Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU WETERYNARII WRAZ Z DOSTOSOWANIEM BUDYNKU W ZAKRESIE OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ PRZY ULICY OSTRAWICKIEJ 2 W SZCZECINIE

Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-337 Szczecin, ul. Ostrawicka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 898 200, , fax. 914 898 255
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
    ul. Ostrawicka 2
    71-337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 898 200, , fax. 914 898 255
    REGON: 93438000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wiw.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU WETERYNARII WRAZ Z DOSTOSOWANIEM BUDYNKU W ZAKRESIE OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ PRZY ULICY OSTRAWICKIEJ 2 W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii wraz z dostosowaniem budynku w zakresie ochrony przeciwpożarowej przy ulicy Ostrawickiej 2 w Szczecinie, obejmujący remont klatki schodowej, założenie instalacji oddymiania klatki schodowej i instalacji sygnalizacji alarmu pożaru SAP na IVp., na podstawie: a) Projekt budowlano-wykonawczy, b) STWiORB Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, c) Przedmiar robót – element pomocniczy, nie stanowi jedynej podstawy do wyceny oferty. Dodatkowe wymagania: a) Rozliczenie nastąpi po zakończeniu i odebraniu wszystkich robót na podstawie faktury, z wyszczególnionymi pozycjami: 1. Remont klatki schodowej 2. Instalacja oddymiania klatki schodowej 3. Instalacja SAP na IVp. z tym że wynagrodzenie za wykonanie instalacji oddymiania i SAP, łącznie nie może przekroczyć kwoty 89 000 zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (nie dopuszcza się wpłaty gotówką) przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/Szczecin 70 1010 1599 0009 8313 9120 0000 z dopiskiem: „wadium remont budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii wraz z dostosowaniem budynku w zakresie ochrony przeciwpożarowej przy ulicy Ostrawickiej 2 w Szczecinie”. Zamawiający przypomina, że za skutecznie wniesione wadium uznaje się zaksięgowanie kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ma ona zawierać zapis o nieodwołalnym, bezwarunkowym spełnieniu świadczenia przez Gwaranta na rzecz Beneficjenta (WIW w Szczecinie). 4. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczeń i sporządzonego w języku obcym, Zamawiający żąda, aby do oferty zostało złożone jego tłumaczenie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z § 14 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia wymagane jest złożenie ww. oświadczenia w oryginale. 2. Pełnomocnictwo: - jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3. Formularz ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach