Przetargi.pl
Wykonanie instalacji oświetlenia ulicy Turniowej i Pasiecznej w Bielsku-Białej

Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Gospodarki Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 49-71-497 , fax. 0-33 49-71-786
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Gospodarki Miejskiej
    pl. Ratuszowy 1 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 0-33 49-71-497, fax. 0-33 49-71-786
    REGON: 00051566100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji oświetlenia ulicy Turniowej i Pasiecznej w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji oświetlenia ulicy Turniowej i Pasiecznej w Bielsku-Białej, w oparciu o projekt budowlany. obejmujące w szczególności : - budowa sieci oświetleniowej kablowej / 150 m / - budowa sieci oświetleniowej napowietrznej izolowanej NN / 395 m / - montaż opraw, wysięgników i zabezpieczeń / 15 szt. / - wycinka gałęzi drzew kolidujących z siecią napowietrzną - wywóz gałęzi, nadmiaru ziemi i uporządkowanie terenu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonego dokumentu. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,- co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku: dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności budowy sieci elektroenergetycznych, należącym do O I I B i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24.ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia. 7. Akceptują warunki zawarte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I Dokumenty składające się na ofertę: 1.oferty przetargowej, sporządzonej na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do siwz. 2. Kosztorys ofertowy (cena oferty) - sporządzony w oparciu o przedmiary robót i specyfikację techniczną - obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności rg, kp, zysk ). Wskazanym jest złożenie kosztorysów w formie uproszczonej, ale dopuszcza się również Oryginał kosztorysy w formie szczegółowej. Kosztorys uproszczony winien zawierać ilości robót i cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej, zestawienie materiałów i urządzeń , tabelę elementów scalonych. 3. Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. spółka cywilna, konsorcjum, itd. II Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 5.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 223 z 2007 r. poz.1655 z póź. zmian.), zwanej dalej P. z. p. - załącznik nr 2 do nin. siwz. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników. 6. Wykaz wykonanych przez wykonawcę , w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej dwie), z podaniem daty i miejscawykonania. 7. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w w/w wykazie (zgodnie z pkt. 6) zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokółów odbioru). 8.Kserokopie odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych kierownika budowy. 9. Aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy. 10. Oświadczenie o gotowości kierownika budowy do pełnienia tej funkcji w okresie realizacji niniejszego zamówienia lub oświadczenie wykonawcy, że kierownik budowy jest jego pracownikiem etatowym (załącznik nr 3 do siwz). 11. Oświadczenie wykonawcy (na formularzu oferta przetargowa zał. nr 1 do siwz ) : - o terminie wykonania przedmiotu zamówienia; - o udzielonej gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia; - o terminie związania ofertą; - o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 4 do siwz); Uwaga: dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. posiadać adnotację np. za zgodności z oryginałem opatrzoną odręcznym podpisem osoby uprawnionej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach