Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Instytut Stomatologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 92-213 Łódź, ul. Pomorska 251
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 675 75 00 , fax. 42 678 92 68
- Data zamieszczenia: 2014-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Instytut Stomatologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
ul. Pomorska 251 251
92-213 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 675 75 00, fax. 42 678 92 68
REGON: 47214755900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cskis.umed.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie infrastruktury elektroenergetycznej na budynku Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie infrastruktury elektroenergetycznej na budynku Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje budowę infrastruktury fotowoltaicznej zgodnie z Dokumentacją Projektową (Załączniki do SIWZ). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. 1.Zakres wykonywanych robót budowlanych oraz materiałów niezbędnych do ich wykonania został określony w Dokumentacji Projektowej Budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, oraz w wykazie robót budowlanych - przedmiarach. W przypadku ewentualnych rozbieżności w przedmiarach należy przyjmować jako obowiązujące dane zawarte w projekcie budowlanym. 2. W ramach zadania objętego niniejszym postępowaniem Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania następujących elementów zamówienia: a. Dostawa komponentów kompletnej instalacji fotowoltaicznej - zgodnie opracowanym w ramach tej części Zamówienia projektem wykonawczym, zatwierdzonym przez Zamawiającego; b. Przystosowanie dachu oraz wykonanie konstrukcji nośnej dla paneli fotowoltaicznych c. Demontaż i montaż instalacji odgromowej. d. Montaż paneli fotowoltaicznych. e. Wykonanie instalacji elektrycznej połączenia systemów fotowoltaicznych oraz przyłączeniu do sieci energetycznej, f. Wykonanie systemów: dodatkowej ochrony od porażeń, połączeń wyrównawczych, oraz ochrony przepięciowej, g. Uruchomienie synchronizacja systemów, h. Wszelkie prace naprawcze związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym naprawa dachu po montażu konstrukcji, i. Wykonanie badań odbiorczych i przekazanie Zamawiającemu protokołów z badań i pomiarów. 3. Zbiór wymagań, niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu ich wykonania, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót określa Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik w cz. B do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagamy wniesienia wadium w wysokości 45.000,00 PLN (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych) - zgodnie z art. 45 ust. 1-5 Ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie do 04.08.2014 r. do godz. 9.00 - potwierdzenie wniesienia wadium stanowi - załącznik nr 17. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr konta bankowego PKO BP III Oddział w Łodzi, nr 32 1020 3352 0000 1102 0188 7371 Z dopiskiem: ZP -19 /2014 - WADIUM. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie oryginał lub kopia przelewu załączona do oferty lub wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania przelewu. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach, o których mowa w punktach 2 - 5, będzie załączony oryginał poręczenia lub gwarancji do oferty (w sposób umożliwiający pomniejszy zwrot dokumentu bez konieczności dekompletowania oferty) oraz dołączona do oferty kopia w.w dokumentu. 1. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem kiedy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cskis.umed.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej na cele oświetlenia ulicznego Miasta Kutno
Dodano: 2016-07-15 - Zakup Energii Elektrycznej
Dodano: 2016-06-08 - WYTWARZANIE I DOSTAWA ENERGII CIEPLNEJ DO BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Goszczanów na lata 2017-2018
Dodano: 2016-05-13 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży energii oraz świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Tomaszów Mazowiecki oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-03-30 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi
Dodano: 2016-03-22 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ZAPEWNIENIE ŚWIADCZENIA USŁUGI DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA INSTYTUTU MEDYCYNY PRACY W ŁODZI.
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 1 im. Norberta Barlickiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-03-07 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do zasilania budynków Urzędu Kontroli Skarbowej w Łodzi, ul. ks. Brzóski 24 oraz w Sieradzu ul. Kowalskiego 7
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa energii elektrycznej do budynku Instytutu Włókiennictwa przy ul. Gdańskiej 118
Dodano: 2016-01-29