Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81364 Gdynia, ul. 10 Lutego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85 , fax. 058 6622841
- Data zamieszczenia: 2017-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
ul. 10 Lutego 24
81364 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, fax. 058 6622841
REGON: 22035628700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie iluminacji Krzyża na Kamiennej Górze w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie iluminacji Krzyża na Kamiennej Górze w Gdyni. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) montaż opraw LED IP67 przelotowo na konstrukcji krzyża, b) wymianę rozdzielnicy RZS na nową w obudowę ZB6 z wyposażeniem, c) montaż rozdzielnicy RK w podstawie krzyża wraz z wyposażeniem, d) demontaż istniejących opraw wraz z okablowaniem, e) utylizację demontowanych urządzeń, f) pomiary skuteczności ochrony od porażeń. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: a) projekt budowlano – wykonawczy – załącznik A do siwz, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik B do siwz, c) przedmiar robót – załącznik C do siwz. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca dotyczącego wykonania dokumentacji, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 4) Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. 5) Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 40kW na dachu budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
Dodano: 2023-11-17 - Świadczenie usług konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulic i innych otwartych obiektów publicznych na terenie Gminy Wejherowo
Dodano: 2023-09-29 - Roboty budowlane dla zadania pn. " Modernizacja rozdzielni głównej segmentów I-IV O/ZUS w Słupsku wraz z modernizacją czterech podrozdzielni (zaprojektuj i wybuduj)”
Dodano: 2022-11-03 - Wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z wymianą posadzek w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Grodzkiej 3 w Słupsku w ramach projektu „Biblioteka bez barier”
Dodano: 2022-09-29 - Budowa systemu kontroli dostępu, sieci okablowania strukturalnego oraz instalacji elektrycznej w budynkach Sądu Rejonowego w Lęborku
Dodano: 2022-09-05 - Wykonanie instalacji elektrycznej, oświetleniowej, komputerowej, alarmowej i monitoringu w Szkole Podstawowej w Gardei
Dodano: 2021-02-22 - Wymiana instalacji elektrycznej w 8 lokalach mieszkalnych w Gdańsku
Dodano: 2021-02-09 - Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych w Starostwie Powiatowym w Pucku przy ul. E. Orzeszkowej 5 w ramach robót podobnych przewidzianych w zadaniu: Wykonanie instalacji klimatyzacji częściowej dla pomieszczeń dwóch kondygnacji budynku Starostwa Powiatowego w Pucku.
Dodano: 2021-02-05 - Wymiana i bieżąca konserwacja instalacji elektrycznych w nieruchomościach stanowiących zasób komunalny Miasta Słupska zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
Dodano: 2021-01-27 - Budowa przyłącza energetycznego oraz abonenckich stacji transformatorowych z powiązaniami kablowymi w ramach projektu pn. „Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”
Dodano: 2021-01-18