Główny Urząd Nadzoru Budowlanego ogłasza przetarg
- Adres: 00-926 Warszawa, ul. Krucza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 226 619 453 , fax. 226 619 095
- Data zamieszczenia: 2020-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
ul. Krucza
00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 226 619 453, fax. 226 619 095
REGON: 10849220000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie III etapu robót budowlanych w zakresie dedykowanych instalacji teletechnicznych sieci strukturalnej w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie III etapu robót budowlanych w zakresie dedykowanych instalacji teletechnicznych sieci strukturalnej w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie, zwanego dalej „budynkiem”, na podstawie dokumentacji projektowej, zwanej dalej „Dokumentacją”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie III etapu robót budowlanych na podstawie Dokumentacji, 2) opracowanie dokumentacji powykonawczej. 3. Wykonanie III etapu robót budowlanych obejmuje następujący zakres prac: 1) wykonanie okablowania strukturalnego – tzn. Punktów Logicznych dla: a) V piętra, we wskazanych pomieszczeniach wraz z podłączeniem ich do właściwego Pośredniego Punktu Dystrybucyjnego zlokalizowanego na V piętrze (PPD F), b) VI piętra, we wskazanych pomieszczeniach wraz z podłączeniem ich do właściwego Pośredniego Punktu Dystrybucyjnego zlokalizowanego na V piętrze (PPD F), 2) zakup, dostawę, instalację i podłączenie następujących urządzeń: a) w Głównym Punkcie Dystrybucyjnym (GPD) na II piętrze budynku: - przełącznik sieciowy (switch) 19’’, 1U, 24x10Gb Ethernet (core) – 1 szt., przeznaczony do sieci VoIP Urzędu, - moduł SFP+,10GbE – 12 szt. z przeznaczeniem do przełącznika sieciowego wyspecyfikowanego w tiret pierwszym, b) w Pośrednim Punkcie Dystrybucyjnym: - (PPD A) na antresoli budynku –– przełącznik sieciowy (switch) 24x1Gb Ethernet – 1 szt., przełącznik sieciowy (switch) 24x1Gb Ethernet PoE – 1 szt. oraz przełącznik sieciowy (switch) 48x1Gb Ethernet – 1 szt., przeznaczone do sieci LAN Urzędu, - (PPD F) na V piętrze budynku – przełącznik sieciowy (switch) 24x1Gb Ethernet – 1 szt. oraz przełącznik sieciowy (switch) 48x1Gb Ethernet – 3 szt., przeznaczone do sieci LAN Urzędu, - (PPD D) na III piętrze budynku – przełącznik sieciowy (switch) 48x1Gb Ethernet PoE – 1 szt., przeznaczony do sieci VoIP Urzędu z tym, że wymagane jest dostarczenie urządzeń aktywnych wyposażonych w niezbędną liczbę wkładek SFP+,10GbE oraz niezbędną ilość dedykowanych dla danych przełączników sieciowych (zainstalowanych w PPD A, PPD D i PPD F) kabli stakujących. W każdym z Pośrednich Punktów Dystrybucyjnych, tj. PPD A, PPD D i PPD F, zlokalizowanych na antresoli, kondygnacji III piętra oraz kondygnacji V piętra, min. jeden z zainstalowanych przełączników sieciowych musi być wyposażony w min. 2 szt. wkładek SFP+ 10GbE; LC Duplex, dobranych odpowiednio do istniejącego światłowodowego połączenia szkieletowego, tj. MM 12x50/125; OM3. Ilość pozostałych kabli stakujących wynikać będzie z ilości zainstalowanych przełączników sieciowych i ma zapewnić ich pełną komunikację w obrębie danego PPD oraz pełną komunikację z urządzeniami zainstalowanymi w GPD (serwerownia). 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja, stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ, z zastrzeżeniem ust. 3. 5. W przypadku, gdy w Dokumentacji, o której mowa w ust. 4, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie wyrobów i materiałów budowlanych oraz urządzeń technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów budowlanych i urządzeń równoważnych, o parametrach technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w Dokumentacji. 6. Zamawiający wymaga: 1) na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, aby co najmniej jedna osoba wykonująca roboty budowlane, o których mowa w ust. 2 pkt 1, była zatrudniona przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), 2) uwzględnienia stawki godzinowej na poziomie nie niższym, niż określony w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1778), w przypadku osób wykonujących roboty budowlane na zasadach innych, niż określone w pkt 1, nieprzerwanie przez cały czas realizacji robót budowlanych. 7. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawcy przeprowadzili oględziny w budynku. Termin dokonania oględzin należy ustalić z pracownikiem Biura Administracyjno-Finansowego, pod numerem telefonu 22 661 94 42 lub 22 661 94 59, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, którą stanowi formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ): 1) pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w odpisie z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 4 SIWZ (Załącznik nr 3 do SIWZ jeśli dotyczy); zobowiązanie musi być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 5 do SIWZ; wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16 - „Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2024”.
Dodano: 2024-07-16 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów, 8 pustostanów.
Dodano: 2024-07-16