Uniwersytet w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-097 Białystok, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7457117 , fax. 085 745 70 73
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet w Białymstoku
ul. M. Skłodowskiej-Curie 14 14
15-097 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7457117, fax. 085 745 70 73
REGON: 05056220700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwb.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji p.poż. hydrantów wewnętrznych w budynku Instytutu Matematyki oraz budynku Wydziału Filologicznego Uniwersytetu w Białymstoku - Dzp-48/R/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji p.poż. hydrantów wewnętrznych w budynku Instytutu Matematyki przy ul. Akademickiej 2 oraz budynku Wydziału Filologicznego przy ul. Plac Uniwersytecki 1 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 5 150 000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie lub budowie instalacji p.poż. hydrantów wewnętrznych o wartości minimum 30.000,00 zł brutto - dla jednej roboty, - dysponują co najmniej jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisanym na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający odbycie co najmniej 2-letniej praktyki na budowie przy zabytkach nieruchomych, - dysponują co najmniej jednym kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, wpisanym na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ, dołączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 uPzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 3 do SIWZ), 2) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 4 do SIWZ) DOKUMENTY: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, Zamawiający żąda złożenia: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: - wykazu zamówień wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartościom robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg Załącznika nr 5 do SIWZ Uwaga: Zamawiający za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia uzna roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie instalacji p.poż. hydrantów wewnętrznych o wartości minimum 30.000,00 zł brutto - dla jednej roboty; - wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą pełnić funkcję kierownika budowy, kierownika robót sanitarnych wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg Załącznika nr 6 do SIWZ, a) dla osoby wskazanej na stanowisko kierownika budowy - kopię uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, dodatkowo dokument potwierdzający odbycie co najmniej dwuletniej praktyki na budowie przy zabytkach nieruchomych, b) dla osoby wskazanej na stanowisko kierownika robót sanitarnych: kopię uprawnień budowlanych w specjalności instalacji sanitarnych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, c) dla każdej z osób wskazanych w wykazie, o którym mowa powyżej zaświadczenia o wpisie do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 DOKUMENTY ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu lub dokumentów potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5) Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6) Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.uwb.edu.pl/zp/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy części Hali Pojazdów na potrzeby Hamowni silnikowej i podwoziowej w ramach projektu: nr WND-RPPD.01.01.00-20-015/12
Dodano: 2015-03-27 - Naprawa uszkodzonego zadaszenia przy wejściu do Domu Studenta nr 2 oraz ułożenie posadzki w pomieszczeniu nr 116 w budynku dydaktycznym Wydziału Architektury Politechniki Białostockiej.
Dodano: 2013-11-28 - a) Roboty budowlane polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu wraz z przebudową infrastruktury technicznej w obrębie Domu Studenta Nr 1 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza - Etap II, Część obejmująca teren przed wejściem do Domu Studenta Nr 1 oraz teren wzdłuż bloku E b) Wykonanie izolacji ścian fundamentowych w budynku Domu Studenta Nr 1
Dodano: 2013-05-06 - Roboty budowlane w budynku Collegium Universum Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 2C, w pomieszczeniach naukowo - dydaktycznych (sala nr 4a, 4b i 6) na potrzeby Zakładu Histologii i Cytofizjologii wraz z wyposażeniem
Dodano: 2012-10-17 - Roboty budowlane w budynku Collegium Universum Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 2C, w pomieszczeniach naukowo - dydaktycznych (sala nr 4a, 4b i 6) na potrzeby Zakładu Histologii i Cytofizjologii wraz z wyposażeniem
Dodano: 2012-07-02 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu wraz z przebudową infrastruktury technicznej w obrębie Domu Studenta Nr 1 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza - Etap I, Cześć 2
Dodano: 2012-01-20 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu wraz z przebudową infrastruktury technicznej w obrębie Domu Studenta Nr 1 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza - Etap I, z podziałem na dwie Części.
Dodano: 2011-08-04 - Wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego w systemie /zaprojektuj i wybuduj/ p.n. /Adaptacja budynku Bursy Szkolnej przy ulicy Szkolnej 2 w Suwałkach na Dom Studencki/.
Dodano: 2011-07-19 - wykonanie remontu dachu budynku Stołówki Politechniki Białostockiej
Dodano: 2011-07-11 - Ocieplenie budynku - etap II remontu budynku dydaktycznego Wydziału Pedagogiki i Psychologii z jego dociepleniem oraz przebudową elementów wejściowych przy ul. Świerkowej 20 w Białymstoku - Dzp-35/R/2011
Dodano: 2011-06-21