Przetargi.pl
Wykonanie instalacji monitoringu CCTV na potrzeby Domów Studenta w AWF Filia W Białej Podlaskiej

Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Filia w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21500 Biała Podlaska, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 428 712 , fax. 833 428 712
  • Data zamieszczenia: 2017-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Filia w Białej Podlaskiej
    ul. Akademicka 2
    21500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 833 428 712, fax. 833 428 712
    REGON: 32783000025
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.awf-bp.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne-30plus
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji monitoringu CCTV na potrzeby Domów Studenta w AWF Filia W Białej Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji monitoringu CCTV na potrzeby Domów Studenta w AWF Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2. 2. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: 1) Wykonanie instalacji monitoringu CCTV (ułożenie okablowania, itp.). 2) Dostawę materiałów, urządzeń, sprzętu i oprogramowania. 3) Montaż (instalacja), konfiguracja i uruchomienie systemu CCTV oraz przeprowadzenie niezbędnych prób i testów działania systemu. 4) Usługę szkolenia dla max. 12 osób (wskazanych przez Zamawiającego) z zakresu obsługi i konserwacji urządzeń systemu CCTV. 5) Świadczenie usług serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego systemu CCTV. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia’ wraz z rysunkami graficznymi dotyczącymi wstępnej wizualizacji rozmieszczenia kamer w poszczególnych obiektach. Uwaga – ze względów technicznych na etapie realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie poszczególnych elementów systemu monitoringu CCTV może ulec zmianie po uprzednim wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – „Przedmiar robót” Uwaga – Zamawiający w niniejszym postępowaniu przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe, wobec czego załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót ma wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego, który nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia a zawarte w nim zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc w oszacowaniu kosztów. 3) Załącznik nr 3 do SIWZ – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych” 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące, 00/100) 2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem i godziną przewidzianą na składanie ofert. 3. Zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków, w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. 2. W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP powinien złożyć wraz z w/w oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 6 do SIWZ. 3. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w ust. 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach