Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego ogłasza przetarg
- Adres: 91-427 Łódź, Kamińskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48422055871 , fax. +48422055873
- Data zamieszczenia: 2019-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego
Kamińskiego 7/9
91-427 Łódź, woj. łódzkie
tel. +48422055871, fax. +48422055873
REGON: 10013470800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.znwl.pl; http://www.znwl.samorzady.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego przy al. Piłsudskiego 8 w Łodzi" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego przy al. Piłsudskiego 8 w Łodzi". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy i 00/100 złotych). 2. Szczegółowe informacje na temat wnoszenia, zatrzymania i zwrotu wadium określone są w Rozdziale X siwz.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do siwz. Do oferty należy załączyć: 1) Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, złożone według wzorów stanowiących Załącznik nr 1 i 2 do siwz (Rozdział VIII siwz), 2) Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz), zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale X siwz, 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) - jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty i załączników do oferty nie wynika bezpośrednio z wpisów dokonanych we właściwych rejestrach oraz w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty w imieniu właściciela firmy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), mocodawcy (wykonawcy) podpisuje inna osoba. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, 4) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale VIII siwz), 5) zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale VIII siwz), 6) Oświadczenie o zamiarze powierzenia części zamówienia podwykonawcom, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do siwz - w przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom (zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale VIII siwz).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Boczkach Chełmońskich oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery.
Dodano: 2024-03-19 - „Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Przedbórz - II postępowanie”
Dodano: 2023-12-03 - „Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Przedbórz”
Dodano: 2023-11-09 - „Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Przedbórz”
Dodano: 2023-10-19 - Wymiana rozdzielnicy głównej niskiego napięcia wraz z remontem pomieszczenia w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. S. Banacha 22 w Łodzi
Dodano: 2023-07-28 - Wykonanie projektu rozbudowy i rozbudowa infrastruktury teletechnicznej oraz instalacji zasilania energetycznego Pomieszczeń Klastra Obliczeniowego w budynku Centrum Technologii Informatycznych PŁ
Dodano: 2023-07-27 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji c.o. i c.w.u. wraz z wykonaniem węzła cieplnego w budynku wielorodzinnym położonym w Brzezinach przy ul. Mickiewicza 12.
Dodano: 2023-07-14 - Modernizacja łazienek, korytarzy oraz ciągów komunikacyjnych w budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Zawodowego w Bujnach
Dodano: 2023-05-16 - Modernizacja kotłowni wraz z ciągami ciepłowniczymi obsługującymi 4 bloki mieszkalne (32 lokale) byłych pracowników PPGR Sekursko.
Dodano: 2022-07-28 - Rozbudowa instalacji tlenowej w Szpitalu Powiatowym w Radomsku
Dodano: 2021-09-17