Przetargi.pl
Wykonanie instalacji elektrycznej, instalacji LAN oraz monitoringu

Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku ogłasza przetarg

  • Adres: 39-230 Brzostek, Mariana Nałęcza Mysłowskiego 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku
    Mariana Nałęcza Mysłowskiego 7
    39-230 Brzostek, woj. podkarpackie
    REGON: 850019234
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mgopsbrzostek.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji elektrycznej, instalacji LAN oraz monitoringu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji elektrycznej, instalacji LAN oraz monitoringu w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku przy ul. Mysłowskiego 11, 39-230 Brzostek – na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzostku w szczególności:a) Tablice rozdzielcze;b) Instalację oświetlenia podstawowego;c) Instalację gniazd wtykowych 230V;d) Instalację połączeń wyrównawczych;e) Ochronę przeciwporażeniową;f) Instalację systemu SSWiN;g) Instalację systemu LAN.3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie:1) Zasilanie energetyczne:- montaż tablicy zasilającej, inst. WLZ wraz z okablowaniem (ok. 15 m przewodów LgY 10mm2) i pomiarami;- trasy kablowe dla inst. zasilającej: mechaniczne wykonanie otworów (ok. 100 m) oraz kanałów instalacyjnych z PCW (korytko PCW – ok. 63 m 40x25, ok. 55 m 20x20, ok. 200 m 32x30, ok. 200 m 40x40, ok. 60 m 100x50, ok. 60 m 90x60).2) Instalacja zasilająca + pomiar: ok. 300 m przewodów YDY 3x2,5mm2, montaż 27 szt. gniazd wtyczkowych, wymiana 27 gniazd na gniazda podwójne, montaż 22 szt. gniazd podwójnych 230V i 44 szt. gniazd 230V DATA z adapterem;3) Roboty demontażowe: demontaż 46 szt. opraw świetlówkowych z kloszem (wraz z gniazdami, łącznikami i korytami);4) Instalacja oświetleniowa + pomiar: ułożenie ok. 35 m przewodów kablowych YDY 3x1,5mm2 wraz z wypustami, przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu, montaż łączników podtynkowych świecznikowych (ok. 10 szt.) i 2 szt. łączników pojedynczych, montaż 41 opraw oświetleniowych LED 600x600 o mocy ok. 36W;5) Niskie prądy: - LAN i telefony: Montaż szafy teletechnicznej i centrali telefonicznej wraz z wyposażeniem, zarabianiem i podłączaniem końcówek, krosowaniem i spawaniem kabla światłowodowego; Okablowanie LAN i telefon: układanie przewodów UTP (ok. 3500 m) wraz z przebijaniem otworów w ścianach i stropach oraz uszczelnieniem; Osprzęt instalacyjny: przygotowanie podłoża, montaż gniazd 2xRJ45 (ok. 22 szt.), gniazd telefonicznych 1xRJ45 (ok. 22 szt.), RJ45 keyston (ok. 75 szt.), rozbudowa istniejącego przyłącza światłowodowego w pom. B12 oraz przeniesienie i uruchomienie istniejącej centrali telefonicznej z budynku MGOPS w Brzostku; Pomiary: uruchomienie i konfiguracja systemu.- CCTV: Monitoring wizyjny: okablowanie CCTW (ok. 300 m przewodów UTP) wraz z przygotowaniem podłoża, przebijaniem otworów w ścianach i stropach, uszczelnianiem i mocowaniem kamer TVU (ok. 11 szt.), rejestratora, swotch’a POE 24 portowego wraz z pomiarami, krosowaniem, konfiguracją, uruchomieniem i szkoleniem obsługi.- Okablowanie SSWiN: montaż centrali (wraz z manipulatorem, czujkami ruchu, sygnalizatorem i pozostałym osprzętem) wraz z przygotowaniem podłoża, ułożeniem przewodów YTKSY 4x2x0,5mm2 (ok. 40 m), YTKSY 3x2x0,5mm2 (ok. 370 m) wraz z przebijaniem ścian i stropów, uszczelnianiem przejść, uruchomieniem, konfiguracją, pomiarami i szkoleniem obsługi.4. UWAGI:- W dokumentacji projektowej ujęte jest biuro oznaczone „biuro Nr 8”. Biuro nr 8 jest wyłączone z zakresu zamówienia, nie należy więc wyceniać w ofercie wykonywania jakichkolwiek prac w tym pomieszczeniu.- Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorys sporządzonym metodą kalkulacji szczegółowej.- Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 200 tys. zł - potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii polisy OC.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji warunków zamówienia:1) dokumentacja projektowa – załącznik nr 7 do SWZ,2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ,3) przedmiar robót – załącznik nr 9 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 świadczenie obejmującego swym zakresem wykonanie robót polegających na wykonaniu instalacji elektrycznej lub teletechnicznej o wartości min. 60 tys. zł wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach