Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz ogłasza przetarg
- Adres: 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5465400 , fax. 065 5464167
- Data zamieszczenia: 2010-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
ul. Piłsudskiego 21 21
63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
tel. 065 5465400, fax. 065 5464167
REGON: 41105072900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji podczyszczania wód opadowych przy piaskowniku ul. Półwiejska w Rawiczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie instalacji podczyszczania wód opadowych na działce nr 1527/10 w Rawiczu, w ramach zadania Budowa urządzeń podczyszczających wody opadowe przy piaskowniku ul. Półwiejska. 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: - wytyczenie osi separatora oraz rurociągu odprowadzającego PVC Dz 500, - wykonanie wykopów pod separator oraz rurociąg odprowadzający PVC Dz 500, - wykonanie podsypki piaskowej pod podłoże betonowe separatora oraz pod rurociąg PVC Dz 500, - ułożenie podłoża z betonu B10, gr. 10 cm pod separator, - montaż separatora kolescencyjnego ESK NG 300 oraz ułożenie rurociągu z rur PVC Dz 500, - ustawienie studzienki prefabrykowanej ? 1,20 m na rurociągu PVC Dz 500, - plantowanie skarp i korony nasypu, - ułożenie umocnienia skarpy odwodnej z płyt 35x35x5 cm, - humusowanie skarp i korony nasypu w miejscu wykonywanych robót, - montaż włazu żeliwnego na stropie istniejącej komory oraz montaż drabiny włazowej wewnątrz komory. 3. Szczegółowy zakres stanowiący opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) przedmiar robót wraz z kosztorysem zerowym - załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ, 3) projekt budowlany - stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Mogące występować w dokumentacji projektowej i kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 4. Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót zostały określone w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ oraz do umowy o roboty budowlane. 5. Roboty winny być prowadzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 6. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych, określone w: a) Specyfikacji Technicznej i Wykonania Odbioru Robót Budowlanych, b) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, c) kosztorysie ofertowym, d) w projekcie budowlanym, e) Polskich Normach. 7. Wymienione w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 8. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie w ramach zaproponowanej ceny ofertowej również do: - obsługa geodezyjna podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenie jej w ośrodku geodezyjnym, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań (w tym ustalenie zagęszczenie gruntu) i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, - stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); - ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; - organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), - po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót, - udzielenia 3 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały. 9. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo - finansowego niniejszego zamówienia, w oparciu o dołączony do oferty kosztorys ofertowy, w ujęciu miesięcznym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321302
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest pobierane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- budowa kanalizacji deszczowej wokół obiektu I Liceum Ogólnokształcącego w Kościanie
Dodano: 2016-05-11 - Poprawa istniejącego odwodnienia drogi krajowej nr 11 w miejscowości Chodzież na odcinku od km 205+500 do km 207+500
Dodano: 2016-04-05 - ROZBUDOWA ULIC KONOPNICKIEJ, CICHEJ, STEFANA ŻEROMSKIEGO, BOLESŁAWA PRUSA I ODRODZENIA W CIĄGU DRÓG GMINNYCH W KROBI
Dodano: 2016-02-15 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W KROBI -DZIAŁKA 2080/1 -ETAP II
Dodano: 2015-10-30 - Przebudowa drogi powiatowej nr 5492P Osiek - Pomocno w km 0+369 - 0+660 w zakresie odwodnienia
Dodano: 2015-10-06 - PRZEBUDOWA ULICY KOBYLIŃSKIEJ W KROBI W RAMACH ZADANIA BUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH O SZEROKOŚCI MIN 4 M
Dodano: 2015-07-20 - Budowa łącznika ulicy Glinki z Jarmarczną wraz z oświetleniem i kanalizacją deszczową, usunięcie kolizji z siecią energetyczną średniego napięcia oraz przebudowa istniejącego odcinka ulicy Jarmarcznej
Dodano: 2015-05-29 - Budowa kanalizacji deszczowej na ulicy Kasprowicza w Posadzie
Dodano: 2015-02-20 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI PUDLISZKI-CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO ŁĄCZĄCEGO DROGĘ POWIATOWĄ NR 4803P KROBIA-PONIEC Z DROGĄ GMINNĄ UL. FABRYCZNĄ
Dodano: 2015-02-13 - Bieżące utrzymanie i usuwanie awarii na sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Września w 2015 roku
Dodano: 2014-10-28