Przetargi.pl
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w oparciu o powietrzną pompę ciepła wraz z instalacją paneli fotowoltaicznych w trzech budynkach mieszkalnych zlokalizowanych w Gliwicach przy ulicach Sopockiej 2, Portowej 23-25 oraz Portowej 27-29 (2)

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2021-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w oparciu o powietrzną pompę ciepła wraz z instalacją paneli fotowoltaicznych w trzech budynkach mieszkalnych zlokalizowanych w Gliwicach przy ulicach Sopockiej 2, Portowej 23-25 oraz Portowej 27-29 (2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: "Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w oparciu o powietrzną pompę ciepła wraz z instalacją paneli fotowoltaicznych w trzech budynkach mieszkalnych zlokalizowanych w Gliwicach przy ulicach Sopockiej 2, Portowej 23-25 oraz Portowej 27-29 (2)". 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: - Część nr 1: "Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w oparciu o powietrzną pompę ciepła wraz z instalacją paneli fotowoltaicznych w budynku mieszkalnym zlokalizowanym w Gliwicach przy ulicy Sopockiej 2", - Część nr 2: "Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w oparciu o powietrzną pompę ciepła wraz z instalacją paneli fotowoltaicznych w dwóch budynkach mieszkalnych zlokalizowanych w Gliwicach przy ulicy Portowej 23-25 oraz Portowej 27-29". 3. Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac dla części nr 1: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiary robót, warunki przyłączenia do sieci energetycznej stanowiące załącznik nr 5A do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Zakres prac w ramach części nr 1 obejmuje:1) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynkach i mieszkaniach.2) Montaż powietrznych pomp ciepła dla ogrzewania budynków,3) Montaż paneli fotowoltaicznych,4) Wykonanie robót elektrycznych,5) Wykonanie robót budowlanych towarzyszących,6) Wykonanie ogrodzenia z siatki wokół paneli fotowoltaicznych. 4. Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac dla części nr 2: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiary robót, warunki przyłączenia do sieci energetycznej stanowiące załącznik nr 5B do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Zakres prac w ramach części nr 2 obejmuje:1) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynkach i mieszkaniach.2) Montaż powietrznych pomp ciepła dla ogrzewania budynków,3) Montaż paneli fotowoltaicznych,4) Wykonanie robót elektrycznych,5) Wykonanie robót budowlanych towarzyszących,6) Wykonanie ogrodzenia z siatki wokół paneli fotowoltaicznych. 5. Powyższa dokumentacja została opracowana przez Biuro Projektów PROFIM s.c., 47-400 Racibórz przy ul. Środkowej 5. 6. Inwestycja uzyskała dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IV " Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna" Działanie 4.1 "Odnawialne źródła energii" Poddziałanie 4.1.1 "Odnawialne źródła energii - ZIT". 7. Kody i nazwy wg Wspólnego Słownika Zamówień są takie same dla obu części przedmiotu zamówienia. 8. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Każda z części zamówienia będzie objęta odrębną umową na wykonanie prac. 9. UWAGA!!!Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Zamawiający uzna certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność w przypadku przedstawienia przez wykonawcę. 10. UWAGA!!! Zgodnie z PKOB grupa 112 (Polska Klasyfikacja Obiektów Budowlanych) budynki przy ul. Sopockiej 2, Portowej 23-25 oraz Portowej 25-27 w Gliwicach sklasyfikowane zostały jako budynki wielorodzinne, objęte społecznym programem mieszkaniowym, w związku z powyższym na roboty budowlane polegające na wykonaniu mikroinstalacji (paneli fotowoltaicznych oraz pomp ciepła) funkcjonalnie związanych z wyżej wymienionymi budynkami zastosowanie ma 8 % stawka podatku VAT. Wymagany termin gwarancji: na wykonane roboty budowlane minimum 60 miesięcy - maksimum 96 miesięcy, na zamontowane panele fotowoltaiczne (gwarancja produktowa) minimum 180 miesięcy - maksimum 240 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru robót, przy czym termin gwarancji ma być równy terminowi rękojmi., Wymagany termin rękojmi: na wykonane roboty budowlane minimum 60 miesięcy - maksimum 96 miesięcy, na zamontowane panele fotowoltaiczne (gwarancja produktowa) minimum 180 miesięcy - maksimum 240 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru robót, przy czym termin rękojmi ma być równy terminowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach