Przetargi.pl
Wykonanie Instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru z elementami optyczno-akustycznymi w siedzibie Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie

Centrum Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, Pszczelińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 (22) 729 59 37, , fax. +48 22 729 72 91
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Doradztwa Rolniczego
    Pszczelińska 99
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. +48 (22) 729 59 37, , fax. +48 22 729 72 91
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cdr.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie Instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru z elementami optyczno-akustycznymi w siedzibie Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji Systemu Sygnalizacji Pożarowej (zwanego dalej: ”SSP”) z elementami optyczno-akustycznymi wraz z integracją z pozostałymi systemami bezpieczeństwa w istniejącym budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie położonym przy ul. Pszczelińskiej 99 w Brwinowie (zwanym dalej: „Obiektem”), na podstawie przedstawionej przez Zamawiającego Dokumentacji technicznej - projektowej, tj. projektu wykonawczego wraz z rysunkami, Przedmiaru robót i Specyfikacji Technicznej Wykonywania i Odbioru Robót – składających się łącznie na Dokumentację techniczną (projektową). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące prace: 1) wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w całym Obiekcie, z wyłączeniem dozoru w mieszkaniach zewnętrznych i na zewnętrznej klatce schodowej; 2) dopasowanie i zainstalowanie odpowiedniej ilości czujek, w tym czujek ze wskaźnikiem zadziałania, w pomieszczeniach wskazanych w Dokumentacji projektowej oraz wprowadzenie zmian na etapie wykonawczym zamówienia w stosunku do Dokumentacji projektowej poprzez dodanie czujek lub zmiany ich typu, w innych miejscach niż przewidziane w Projekcie - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego w przypadku takiej konieczności; 3) wywóz gruzu i utylizacja materiałów rozbiórkowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Dokumentacja techniczna, stanowiąca Załączniki nr 6a-6h do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Należy dołączyć do oferty Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, także pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach