Przetargi.pl
WYKONANIE INSTALACJI GAZOWEJ - LINII ZASILAJĄCEJ ORAZ INSTALACJI WEWNĘTRZNEJ SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY ZSRziK W TCZEWIE

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Piaskowa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7734 800
  • Data zamieszczenia: 2012-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2 2
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 58 7734 800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE INSTALACJI GAZOWEJ - LINII ZASILAJĄCEJ ORAZ INSTALACJI WEWNĘTRZNEJ SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY ZSRziK W TCZEWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji gazowej - linii zasilającej salę gimnastyczną przy Zespole Szkół Rzemieślniczych i Kupieckich w Tczewie, na terenie działki nr 550 i 547/11 oraz wewnętrznej instalacji gazowej w pomieszczeniu kotłowni budowanej Sali gimnastycznej przy ul. Czyżykowskiej 17. 2.2 Roboty będą dotyczyły wykonania instalacji gazowej dostarczającej paliwo do kotła grzewczego, montażu systemu detekcji gazu oraz montaż telemetrycznego systemu przesyłu danych. 2.3 Zakres planowanych prac budowlanych obejmuje: - instalację gazową - odcinek podziemny, - wewnętrzną instalację gazu, - montaż punktu redukcyjno - pomiarowego, - instalację detekcji gazu, 2.4 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w niżej wymienionej dokumentacji projektowej autorstwa Firmy Usługowo-Projektowej Adam Kozłowski, 83-200 Starogard Gdański, ul. B. Prusa 16A. 2.5 Wykaz dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia: 2.5.1 Projekt budowlany instalacji gazowej 2.5.2 Projekt wykonawczy instalacji gazowej 2.5.3 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 2.5.4 Przedmiar robót 2.6 W związku z rozliczeniem ryczałtowym, Zamawiający informuje, że wszystkie przedmiary robót udostępnione wraz z dokumentacją projektową należy traktować w sposób orientacyjny i pomocniczy. Stanowią one część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie mogą być dla Wykonawcy jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty. W celu złożenia prawidłowej oferty Wykonawca powinien uwzględnić dane zawarte w projektach budowlanych i projektach wykonawczych, Specyfikacjach Technicznych oraz SIWZ. 2.7 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych dla prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.8 Zgodnie z treścią art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz faktem, iż Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia m.in. poprzez normy, certyfikaty, wymaganą przepisami specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (SST), systemy odniesienia - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych. Wykonawca natomiast zobowiązany jest do zastosowania rozwiązań równoważnych co do ich cech i parametrów, przy czym rozwiązania te muszą oznaczać stosowanie rozwiązań nie gorszych niż rozwiązania, które są opisane przez Zamawiającego. 2.9 Zastosowanie rozwiązań równoważnych musi gwarantować wykonanie konkretnych rozwiązań projektowych, które projektant realizuje, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią. 2.10 Warunki prowadzenia robót: 1) Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót i realizacji budowy podają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2) Wykonawca jest zobowiązany do właściwego i zgodnego z przepisami BHP zabezpieczenia terenu budowy oraz zastosowania się do wszelkich norm bezpieczeństwa w zakresie prowadzonych robót. 2.11 Ponadto do obowiązków Wykonawcy, w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego za przedmiot niniejszego zamówienia, należy: 1) Wykonanie wszystkich robót towarzyszących wynikających z technologii robót; 2) Zabezpieczenie placu budowy w sposób trwały i wyraźny przed osobami trzecimi także w czasie przerw technologicznych, ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach zagrożenia wypadkiem osób przypadkowych; 3) Zabezpieczenie i oznakowanie własnym kosztem i staraniem placu budowy; 4) Wykonanie pomiarów wykonawczych i powykonawczych, wymaganych odpowiednimi przepisami; 5) Założenie podliczników do rozliczania kosztów zużycia prądu i wody na czas trwania robót budowlanych oraz ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem energii elektrycznej i wody w trakcie trwania robót; 6) Doprowadzenie pomieszczeń/terenów udostępnionych na czas prowadzenia robót budowlanych przez użytkowników tych pomieszczeń/terenów do stanu w jakim je przejmował; 7) Wykonywanie niezbędnych badań w celu udokumentowania odpowiedniej jakości i parametrów wykonania prac. 2.12 ZASTRZEŻENIE Zamawiający zastrzega sobie prawo dysponowania nieruchomością, na której prowadzone będą roboty budowlane w uzgodnieniu z Wykonawcą robót. 2.13 W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót. 2.14 Wykonawca udziela pisemnej gwarancji jakości na przedmiot umowy - na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy albo protokołu potwierdzającego odbiór robót związanych z usunięciem usterek/wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym. 2.15 Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady przedmiotu umowy - na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy albo protokołu potwierdzającego odbiór robót związanych z usunięciem usterek/wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w tym postępowaniu nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach