Przetargi.pl
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Konopnickiej 4 i Kościuszki 55 w Suwałkach wraz z robotami towarzyszącymi

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, ul. Wigierska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 563 50 00 , fax. 87 563 50 79
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o
    ul. Wigierska 32
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 563 50 00, fax. 87 563 50 79
    REGON: 36336992000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.suwalki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Konopnickiej 4 i Kościuszki 55 w Suwałkach wraz z robotami towarzyszącymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Konopnickiej 4 i Kościuszki 55 w Suwałkach wraz z robotami towarzyszącymi. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część I – Wykonanie instalacji c.o. i c.w.u. w lokalach mieszkalnych nr 1, 3, 4 i 7 należących do Gminy Miasta Suwałki, lokalu użytkowym nr 9 stanowiącym własność ZBM w Suwałkach TBS sp. z o.o. oraz wykonanie instalacji c.o. w częściach wspólnych wraz z przygotowaniem pomieszczenia na węzeł cieplny w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Konopnickiej 4 w Suwałkach 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót. zwane dalej łącznie dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje: wykonania instalacji sanitarnej w lokalach mieszkalnych własnościowych M2, M5, M6 (oznaczenia wg dok. projektowej) objętych projektem budowlanym stanowiącym opis przedmiotu zamówienia. Roboty budowlane dotyczące instalacji nie objętej zamówieniem (w lokalach własnościowych) są realizowane przez właścicieli lokali we własnym zakresie. 2) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych z zastrzeżeniem pkt 1). 3) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 60 m-cy licząc od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru prac. 4) Budynek jest wpisany do rejestru zabytków decyzją Nr KL. WKZ 534/161/81 z dnia 27.05.1981 r. Oznaczenie wg wspólnego Słownika Zamówień: KOD CPV 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane 45.31.00.00-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Część II – Wykonanie instalacji c.o. i c.w.u. w lokalach mieszkalnych nr 5 i 8 należących do Gminy Miasta Suwałki oraz w 4 lokalach użytkowych stanowiących własność ZBM w Suwałkach TBS sp. z o.o. w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Kościuszki 55 w Suwałkach 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót. zwane dalej łącznie dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje: przygotowania pomieszczenia na węzeł cieplny, wykonania instalacji elektrycznej, wykonania instalacji sanitarnej w częściach wspólnych, wykonania instalacji sanitarnej w lokalach własnościowych tj. lokalu użytkowym L5 i lokalach mieszkalnych M1, M2, M5 i M8 (oznaczenia wg dok. projektowej), objętych projektem budowlanym stanowiącym opis przedmiotu zamówienia. Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji w częściach wspólnych i przygotowanie pomieszczenia na węzeł cieplny zostały wykonane w 2017 r. Roboty budowlane dotyczące instalacji nie objętej zamówieniem (w lokalach własnościowych) są realizowane przez właścicieli lokali we własnym zakresie. 2) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych z zastrzeżeniem pkt 1). 3) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 60 m-cy licząc od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru prac. 4) Budynek jest wpisany do rejestru zabytków decyzją Nr KL. WKZ 534/152/d//81 z dnia 27.05.1981 r. Oznaczenie wg wspólnego Słownika Zamówień: KOD CPV 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane 45.33.00.00-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów określonych w dokumentacji zamówienia. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 5. Obowiązek udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). 6. W celu zdobycia dodatkowych informacji do przygotowania oferty Wykonawca winien na własny koszt dokonać wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu zdobycia dodatkowych informacji do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 7. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. 8. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część I - 2 000 zł (słownie złotych: dwa tysiące), Część II – 2 000 zł (słownie złotych: dwa tysiące). 2. Wadium należy wnieść w jednej z n/w form: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r. poz.359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. Nr rachunku 14 1240 5211 1111 0010 6623 2587 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w Sekretariacie ZBM przy ul. Wigierskiej 32 pok. 10 w terminie jw. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt. b-e przez konsorcjum z treści poręczeń lub gwarancji musi wynikać, że wniesione wadium dotyczy wszystkich członków konsorcjum. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (wg załącznika nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z oferta, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach