Przetargi.pl
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej oraz wymiana instalacji sanitarnej w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-304 Wrocław, Namysłowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 235 700, , fax. 713 235 750
  • Data zamieszczenia: 2020-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    Namysłowska 8
    50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 235 700, , fax. 713 235 750
    REGON: 20610504000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej oraz wymiana instalacji sanitarnej w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej oraz wymianę instalacji sanitarnej w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu, w zakresie: Zadanie 1 w budynku przy ul. Brzeskiej 25A 1) branży budowlanej: - demontaż starych drzwi oraz montaż nowych dla pomieszczeń technicznych; - rozbiórka pieców kaflowych i demontaż pieców typu ,,koza’’ wraz z wywozem oraz utylizacją gruzu i materiału z rozbiórki; - wykonanie prac towarzyszących po rozbiórce pieców (uzupełnia w lokalach i na klatce schodowej); - obudowa pionów instalacyjnych wraz z robotami wykończeniowymi na klatce schodowej i w lokalach; - wykonanie wentylacji grawitacyjnej dla pomieszczeń technicznych; - remont i przebudowa pomieszczenia dla węzła cieplnego; 2) branże sanitarnej: - demontaż istniejących źródeł ciepła – kotły, grzejniki; - demontaż istniejących podgrzewaczy wody; - wykonanie instalacji wody ciepłej i cyrkulacji z węzła cieplnego; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z węzła cieplnego; - instalacja wody zimnej – prace demontażowe; - instalacja wody zimnej – prace montażowe; - instalacja kanalizacji sanitarnej w węźle cieplnej (montaż studni schładzającej, wpięcie instalacji do istniejącej kanalizacji, montaż pompy, montaż wpustu); 3) branży elektrycznej: - wykonanie zasilania węzła cieplnego; - montaż rozdzielnicy elektrycznej RW węzła cieplnego; - wykonanie instalacji elektrycznych węzła cieplnego. Zadanie 2 w budynku przy ul. Prądzyńskiego 3 1) branży budowlanej: - likwidację pieców kaflowych oraz innych źródeł ciepła; - roboty naprawcze po zlikwidowanych piecach i innych źródłach ciepła; - adaptacja piwnicy na pomieszczenie węzła cieplnego; - obudowy instalacji płytami g-k na stelażu stalowym; - zamontowanie w obudowach drzwiczek rewizyjnych; - malowanie zabudów z płyt g-k.; 2) branży sanitarnej: - demontaż istniejących źródeł ciepła – kotły, grzejniki; - demontaż istniejących podgrzewaczy wody; - wykonanie instalacji wody ciepłej i cyrkulacji z węzła cieplnego; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z węzła cieplnego; - instalacja wody zimnej – prace demontażowe; - instalacja wody zimnej – prace montażowe; - instalacja kanalizacji sanitarnej w węźle cieplnej (montaż studni schładzającej, wpięcie instalacji do istniejącej kanalizacji, montaż pompy, montaż wpustu); - wykonanie przyłącza wodociągowego; 3) branży elektrycznej: - wykonanie zasilania węzła cieplnego; - montaż rozdzielnicy elektrycznej RW węzła cieplnego; - wykonanie instalacji elektrycznych węzła cieplnego. Zadanie 3 w budynku przy ul. Prądzyńskiego 39 1) branży budowlanej: - likwidację pieców kaflowych oraz innych źródeł ciepła; - roboty naprawcze po zlikwidowanych piecach i innych źródłach ciepła; - adaptacja pomieszczenia na parterze budynku na pomieszczenie węzła cieplnego; - obudowy instalacji płytami g-k na stelażu stalowym; - zamontowanie w obudowach drzwiczek rewizyjnych; - malowanie zabudów z płyt g-k.; 2) branży sanitarnej: - demontaż istniejących źródeł ciepła – kotły, grzejniki; - demontaż istniejących podgrzewaczy wody; - wykonanie instalacji wody ciepłej i cyrkulacji z węzła cieplnego; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z węzła cieplnego; - instalacja wody zimnej – prace demontażowe; - instalacja wody zimnej – prace montażowe; - instalacja kanalizacji sanitarnej w węźle cieplnej (montaż studni schładzającej, wpięcie instalacji do istniejącej kanalizacji, montaż pompy, montaż wpustu); - wykonanie przyłącza wodociągowego; 3) branży elektrycznej: - wykonanie zasilania węzła cieplnego; - montaż rozdzielnicy elektrycznej RW węzła cieplnego; - wykonanie instalacji elektrycznych węzła cieplnego. Zadanie 4 w budynku przy ul. Więckowskiego 20 1) branży budowlanej: - demontaż starych drzwi i okien oraz montaż nowych dla pomieszczeń technicznych; - rozbiórka pieców kaflowych i demontaż pieców typu ,,koza’’ wraz z wywozem oraz utylizacją gruzu i materiału z rozbiórki; - wykonanie prac towarzyszących po rozbiórce pieców (uzupełnia w lokalach i na klatce schodowej); - obudowa pionów instalacyjnych wraz z robotami wykończeniowymi na klatce schodowej i w lokalach; - wykonanie wentylacji grawitacyjnej dla pomieszczeń technicznych; - remont i przebudowa pomieszczenia dla węzła cieplnego; 2) branży sanitarnej: - demontaż istniejących źródeł ciepła – kotły, grzejniki; - demontaż istniejących podgrzewaczy wody; - wykonanie instalacji wody ciepłej i cyrkulacji z węzła cieplnego; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z węzła cieplnego; - instalacja wody zimnej – prace demontażowe; - instalacja wody zimnej – prace montażowe; - instalacja kanalizacji sanitarnej w węźle cieplnej (montaż studni schładzającej, wpięcie instalacji do istniejącej kanalizacji, montaż pompy, montaż wpustu); - wykonanie przyłącza wodociągowego; 3) branży elektrycznej: - wykonanie zasilania węzła cieplnego; - montaż rozdzielnicy elektrycznej RW węzła cieplnego; - wykonanie instalacji elektrycznych węzła cieplnego. Zadanie 5 w budynku przy ul. Więckowskiego 21 1) branży budowlanej: - demontaż starych drzwi i okien oraz montaż nowych dla pomieszczeń technicznych; - rozbiórka pieców kaflowych i demontaż pieców typu ,,koza’’ wraz z wywozem oraz utylizacją gruzu i materiału z rozbiórki; - wykonanie prac towarzyszących po rozbiórce pieców (uzupełnia w lokalach i na klatce schodowej); - obudowa pionów instalacyjnych wraz z robotami wykończeniowymi na klatce schodowej i w lokalach; - wykonanie wentylacji grawitacyjnej dla pomieszczeń technicznych; - remont i przebudowa pomieszczenia dla węzła cieplnego; 2) branży sanitarnej: - demontaż istniejących źródeł ciepła – kotły, grzejniki; - demontaż istniejących podgrzewaczy wody; - wykonanie instalacji wody ciepłej i cyrkulacji z węzła cieplnego; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z węzła cieplnego; - instalacja wody zimnej – prace demontażowe; - instalacja wody zimnej – prace montażowe; - instalacja kanalizacji sanitarnej w węźle cieplnej (montaż studni schładzającej, wpięcie instalacji do istniejącej kanalizacji, montaż pompy, montaż wpustu); - wykonanie przyłącza wodociągowego; 3) branży elektrycznej: - wykonanie zasilania węzła cieplnego; - montaż rozdzielnicy elektrycznej RW węzła cieplnego; - wykonanie instalacji elektrycznych węzła cieplnego. 3. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określa SIWZ wraz z załącznikami: Zadanie 1 w budynku przy ul. Brzeskiej 25A 1) Dokumentacja projektowa, w tym: a) Projekt Budowlany; b) Decyzja nr 3090/2019 z dnia 11.07.2019 r. pozwolenie na budowę; c) Projekt wykonawczy; d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; e) Przedmiary robót; f) Decyzja nr 590/2019 z dnia 23.04.2019 r. pozwolenie konserwatorskie; 2) Projekt umowy. Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu budynku w całym zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 3090/2019 z dnia 11.07.2019 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Przedmiotem umowy jest wykonanie części prac wskazanych w projekcie budowlanym, w zakresie wskazanym w przedmiarze robót. Zadanie 2 w budynku przy ul. Prądzyńskiego 3 1) Dokumentacja projektowa, w tym: a) Projekt Budowlany; b) Decyzja nr 3435/2019 z dnia 30.07.2019 r. pozwolenie na budowę; c) Projekt wykonawczy; d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; e) Przedmiary robót; f) Decyzja nr 981/2019 z dnia 18.07.2019 r. pozwolenie konserwatorskie; 2) Projekt umowy. Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu budynku w całym zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 3435/2019 z dnia 21.08.2019 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Przedmiotem umowy jest wykonanie części prac wskazanych w projekcie budowlanym, w zakresie wskazanym w przedmiarze robót. Zadanie 3 w budynku przy ul. Prądzyńskiego 39 1) Dokumentacja projektowa, w tym: a) Projekt Budowlany; b) Decyzja nr 3442/2019 z dnia 30.07.2019 r. pozwolenie na budowę; c) Projekt wykonawczy; d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; e) Przedmiary robót; f) Decyzja nr 980/2019 z dnia 18.07.2019 r. pozwolenie konserwatorskie; 2) Projekt umowy. Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu budynku w całym zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 3442/2019 z dnia 30.07.2019 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Przedmiotem umowy jest wykonanie części prac wskazanych w projekcie budowlanym, w zakresie wskazanym w przedmiarze robót. Zadanie 4 w budynku przy ul. Więckowskiego 20 1) Dokumentacja projektowa, w tym: a) Projekt Budowlany; b) Decyzja nr 3184/2019 z dnia 17.07.2019 r. pozwolenie na budowę; c) Projekt wykonawczy; d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; e) Przedmiary robót; f) Decyzja nr 732/2019 z dnia 28.05.2019 r. pozwolenie konserwatorskie; 2) Projekt umowy. Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu budynku w całym zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 3184/2019 z dnia 17.07.2019 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Przedmiotem umowy jest wykonanie części prac wskazanych w projekcie budowlanym, w zakresie wskazanym w przedmiarze robót. Zadanie 5 w budynku przy ul. Więckowskiego 21 1) Dokumentacja projektowa, w tym: a) Projekt Budowlany; b) Decyzja nr 3180/2019 z dnia 17.07.2019 r. pozwolenie na budowę; c) Projekt wykonawczy; d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; e) Przedmiary robót; f) Decyzja nr 770/2019 z dnia 27.05.2019 r. pozwolenie konserwatorskie; 2) Projekt umowy. Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu budynku w całym zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 3180/2019 z dnia 17.07.2019 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Przedmiotem umowy jest wykonanie części prac wskazanych w projekcie budowlanym, w zakresie wskazanym w przedmiarze robót. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: Główny przedmiot 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Dodatkowe przedmioty 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych 45232150-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 5. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty budowlane, oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do wykonania robót budowlanych i prawidłowej wyceny ich wartości. Osobą do kontaktów w sprawie wizji lokalnej ze strony Zamawiającego jest Pan Krzysztof Matuszak, Łukasz Forysiak, tel. 71 326 41 25/24. 6. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia, do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia tzn. prac fizycznych w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej, zatrudniał pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Informacje, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp określa projekt umowy. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisu przedmiot zamówienia w odniesieniu do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 8. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać w treści złożonej oferty, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ określone przez Zamawiającego załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne oraz oświadczenie własne Wykonawcy. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 9. Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Przedmiot umowy będzie wykonywany w budynkach zamieszkałych, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty z poszanowaniem miru domowego i mienia mieszkańców znajdującego się w obrębie przekazanego terenu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Zadanie nr 1: 5 300,00 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta złotych i 00/100) 2) Zadanie nr 2: 13 200,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy dwieście złotych i 00/100) 3) Zadanie nr 3: 8 700,00 zł (słownie: osiem tysięcy siedemset złotych i 00/100) 4) Zadanie nr 4: 11 600,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy sześćset złotych i 00/100) 5) Zadanie nr 5: 11 800,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy osiemset złotych i 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Gminy Wrocław nr 41 1020 5226 0000 6102 0417 7663 tak, aby kwota wadium znalazła się na wskazanym koncie nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na ostateczne składanie ofert – podając /w tytule/ na dowodzie wpłaty nazwę lub numer postępowania i numer zadania. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, dowód jego wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. by nie był związany na stałe z ofertą. Zaleca się, aby kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy została trwale złączona z ofertą. 8. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zapłacić Zamawiającemu pełną kwotę wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium. 11. Zamawiający odrzuci ofertę, w przypadku gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia składane przez wykonawcę wraz z ofertą: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu wskazane w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu (wzór zał. nr 2a, 2b do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp składa odrębnie i podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, niebędącymi podmiotami na których zasoby powołuje się Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. 2) Zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp (wzór zał. nr 6a, 6b, 6c do SIWZ), lub inny stosowny dokument w tym zakresie, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, z którego wynikać będzie jednoznacznie: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane , których wskazane zdolności dotyczą. 2. Oświadczenie składane przez Wykonawcę w formie pisemnej w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór zał. nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców powyższe oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach