Przetargi.pl
Wykonanie instalacji fotowoltaicznych w budynkach jednorodzinnych w Zambrowie

Burmistrz Miasta Zambrów ogłasza przetarg

  • Adres: 18300 Zambrów, ul. Fabryczna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0862712210 w. 16 , fax. 862 712 117
  • Data zamieszczenia: 2018-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Zambrów
    ul. Fabryczna 3
    18300 Zambrów, woj. podlaskie
    tel. 0862712210 w. 16, fax. 862 712 117
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji fotowoltaicznych w budynkach jednorodzinnych w Zambrowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 133 instalacji fotowoltaicznych o mocy 3,24 KW. Każda instalacja o mocy znamionowej 3,24 kWp składać się będzie z 12 szt. modułów polikrystalicznych o mocy nie mniejszej niż 270 Wp każdy oraz elementów niezbędnych do prawidłowej pracy instalacji, w tym: inwertera, urządzenia do systemu zdalnego odczytu produkcji energii elektrycznej z możliwością zdalnego odczytu poprzez stronę www, skrzynki z ogranicznikiem przepięć DC i skrzynki AC. Energia elektryczna produkowana w elektrowni PV będzie wykorzystywana na potrzeby pokrycia zapotrzebowania energetycznego budynku wyłącznie na cele budynku mieszkalnego. Panele instalacji fotowoltaicznych montowane będą na dachu lub elewacji budynków mieszkalnych (123 szt. instalacji), na dachu budynków niemieszkalnych (6 szt. instalacji) oraz na gruncie (4 szt. instalacji). 1) Zamówienie obejmuje wykonanie robót zgodnie z dokumentacją techniczną oraz uruchomieniem ≤ 133 instalacji fotowoltaicznych w budynkach jednorodzinnych wg wstępnego wykazu lokalizacji. Wykaz lokalizacji może ulec zmianie zgodnie z pkt. 2 ppkt. 3). Procedura - skrót robót: – montaż paneli fotowoltaicznych na dachu lub elewacji budynku lub na gruncie (wraz z konstrukcją), – montaż instalacji elektrycznej, – montaż inwerterów fotowoltaicznych, – montaż konstrukcji wsporczych, – sprawdzenie konfiguracji i działania modułu zdalnego – wysyłanie potwierdzenia, – podłączenie do uziemienia, – sporządzenie dokumentacji i instrukcji określającej zasady obsługi urządzeń i instalacji oraz przeprowadzenie instruktażu bezpiecznego użytkowania 2) Montaż instalacji nastąpi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, o którym zostanie poinformowany Beneficjent ostateczny pisemnie z wyprzedzeniem co najmniej tygodniowym. 3) Wszystkie elementy wykorzystane do wykonania instalacji powinny być nowe, nie używane oraz panele fotowoltaiczne powinny pochodzić od producentów oferujących min. 10 lat gwarancji na wady ukryte i 25 lat gwarancji na moc. Moduły fotowoltaiczne powinny pochodzić z bieżącej produkcji. 4) Wykonawca powinien dostarczyć dokumenty będące podstawą gwarancji producenta i dokumenty wymagane do zgłoszenia mikroinstalacji u dostawcy energii elektrycznej. 5) W celu wykonania montażu instalacji fotowoltaicznych Zamawiający podpisał umowę z Beneficjentem ostatecznym w której określono warunki w celu realizacji zamówienia: a) w przypadku gdy rozpoczęcie użytkowania budynku mieszkalnego nie nastąpiło z powodu niezakończenia jego budowy, Beneficjent ostateczny na której zamontowana zostanie instalacja zobowiązuje się do rozpoczęcia użytkowania w terminie umożliwiającym montaż instalacji, lecz nie później niż do dnia 31 marca 2018 r. b) w przypadku konieczności wymiany pokrycia dachu albo wykonania czynności w konstrukcji, pokrycia dachu Beneficjent ostateczny zobowiązuje się do wykonania tych czynności własnym staraniem i na swój koszt, w tym do wymiany pokrycia dachu, w terminie umożliwiającym wykonanie instalacji, nie później niż do dnia 31 marca 2018 r. c) Beneficjent ostateczny zobowiązuje się do zapewnienia stałego dostępu do sieci Internet (o prędkości nie gorszej niż 1Mb/s w obu kierunkach) inwertera wchodzącego w skład instalacji, w celu zapewnienia monitorowania jakości oraz sposobu pracy instalacji. 2. Zamawiający zakłada, że cena brutto wykonania instalacji uzależniona jest od miejsca montażu paneli fotowoltaicznych (montaż paneli FV na budynkach mieszkalnych jednorodzinnych opodatkowany jest 8% VAT-em, zaś na budynkach niemieszkalnych i na gruncie 23% VAT-em). 1) Adres lokalizacji może ulec zmianie na każdym etapie realizacji zamówienia przed rozpoczęciem montażu instalacji u Beneficjenta ostatecznego. 2) W przypadku zmiany miejsca montażu paneli fotowoltaicznych u danego Beneficjenta ostatecznego w innym miejscu niż przewiduje opracowanie techniczne, na wniosek Beneficjenta ostatecznego i za zgodą Zamawiającego, Wykonawca zastosuje odpowiednią stawkę VAT oraz w przypadku instalacji na gruncie uwzględni zmianę wynagrodzenia z tytułu za montażu konstrukcji. 3) Zamawiający przewiduje, że Wykaz lokalizacji do montażu ≤ 133 szt. instalacji fotowoltaicznych zostanie udostępniony Wykonawcy do dnia 20.03.2018r. zaś rozpoczęcie procedury montażu nastąpi 2 tygodnie później. W przypadku przesunięcia terminu udostępnienia wykazu lokalizacji przez Zamawiającego, termin wykonania przedmiotu umowy przedłużony zostanie o okres przesunięcia terminu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 40 000,00 zł słownie: czterdzieści tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 86 8775 0009 0010 0101 0201 0002 z dopiskiem Wykonanie instalacji fotowoltaicznych w budynkach jednorodzinnych w Zambrowie. (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. 2016. 359 z późn. zm.) 3. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie; 1) potwierdzenie wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy lub wykonawcę. 2) potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP w postaci oryginału dokumentu dołączonego do oferty. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia (tj. jako konsorcjum), z treści dokumentu wadium, wnoszonego w formie innej niż pieniężna, powinno wynikać, że zleceniodawca działa w konsorcjum. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania oferta, wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwróci, zażąda ponownego wniesienia, zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3. Pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika – gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów. 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach