Przetargi.pl
Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru wraz z systemem alarmowania głosowego w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. J. Korczaka w Borzęciczkach

Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. J. Korczaka w Borzęciczkach ogłasza przetarg

  • Adres: 63-720 Koźmin Wielkopolski, Borzęciczki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 721 69 93, , fax. 062 721 69 93
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. J. Korczaka w Borzęciczkach
    Borzęciczki 11
    63-720 Koźmin Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 721 69 93, , fax. 062 721 69 93
    REGON: 23513400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswborzeciczki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Oświata

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru wraz z systemem alarmowania głosowego w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. J. Korczaka w Borzęciczkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru wraz z dźwiękowym systemem ostrzegawczym w budynku w Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. J. Korczaka w Borzęciczkach. 2.2.2. Zamawiający informuje, iż budynek Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. J. Korczaka w Borzęciczkach jest objęty ochroną konserwatorską ze względu na wpis do rejestru zabytków i w związku z tym Wykonawca musi podjąć wszelkie konieczne działania w celu zapewnienia ochrony i zabezpieczenia budynku przed uszkodzeniem i zniszczeniem. A także spełnić warunki Pozwolenia Nr 567/2019/A Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków stanowiący załącznik Nr 11 do SIWZ. 2.2.3. Wykonawca prac opisanych w niniejszym dokumencie ma obowiązek zapoznać się z całą dokumentacją projektową wraz z jej wszystkimi załącznikami oraz dokonać wizji lokalnej w Obiekcie. Przedmiar robót będący załącznikiem do niniejszej SIWZ może nie zawierać detali montażowych wynikających z technologii montażu niektórych elementów i urządzeń, a jedynie pozycję „materiały instalacyjne” wskazującą, że takie elementy mogą być potrzebne na etapie wykonawstwa i Wykonawca zobowiązany jest je zapewnić. Pokazane w projekcie trasy kablowe należy traktować jako propozycję, jaką można było przedstawić na etapie projektowania bez wykonanych odkrywek. Wykonawca jest zobowiązany do ostatecznego ustalenia tras prowadzenia okablowania oraz technologii wykonania tych tras na podstawie informacji otrzymanych na budowie w trakcie odkrywek i prac instalacyjnych. 2.2.4. Modyfikacje zaproponowane przez Wykonawcę muszą uzyskać ostateczną akceptację autorów projektu. 2.2.5. Realizacja zaprojektowanych elementów musi się odbywać pod ścisłym nadzorem autorskim projektantów. 2.2.6. Wszelkie ewentualne modyfikacje rozwiązań zamieszczonych w niniejszej dokumentacji mogą być wprowadzone jedynie po uzyskaniu pisemnej akceptacji autorów projektu. 2.2.7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby przeznaczonej do kierowania robotami budowlanymi posiadającymi kwalifikacje o których mowa w rozdziale III ust. 7.3. 2.2.8. Wszystkie prace związane z montażem systemów (prace związane z prowadzeniem tras kablowych podtynkowo w całym obiekcie) objęte będą nadzorem dyplomowanego konserwatora zabytków z danej specjalności. Wszystkie prace związane z inwestycją wymagają uzgodnienia Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 2.2.9. Po wykonaniu instalacji należy wykonać i przekazać Zamawiającemu: 1) dokumentację powykonawczą zawierającą zmiany wprowadzone do projektu podczas wykonywania instalacji, 2) instrukcje obsługi centrali SSP, 3) książkę pracy instalacji SSP. 2.2.10. Próby odbiorcze winny nastąpić po okresie wstępnej pracy (min. 14 dni od pierwszego uruchomienia), w celu obserwowania stabilności instalacji w normalnych warunkach pracy. Próby odbiorcze o których mowa w niniejszym punkcie winny być przeprowadzone w takim terminie, aby nie kolidowały z terminem odbioru końcowego wszystkich prac stanowiących przedmiot zamówienia. Próby odbiorcze i odbiór instalacji sygnalizacji pożarowej powinny być przeprowadzone przez technicznego przedstawiciela Wykonawcy oraz Zamawiającego lub jego przedstawiciela. Próby odbiorcze obejmują: 1) sprawdzenie czy wymagane dokumenty zostały dostarczone, 2) sprawdzenie wzrokowe wszystkich parametrów, które przez oględziny da się skontrolować, czy instalacja jest zgodna z dokumentacją, 3) przeprowadzenie prób funkcjonalnych prawidłowej pracy instalacji, łącznie z interfejsami urządzeń pomocniczych i sieci transmisji, poprzez uruchomienie uzgodnionej liczby wybranych losowo ostrzegaczy pożarowych. 2.2.11. Wszystkie osoby zatrudnione w ochronie obiektu, które przewidziane są do obsługi i bieżącej kontroli automatycznych urządzeń sygnalizacji pożaru w obiekcie, a także wszystkie osoby z kierownictwa Zamawiającego powinny być przeszkolone w obsłudze systemu. 2.3. Jeżeli w opisie przedmiotu zmówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”, co oznacza, że dopuszcza się rozwiązania nie gorsze niż opisane, spełniające wymagania techniczne, funkcjonalne, eksploatacyjne, jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i jakościowych, nie gorszych niż przyjęte w dokumentacji. 2.4. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane prace (materiały i robociznę) wynosi 24 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Jednym z kryteriów oceny ofert jest okres na jaki Wykonawca wydłuży gwarancję na wykonanie prac (materiały i robociznę). Dokładny okres gwarancji określony zostanie po wyborze oferty przedstawiającej najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert tj. ceny, oraz wydłużenia gwarancji. 2.5. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń pierwszej jakości o najnowszych rozwiązaniach technologicznych gwarantujących odpowiednią jakość wykonania zamówienia. 2.6. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, karty gwarancyjne, i inne dokumenty świadczące o prawidłowym wykonaniu przedmiotu zamówienia). 2.7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy. 2.8. Prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami Inspektora ze strony Zamawiającego. 2.9. Wykonawca na potrzeby ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem jest zobowiązany prowadzenia prac budowlanych w sposób ograniczający niezorganizowaną emisję pyłu do powietrza. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do użytkowania produktów ekologicznych o małej zawartości NMLZO (niemetanowe lotne związki organiczne). 2.10. W związku z przeprowadzaniem robót na terenie placówki oświatowej, należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z przeprowadzanymi pracami. Wykonawca winien zapewnić szczególne bezpieczeństwo wychowankom i pracownikom SOSW w Borzęciczkach. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót w okresie trwania realizacji umowy aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. 2.11. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć podpisany egzemplarz kosztorysu ofertowego uwzględniający zakres prac zgodny z dokumentacją projektową, na ogólną wartość jak w złożonej ofercie. 2.12. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania odpowiedniego dowodu zawarcia oraz opłacenia umowy ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku określonego powyżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy pzp 4) oświadczenie o podjęciu środków naprawczych 5) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia wykonawcy, na którego zasoby się powołuje 6) pełnomocnictwo, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach