Przetargi.pl
Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru oraz Grawitacyjnego Systemu Oddymiania w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2.

Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-500 Szczecin, Wały Chrobrego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 809 400 , fax. 914 809 575
  • Data zamieszczenia: 2019-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
    Wały Chrobrego 1-2
    70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 809 400, fax. 914 809 575
    REGON: 14512900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru oraz Grawitacyjnego Systemu Oddymiania w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru oraz Grawitacyjnego Systemu Oddymiania w ramach modernizacji Budynku Głównego Akademii Morskiej w Szczecinie w aspekcie przystosowania go do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych i bezpieczeństwa, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją przetargową. Uwaga – w związku z rozpoczynającymi się od 01.10.2019 r. w budynku zajęciami dydaktycznymi oraz z uwagi na znajdujących się w nim użytkowników (czynny obiekt), wszystkie prace w pomieszczeniach przeznaczonych dla studentów (sale wykładowe, laboratoryjne itp.) należy od 01.10.2019 r., a w pomieszczeniach ogólnodostępnych (korytarze, klatki schodowe itp.) oraz pomieszczeniach przeznaczonych dla pracowników budynku (biura, dziekanaty, kancelaria itp.) od początku trwania Umowy, wykonywać w porze nocnej (od godz. 18:00 do 7:00) i w weekendy (soboty i niedziele). Ponadto należy każdorazowo, po zakończeniu robót na danym odcinku danego dnia, posprzątać pomieszczenia z zanieczyszczeń i zabrudzeń powstałych w trakcie prowadzonych robót i zabezpieczyć miejsce pracy i wykonane instalacje przed dostępem osób postronnych. Nowo wykonany system SSP oraz GSO Wykonawca ma za zadanie uruchomić, zaprogramować i wysterować, zgodnie z algorytmami i założeniami przedstawionymi w Projekcie Wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 9.1 i 9.2 do SIWZ. Przed odbiorem końcowym należy dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą zawierającą zaktualizowany projekt techniczny z naniesionymi i uzgodnionymi ewentualnymi zmianami powstałymi na etapie wykonawstwa, dokumenty, certyfikaty, deklaracje właściwości użytkowych i ważne świadectwa dopuszczenia wydane przez CNBOP na wszystkie zastosowane materiały i urządzenia, protokoły z prób i pomiarów oraz próbnego uruchomienia, instrukcje eksploatacji urządzeń. Po wykonaniu systemu SSP wszystkie istniejące w budynku systemy, choćby występujące tylko w części budynku, w tym system antywłamaniowy, przeciwpożarowy wyłącznik prądu, dźwiękowy system ostrzegawczy, oświetlenie awaryjne, monitoring, kontrola dostępu, wentylacja mechaniczna, klimatyzacja i inne występujące systemy, należy podporządkować nowo wykonanemu Systemowi Sygnalizacji Pożarowej, jako systemowi nadrzędnemu. Wydzielenie pożarowe klatek schodowych odpowiednią stolarką drzwiową, niezbędne do działania GSO, nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi tylko wykonanie jednego nowego okna oddymiającego i robót budowlanych z tym związanych, montaż siłowników na istniejących oknach i drzwiach napowietrzających/oddymiających oraz wykonanie całej instalacji i urządzeń związanych z GSO. W ramach przedmiotu zamówienia znajduje się także dostosowanie istniejących zewnętrznych 7 szt. bram i drzwi ewakuacyjnych do przepisów przeciwpożarowych, tj. zapewnienie otwarcia bram i drzwi ewakuacyjnych w przypadku wystąpienia systemu alarmu pożarowego - w tym celu Wykonawca dostarczy zwory elektromagnetyczne, elementy kontrolno-sterujące oraz zasilacze pożarowe; wykona instalację oraz uruchomi/ zaprogramuje w systemie SSP funkcję otwarcia 7 szt. drzwi ewakuacyjnych (oznaczonych na projekcie KD1 do KD7). Zamawiający wymaga wykonania czujek bezprzewodowych w następujących pomieszczeniach (zmiana w stosunku do PW): - Sala Senatu, - Sala Tradycji, - Biura Rektora, Kanclerza i Kwestor, - Planetarium, - Klatki schodowe główne: K1, K6, K8 (łącznie z przyległymi korytarzami i spocznikami). W ramach wykonywania instalacji, Wykonawca ma za zadanie wykonać niezbędne bruzdy oraz rurki instalacyjne. Po wykonaniu robót instalacyjnych Wykonawca ma za zadanie dokonać odtworzenia warstw tynku, gładzi, powłok malarskich. W związku z zabytkowym charakterem budynku, wszelkie roboty budowlane (bruzdowanie, tynkowanie, malowanie) muszą być uzgadniane z Miejskim Konserwatorem Zabytków, pod groźbą cofnięcia pozwolenia na prowadzenie prac na obiekcie zabytkowym. W związku z powyższym przedstawione w projekcie trasy przewodów są przedstawione ideowo, zaś dokładne trasy prowadzenia przewodów, bruzdowania, przekuć itp. należy przed wykonaniem uzgodnić z Zamawiającym oraz Miejskim Konserwatorem Zabytków. Zaleca się wykonanie wizji lokalnej, w celu dokładnego określenia zakresu robót, a także specyfiki placu budowy i frontów robót. Uwaga 1: Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie i w sposób opisany i przedstawiony w Projektach Wykonawczych stanowiących załączniki nr 9.1 i 9.2 do SIWZ, zgodnie z Projektem Budowlanym stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. Całość robót musi być również wykonywana w zgodzie z Ekspertyzą techniczną stanu ochrony przeciwpożarowej, stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ. Wykonane roboty nie mogą naruszać Decyzji o pozwoleniu na budowę ze zmianą (załączniki nr 14.1 i 14.2 do SIWZ), Decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków (załącznik nr 14.3 do SIWZ) ani Postanowień Zachodniopomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej, stanowiących załączniki nr 12.2 i 12.3 do SIWZ. Sposób wykonania i odbioru robót jest opisany w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki nr 8.1 i 8.2 do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia jest opisany pomocniczo w Przedmiarach Robót, stanowiących załączniki nr 10.1 i 10.2 do SIWZ. Wymienione załączniki, w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy nimi, mają następującą hierarchię ważności (dotyczy także hierarchii jako załączniki do przyszłej Umowy), od najważniejszego: zał. nr 14.1 i 14.2, zał. nr 12.2 i 12.3, zał. nr 14.3, zał. nr 8.1 i 8.2, zał. nr 13, zał. nr 11, zał. nr 9.1 i 9.2, zał. nr 10.1 i 10.2. Każdą stwierdzoną rozbieżność pomiędzy tymi dokumentami należy zgłosić Zamawiającemu i uzgodnić właściwy sposób wykonania z projektantem i/lub rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń ppoż. Zakres przedmiotu zamówienia należy wycenić do oferty zgodnie z Projektami Wykonawczymi stanowiącymi zał. nr 9.1 i 9.2 do SIWZ. Roboty, pozycje i zakresy objęte zamówieniem zostały szczegółowo wykazane w Przedmiarach robót (Zał. nr 10.1 i 10.2 do SIWZ), jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiarów, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. 2. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Działu Inwestycji i Rozwoju w formie pisemnej, lub faksowęj (nr faksu 91 4809 748), lub za pośrednictwem poczty mail na adres: ar@am.szczecin.pl do dnia 03.09.2019 r. godz. 14.00. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Monter instalacji niskoprądowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AR/262-15/19 na Wykonanie instalacji SSP oraz GSO w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2. 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. 5. Brak wniesienia wadium lub wniesienie wadium w niewłaściwej formie (w tym w szczególności wniesienie wadium w pieniądzu w sposób inny niż przelew) spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 7. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach