Przetargi.pl
ODDYMIANIE KLATEK SCHODOWYCH W SPICHLERZU I ZAMKU

Muzeum Okręgowe ogłasza przetarg

  • Adres: 62-505 Konin, ul. Muzealna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 427 530 , fax. 632 427 431
  • Data zamieszczenia: 2020-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Okręgowe
    ul. Muzealna 6
    62-505 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 632 427 530, fax. 632 427 431
    REGON: 31110901200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODDYMIANIE KLATEK SCHODOWYCH W SPICHLERZU I ZAMKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest oddymianie klatek schodowych w spichlerzu i zamku. 2.Lokalizacja obiektów – Muzeum Konin ul. Muzealna 6 - obiekt zabytkowy wpisany do rejestru zabytków pod numerem rej.: 1049/Wlkp/A. – położony w Gosławicach (obecnie w granicach administracyjnych Miasta Konina) nad Jeziorem Gosławskim, zbudowany w latach 1418-1426. 3.Przedmiotowe zamówienie stanowi wykonanie postanowień ekspertyz technicznych i postanowień Komendanta Straży Pożarnej wykonanych dla zamku i spichlerza w Muzeum. 4.Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia: Zabezpieczenie przeciwpożarowe zamku, tj. instalacja oświetlenia awaryjno – ewakuacyjnego oraz instalacja hydrantowa, a także zabezpieczenie przeciwpożarowe spichlerza, tj.: instalacja oświetlenia awaryjno – ewakuacyjnego oraz instalacja oddymiania klatki schodowej. 5.Szczegóły dotyczące poszczególnych zakresów robót zawarte są w dokumentacji projektowej obejmującej: 1) projekty techniczne - Załącznik nr 7 do SIWZ , 2) przedmiary robót - Załącznik nr 8 do SIWZ, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części IV SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty– wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ . 2.Zestawienie elementów scalonych - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ . 3.Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wypełniona zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ 4.. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 5.Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca dla spełniania warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na zdolnościach tego podmiotu zgodnie z Częścią II pkt. 5.3.-5.8. SIWZ. 6.Pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż osoba upoważniona do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii. 7.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach