Przetargi.pl
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obiektach Powiatowego Centrum Medyczne-go Sp. z o.o. NZOZ Szpital Powiatowy w Wieruszowie

Powiatowe Centrum Medyczne sp. z o.o. NZOZ, Szpital Powiatowy ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, ul. Warszawska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 627 845 509 , fax. 627 845 502
  • Data zamieszczenia: 2020-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Medyczne sp. z o.o. NZOZ, Szpital Powiatowy
    ul. Warszawska 104
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. 627 845 509, fax. 627 845 502
    REGON: 10054080000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcm-nzoz-wieruszow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obiektach Powiatowego Centrum Medyczne-go Sp. z o.o. NZOZ Szpital Powiatowy w Wieruszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obiektach Powiato-wego Centrum Medycznego Sp. z o.o. NZOZ Szpital Powiatowy w Wieruszowie. 1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nowej instalacji foto-woltaicznej wg istotnych warunków zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca zo-bowiązany jest do wykonania nowej instalacji fotowoltaicznej zgodnie (lub o parametrach nie gorszych) z opisem zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Szczegółowy sposób wykonania zadania objętego zamówieniem należy wykonać opierając się na: - opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) - wizji lokalnej (załącznik nr 11) - projekt umowy ( załącznik nr 3) 3. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia zainstalowanej instalacji fotowoltaicznej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 4. Zamawiający wymaga potwierdzonej pisemnie przez producenta (paneli PV) gwarancji na moduł PV na okres minimum 12 lat oraz gwarancji producenta na spadek wydajności nie większy niż 10% po 12 latach i 17 % po 25 latach. Wymagana jest również gwarancja na fa-lowniki na okres 12 lat. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi za wady fizyczne na wykonane roboty montażowo-instalacyjne na okres 5 lat, licząc od dnia bezusterkowego odbioru koń-cowego wykonanych robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z opracowaniem technicznym, obowiązującymi przepisami prawa, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicz-nej, 2) zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności, 3) zorganizowania zaplecza budowy, 4) natychmiastowego zawiadomienia Zamawiającego o wadach i brakach w otrzymanej do-kumentacji, 5) stosowania materiałów i wyrobów budowlanych o parametrach nie gorszych niż wyma-gano w SIWZ dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania spełniających normy, oceny i specyfikacje techniczne oraz systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp i na każde żądanie Zamawiającego okazania, w stosunku do użytych materiałów dokumentów potwierdzających spełnianie tych wymogów, 6) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz dokumentów pozwala-jących na ocenę prawidłowego wykonania robót zgłaszanych do odbioru, 7) dbania o należyty porządek i bezpieczeństwo na terenie budowy, 8) w trakcie prowadzenia prac do utrzymania czystości wyjazdu z placu budowy oraz usu-wania ewentualnych zanieczyszczeń i zniszczeń, 9) przestrzegania w trakcie realizacji inwestycji, wymogów dotyczących ochrony środowi-ska, w tym w szczególności związanych z usuwaniem odpadów, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za nieprzestrzeganie przepisów w tym zakresie, 10) przeprowadzenia i oceny – przed czynnościami odbioru – prób końcowych i pomiarów przewidzianych przepisami, 11) skompletowania pełnej dokumentacji odbiorowej, 12) stwierdzenia zakończenia wszystkich robót będących przedmiotem Umowy przez Kie-rownika budowy, 13) zawiadomienia Zamawiającego na piśmie o osiągnięciu gotowości przedmiotu umowy do odbioru, 14) terminowego usuwania wad w tym usterek ujawnionych w czasie wykonywania robót lub ujawnionych w czasie odbiorów i w terminach wyznaczonych w protokołach odbio-ru, 15) zapłaty należnego wynagrodzenia podwykonawcom, jeżeli wykonawca korzysta z podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu - wpłata przelewem na konto Zamawiającego 98 9256 0004 2604 7395 2000 0010; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110). 3.Sposób przekazania: Przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesie wadium należy dołączyć do oferty. 4.Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5.Gwarancja lub poręcznie muszą być nieodwołalne, bezwarunkowe, realizowane na pierwsze pisemne wezwanie zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony druk „Formularz ofertowy”, stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2.Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 3.Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 4.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzie-lenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 5.Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy); 6.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach