Przetargi.pl
Remont instalacji gazowej wraz z remontem pomieszczenia kotłowni instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze

Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze ogłasza przetarg

  • Adres: 56-416 Twardogóra, Stanisława Staszica 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
    Stanisława Staszica 3
    56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie
    REGON: 000192962
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsptwardogora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji gazowej wraz z remontem pomieszczenia kotłowni instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja instalacji gazowej wraz z pomieszczeniem kotłowni i instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze 1.Opis stanu istniejącegoObiekt w którym zlokalizowano kotłownię jest istniejącym budynkiem dydaktycznym Zespołu Szkół Ponadpodstawowych. Kotłownia zasila w ciepło budynek dydaktyczny oraz salę gimnastyczną a także cały budynek w ciepłą wodę użytkową. Istniejąca kotłownia gazowa niskotemperaturowa wyposażona jest w kocioł niskotemperaturowy De Dietrich made by Remeha GAS 450/17 o mocy 320 kW. Zamontowano układ hydrauliczny z pompą kotłową, sprzęgłem hydraulicznym, bezciśnieniowym rozdzielaczem c.o. oraz mieszaczami i pompami zamontowanymi na rozdzielaczach. W związku z wyeksploatowaniem urządzeń i ich złym stanem technicznym a także w celu zmniejszenia emisji substancji szkodliwych do środowiska i podniesienia sprawności kotłowni podjęto decyzję o jej modernizacji. 2. Opis stanu projektowanegoProjektowana kotłownia kondensacyjna zostanie wyposażona zostanie w kaskadę kotłową składającą się z trzech kotłów kondensacyjnych o łącznej mocy znamionowej min. 321 kW (80/60 °C) wyposażoną w trzy jednostki kotłowe na wspólnym stelażu, wspólny kolektor zasilania i powrotu, wspólny przewód zasilania w gaz oraz układ kominowy. Zestaw kaskady zakończony zostanie sprzęgłem hydraulicznym, będącym częścią składową kaskady, z funkcją zwrotnicy hydraulicznej, w celu wyeliminowania wpływu hydrauliki obiegów grzewczych na obieg kotłowy (pierwotny). Każdy z kotłów kaskady wyposażony będzie fabrycznie w zawory odcinające (zasilanie, powrót, gaz), modulowaną pompę kotłową oraz zawór bezpieczeństwa i niezbędne zabezpieczenia. Za sprzęgłem hydraulicznym kaskada zostanie włączona w istniejący rozdzielacz budynku, na którym wymienione zostaną zawory odcinające, zawory mieszające z siłownikami oraz pompy elektroniczne i armatura pomiarowa. Temperatura czynnika grzejnego dla potrzeb układu ogrzewania c.o. budynku dydaktycznego i sali gimnastycznej ustalana będzie przez zawory mieszające trójdrogowe z napędem elektrycznym sterowany automatyką pogodową w funkcji temperatury zewnętrznej i czasu. W wytycznych Inwestor powinien podać czas pracy w temperaturze komfortu, zakładaną temperaturę komfortu i temperaturę czynnika w czasie ograniczenia dostawy ciepła dla poszczególnych obiegów. Automatyka wyposażona zostanie w czujnik temperatury zewnętrznej umieszczony na ścianie północnej budynku na wysokości 2,5 m z dala od otworów drzwiowych, okiennych i wentylacyjnych. Obieg czynnika grzewczego w obu układach centralnego ogrzewania wymuszony zostanie za pomocą pomp elektronicznych serii UPE. Przygotowanie c.w.u. odbywać się będzie w pojemnościowym podgrzewaczu ciepłej wody użytkowej o pojemności czynnej min. 385 dm3. Obieg czynnika grzewczego w wężownicy podgrzewacza zapewni pompa obiegowa o wydajności zapewniającej prawidłową pracę podgrzewacza. Godziny pracy układu przygotowania ciepłej wody użytkowej zostaną zaprogramowane w sterowniku automatyki pogodowej zgodnie z zaleceniami użytkownika. Na wyjściu zasilania i powrotu poszczególnych układów a także na rozdzielaczach i przed pompami kotłowymi należy zamontować termomanometry celem umożliwienia kontroli pracy hydrauliki kotłowni. Istniejący układ „mieszkanie” włączony w oddzielny obieg rozdzielacza należy włączyć w układ „A” budynek dydaktyczny.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez: "Komput Komputerowa Pracowania Projektowa Grzegorz Tomaszczyk, 53-201 Wrocław, al. gen. Józefa Hallera 153a/7 – załącznik nr 8 do SWZGwarancja i rękojmia na wykonane zadanie obejmuje wszystkie elementy wykonanych robót.Załączone do przetargu przedmiary robót należy traktować jako materiały uzupełniające i pomocnicze. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji projektowej, będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu zamówienia.Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Wszelkie prace winny być każdorazowo zgłaszane i ustalane na bieżąco z Zamawiającym, tak aby zapewnić bezwzględną ciągłość funkcjonowania jednostki bez żadnego uszczerbku dla możliwości wykonywania jej ustawowych zadań. Prace należy prowadzić w godzinach funkcjonowania szkoły, po uzgodnieniu z Zamawiającym – o ile nie będzie to kolidowało z ciągłością funkcjonowania jednostki – możliwe będzie prowadzenie prac także w innych godzinach.Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych, przyczyny niedokonania podziału na części: niewielki i jednolity zakres zamówienia, zapewnienie gwarancji i rękojmi na cały zakres prac oraz ewentualne komplikacje i możliwość opóźnień w przypadku współdzielenia prac pomiędzy kilku wykonawców.(CPV): 45330000-9, 45400000-1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (pięć tysięcy), w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:1) w pieniądzu;2) w gwarancjach bankowych;3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy, nr 96 9584 1047 2005 0500 0215 0003 wpisując tytuł przelewu: wadium i numer (sygnaturę) postępowania3. Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.4. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać co najmniej poniższe warunki:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust.6 ustawy Pzp;2) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert;5) nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta;6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;7) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze, 56-416 Twardogóra ul. St. Staszica 3
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu, zgodnie z rozdz. XI SIWZ2. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków3. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: przynajmniej 1 zadania obejmujące swym zakresem remont lub przebudowę lub budowę kotłowni gazowej o wartości co najmniej 300 000.00 PLN bruttob) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował (wraz z podstawą do dysponowania):– kierownik budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności sanitarnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych bez ograniczeńc) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców, z zastrzeżeniem, że warunek określony w pkt. a powyżej musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców samodzielnie5) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia6) Zgodnie z art. 118 pzp, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach