Przetargi.pl
Wymiana wewnętrznych opraw oświetlenia ogólnego w ramach termomodernizacji budynku Urzędu Miejskiego w Poniatowej

Gmina Poniatowa ogłasza przetarg

  • Adres: 24-320 Poniatowa, Młodzieżowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8204162 w. 15 , fax. 818 203 573
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Poniatowa
    Młodzieżowa 2
    24-320 Poniatowa, woj. lubelskie
    tel. 081 8204162 w. 15, fax. 818 203 573
    REGON: 43102014400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umponiatowa.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wewnętrznych opraw oświetlenia ogólnego w ramach termomodernizacji budynku Urzędu Miejskiego w Poniatowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wymiany wewnętrznych opraw oświetlenia ogólnego w ramach „Termomodernizacji budynku Urzędu Miejskiego w Poniatowej”. Zadanie jest częścią projektu pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Poniatowa” współfinansowanego w ramach RPO Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach wymiany wewnętrznych opraw oświetlenia ogólnego na oprawy energooszczędne typu LED w budynku Urzędu Miejskiego w Poniatowej, która obejmuje: odłączenie od obwodów elektrycznych i zdemontowanie istniejących opraw oświetleniowych; dostawę, zamontowanie i podłączenie do istniejących obwodów elektrycznych nowych opraw oświetleniowych w II klasie ochronności; ułożenie dodatkowych obwodów elektrycznych oraz dostawę, zamontowanie i podłączenie dodatkowych opraw oświetleniowych w I klasie ochronności w pomieszczeniach piwnicznych; wykonanie dodatkowych punktów oświetleniowych oraz zmianę położenia wymienianych opraw w pomieszczeniach sanitariatów na II i III piętrze poprzez ułożenie przewodów typu YDY3x1,5 mm2 oraz wymianę istniejących odcinków bądź ich przedłużenie; wykonanie nowej instalacji w korytarzu III piętra w listwach naściennych lub wykorzystując przestrzeń nad sufitem układając przewodu w rurze perforowanej; zamontowanie wyłączników oświetlenia klatek schodowych oraz dostawę wraz z montażem i podłączeniem opraw oświetleniowych do istniejącej nowej instalacji; wykonanie prac wykończeniowych związanych nowymi lokalizacjami oświetlenia bądź ze zmianą kształtu projektowanych opraw, tj. szpachlowanie, malowanie oraz demontaż i montaż systemów sufitów podwieszanych; doprowadzenie powierzchni odkrytych do stanu istniejącej powierzchni; wykonanie pomiarów elektrycznych oraz natężenia oświetlania; dostarczenie dokumentu będącego podstawą gwarancji producenta. W ramach robót budowlanych Wykonawca: 1) wykona roboty budowlane w zakresie wymiany wewnętrznych opraw oświetlenia ogólnego w ramach termomodernizacji budynku Urzędu Miejskiego w Poniatowej, 2) dostarczy materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót i dostaw, 3) dokona rozruchu technologicznego zamontowanych urządzeń, 4) będzie uczestniczyć w czynnościach odbiorowych zadania, 5) przygotuje obiekt do eksploatacji – roboty porządkowe. 6) przygotuje kompletne materiały wymagane prawem budowlanym w zakresie art. 57 ustawy Prawo budowlane, 3.3. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich zakres został określony w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ, w skład której wchodzą:  projekt wykonawczy pn. „Wymiana opraw oświetleniowych”,  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Obioru Robót pn. „Wymiana opraw oświetleniowych”,  przedmiar robót pn. „Przebudowa oświetlenia”. W związku z tym, że wynagrodzenie będzie miało charakter ryczałtowy, przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. Rozwiązania równoważne W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik Nr 5 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach