MIASTO KALISZ ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek 20
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MIASTO KALISZ
Główny Rynek 20
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
REGON: 250855877 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie do wymogów przeciwpożarowych Domu Pomocy Społecznej przy ul. Winiarskiej 26 w Kaliszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu przy ulicy Winiarskiej 26 na podstawie dokumentów określonych w pkt 4.5 SWZ.2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje roboty budowlane związane z budową systemu sygnalizacji pożarowej , m. in.:1) dostawę i montaż okablowania instalacji systemu sygnalizacji pożarowej,2) dostawę i montaż wyposażenia centrali systemu sygnalizacji pożarowej,3) dostawę i montaż urządzeń systemu sygnalizacji pożarowej4) badania i pomiary instalacji systemu sygnalizacji pożarowej,5) roboty budowlane pomocnicze:- przebijanie otworów w ścianach i stropach,- gładzie gipsowe,- gruntowanie podłoża,- malowanie dwukrotne farbą lateksową,- oznakowanie etykietą informacyjną przejść instalacyjnych.W ramach zadania wymagane jest również przemieszczanie mebli, urządzeń i materiałów stanowiących przeszkodę do prowadzenia prac jak również przywrócenie stanu pierwotnego.Należy również zapewnić własne służby sprzątające celem utrzymania na bieżąco ładu i porządku w trakcie i po zakończeniu prac (dotyczy to każdego dnia roboczego). Po wykonaniu prac instalacyjnych należy odtworzyć stan istniejący pomieszczeń.3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, robót porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia planu BIOZ, organizacji placu budowy, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, w przypadku potrzeby zajęcia pasa drogowego na czas wyżej wymienionej inwestycji, należy wystąpić w imieniu Zamawiającego do Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu składając stosowny wniosek, ewentualnego poniesienia kosztów za zajęcie pasa drogowego lub zawarcia umowy użyczenia drogi, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Ze względu na fakt, że budynek jest w ciągłym użyciu i takim pozostanie na czas realizacji robót, a także ze względu na specyfikę obiektu (Dom Pomocy Społecznej, w którym przebywają osoby starsze, schorowane) należy bezwzględnie stosować się do wymogu Zamawiającego dotyczącego uzgadniania z Dyrekcją Domu Pomocy Społecznej sposobu oraz kolejności prowadzenia robót w ramach ustalonego, przed podpisaniem umowy z Zamawiającym, harmonogramu robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 7.000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy złotych 00/100)2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy.3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na rachunek Miasta Kalisza prowadzony przez SANTANDER BANK S.A. o nr 39 1090 1128 0000 0001 5108 9160 z dopiskiem „Wadium, nr sprawy WRM.2711.7.2023”.Wskazane jest załączenie do oferty składanej na Platformie potwierdzenia dokonania przelewu poprzez wczytanie pliku na Platformie w zakładce „Oferty” w sekcji „Dokumenty” jako załącznik do oferty.4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania wystawcy dokumentu musi nastąpić poprzez wczytanie pliku na Platformie w zakładce „Oferty” w sekcji „Dokumenty” jako załącznik do oferty.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3.Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji (Miasto Kalisz), gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy.7. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres terminu związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:1) wykażą wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej wykonania systemu sygnalizacji pożarowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku użyteczności publicznej o wartości brutto roboty budowlanej nie mniejszej niż 500.000,00 PLN, która została wykonana w sposób należyty.Pojęcia użyte w wyżej wymienionym warunku mają znaczenie przypisane imw ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023r. poz. 682.).Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa w pkt 12.3.1 SWZ tylko takich robót budowlanych, które potwierdzą spełnianie warunku udziału w postępowaniu postawionego przez Zamawiającego.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami to odpowiedni wykaz, o którym mowa w pkt 12.3.1 SWZ może zawierać tylko taką robotę budowlaną, w której wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.2) skierują do realizacji zamówienia osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i pełnić będzie funkcję kierownika robót w wyżej wymienionej specjalności;Kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, odpowiadające im uprawnienia osób, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2022 r. poz. 1616z późn. zm).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-06
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Montaż systemu sygnalizacji pożaru w budynku administracyjnym położonym przy Al. Kościuszki 22 w Kościanie.
Dodano: 2024-06-21 - Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku WIOŚ w Poznaniu
Dodano: 2023-10-11 - Dostawa, montaż i uruchomienie systemu ppoż (w tym urządzeń zapobiegających zadymieniu, drzwi dymoszczelnych na klatkach schodowych przeznaczonych do ewakuacji) w budynku Sądu Rejonowego w Pile
Dodano: 2023-09-21 - Dostawa, montaż i uruchomienie systemu ppoż (w tym urządzeń zapobiegających zadymieniu, drzwi dymoszczelnych na klatkach schodowych przeznaczonych do ewakuacji) w budynku Sądu Rejonowego w Pile
Dodano: 2023-08-18 - Poznańska Szkoła Chóralna Jerzego Kurczewskiego – modernizacja budynku.
Dodano: 2022-07-26 - Wyposażenie budynków szkół Powiatu Poznańskiego w system kaset straży pożarnej.
Dodano: 2020-08-07 - Zaprojektowanie i wykonanie systemu SAP w budynku dydaktycznym Collegium Medicum PWSZ w Kaliszu przy ul. Kaszubskiej 13
Dodano: 2020-07-17 - Remont systemów przeciwpożarowych w Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie i w Sądzie Rejonowym w Jarocinie
Dodano: 2020-07-08 - ODDYMIANIE KLATEK SCHODOWYCH W SPICHLERZU I ZAMKU
Dodano: 2020-05-15 - ODDYMIANIE KLATEK SCHODOWYCH W SPICHLERZU I ZAMKU
Dodano: 2020-04-09