Przetargi.pl
WYKONANIE INSTALACJI OGNIW FOTOWOLTAICZNYCH NA BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 1 W TARNOWSKICH GÓRACH W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Towarowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 3809006, 3809031 , fax. (032) 380 90 18
  • Data zamieszczenia: 2019-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Towarowa 1
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. (032) 3809006, 3809031, fax. (032) 380 90 18
    REGON: 27215700900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mtbstg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka ze 100% udziałem Gmin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE INSTALACJI OGNIW FOTOWOLTAICZNYCH NA BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 1 W TARNOWSKICH GÓRACH W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia, realizowanego w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, jest realizacja inwestycji pn.: WYKONANIE INSTALACJI OGNIW FOTOWOLTAICZNYCH NA BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 1 W TARNOWSKICH GÓRACH. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania, dostawy, montażu oraz przyłączenia do krajowego systemu elektroenergetycznego instalacji fotowoltaicznej wraz z uruchomieniem, uzyskaniem dokumentacji formalno-prawnej, wymaganej przez obowiązujące przepisy, niezbędnej do uruchomienia i eksploatacji w/w instalacji. Instalacja ma być podłączona do sieci LAN aby możliwy był monitoring prawidłowości działania całości systemu na jednym wybranym stanowisku PC. Prace projektowe należy przeprowadzić na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego, który stanowi załącznik do SIWZ oraz prac budowlanych. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:  opracowanie dokumentacji projektowej – projekt budowlano-wykonawczy,  opracowanie dokumentacji powykonawczej,  wykonanie robót budowlano-montażowych z dostawą niezbędnych materiałów i urządzeń,  wybudowanie kompletnej instalacji fotowoltaicznej o łącznej moce 24,65 kW i przyłączenie jej do krajowego systemu energetycznego,  wykonanie wszelkich prób i rozruchu instalacji fotowoltaicznej,  uzyskanie prawomocnych pozwoleń koniecznych do użytkowania zrealizowanego obiektu,  wykonanie prac wewnątrz budynku, niezbędnych do realizacji Inwestycji,  wykonanie prac wykończeniowych,  oddanie wykonanych robót Zamawiającemu do eksploatacji,  usunięcie z placu budowy (na bieżąco), wywóz i utylizacja odpadów powstających w trakcie robót, takich jak gruz, śmieci, złom metalowy powstały w wyniku realizacji zamówienia,  gwarancja oraz rękojmia winna zostać udzielona na okres:  wykonane roboty budowlane: min 60 m-cy , max. 84 m-ce  na panele fotowoltaiczne: min. 120 m-cy, max. 300 m-cy  na inwertery: min. 96 m-cy, max. 180 m-cy. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia musza być nowe, oznakowane znakiem CE, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określone w ustawie z dnia 30 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r., poz. 1570 z późn. zm.). »Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji zamówienia zostały opisane w załączniku do SIWZ - formularz opis przedmiotu zamówienia - program funkcjonalno-użytkowy oraz we wzorze umowy. »Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy. Wzór umowy określa zasady ewentualnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust.2 i 5 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: ING Bank Śląski o/Tarnowskie Góry. 87 1050 1386 1000 0002 0085 6060, z dopiskiem „Wadium – 7/2019/MTBS - WYKONANIE INSTALACJI OGNIW FOTOWOLTAICZNYCH NA BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 1 W TARNOWSKICH GÓRACH”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, stosowny dokument należy złożyć w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego ul. Towarowa 1, pokój nr 203 (sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00). Kserokopię tych dokumentów można dołączyć do oferty. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust.5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. 5. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w siedzibie Zamawiającego, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp. 6. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b pzp).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty - należy wypełnić i podpisać w miejscu do tego wyznaczonym; - w pozycji "dane Wykonawcy" może być użyta pieczęć firmowa; - w ramce w pkt 1 formularza oferty należy podać CENĘ OSTATECZNĄ BRUTTO OFERTY ZA REALIZACJĘ CAŁEGO ZAMÓWIENIA; - Cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty, opłaty i podatki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z wzorem umowy; 2) formularz wykaz robót - należy wypełnić i podpisać w miejscu do tego wyznaczonym (formularz winien być złożony wraz z dowodami na wezwanie Zamawiającego); 3) formularz wykaz osób - należy wypełnić i podpisać w miejscu do tego wyznaczonym (formularz winien być złożony na wezwanie Zamawiającego); 4) wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust.3a pzp - należy wypełnić i podpisać w miejscu do tego wyznaczonym (informację należy załączyć do formularza oferty); 5) wzór oświadczenia - grupa kapitałowa - należy wypełnić i podpisać w miejscu do tego wyznaczonym oraz złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp – patrz pkt VI pkt 2 SIWZ; 6) wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 pkt 1 pzp - należy wypełnić i podpisać w miejscu do tego wyznaczonym (oświadczenie należy załączyć do formularza oferty); 7) harmonogram rzeczowy robót budowlano-montażowych - należy sporządzić, przyjmując skalę czasu – 1 tydzień, - harmonogram należy załączyć do oferty. 8) zobowiązanie innego podmiotu/ów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli Wykonawca polega na zdolności zawodowej bądź sytuacji ekonomicznej lub finansowej innego podmiotu/ów – patrz pkt V pkt 4 SIWZ); 9) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów wspólnie ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach