w bud. naukowo-dydaktycznym A Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - BZP 010/04005/16
Dodano: 2016-06-14 - Wykonanie wentylacji mechanicznej w Oddziale ZUS w Czestochowie ul. Dąbrowskiego 43/45
Dodano: 2016-06-03 - Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Sportowych w Radlinie ul. Rogozina 55 - modernizacja wewnętrznej sieci centralnego ogrzewania
Dodano: 2016-05-23 - Modernizacja klimatyzacji i wentylacji w Teatrze Małym w Tychach przy ul. Hlonda 1.
Dodano: 2016-05-05 - Adaptacja pomieszczeń na przedszkole i internat w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Będzinie: - Zadanie: Rozwój infrastruktury przedszkolnej w Powiecie Będzińskim - przebudowa i adaptacja części istniejących pomieszczeń na oddział przedszkolny w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Będzinie przy ul. 11 listopada 7
Dodano: 2016-04-27 - Ograniczenie niskiej emisji poprzez kompleksową termomodernizację wraz z wymianą źródła ciepła Szkoły Podstawowej nr 1 w Chybiu. Etap I- przebudowa kotłowni z wymianą źródła ciepła na gazowe, wymiana instalacji centralnego ogrzewania, instalacja solarna.
Dodano: 2016-03-31