Przetargi.pl
BIEŻĄCE UTRZYMANIE ORAZ NAPRAWA DRÓG W GMINIE JABŁONNA

Gmina Jabłonna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-110 Jabłonna, ul. Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 767 73 32, , fax. 22 774 38 34
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonna
    ul. Modlińska 152
    05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie
    tel. 22 767 73 32, , fax. 22 774 38 34
    REGON: 13270442000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://jablonna.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BIEŻĄCE UTRZYMANIE ORAZ NAPRAWA DRÓG W GMINIE JABŁONNA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na bieżącym utrzymaniu oraz naprawie dróg w gminie Jabłonna, w podziale na 3 części zamówienia: 1) Część 1 (Zadanie 1) - Bieżące naprawy dróg gruntowych w gminie Jabłonna; 2) Część 2 (Zadanie 2) - Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni mineralno-asfaltowej (MMA) z zastosowaniem recyklera drogowego; 3) Część 3 (Zadanie 3) - Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni mineralno-asfaltowej przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów frakcji 2-5 mm i 5-8 mm z zastosowaniem remontera lub skrapiarki. 2. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonym do SIWZ Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 9 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Oferta, w zależności od wybranej części zamówienia, musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: - dla Części 1: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100); - dla Części 2: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); - dla Części 3: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium w łącznej kwocie odpowiadającej sumie kwot wadiów w wybranych częściach. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, na konto zamawiającego, o numerze: 79 8013 1016 2002 0009 7014 0002. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) poręczeniach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 5. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, zaleca się, aby do oferty dołączyć potwierdzenie przelewu. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone zamawiającemu w oryginale - w osobnej kopercie oznaczonej numerem postępowania, przed terminem składania ofert, lub złożone w jednej kopercie wraz z ofertą. Uwaga: Przedstawienie zamawiającemu jedynie kopii wadium, bez wniesienia oryginału, nie zabezpiecza oferty i spowoduje jej odrzucenie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 7. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 3) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem postępowania przetargowego. W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu z konta prywatnego (gdy brak jest nazwy wykonawcy w nazwie konta), do tytułu przelewu należy dodać informację o nazwie wykonawcy, którego oferta zostaje zabezpieczona. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą. 10. Wadium dla grupy wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. W dokumencie gwarancji powinny być wskazane podmioty należące do konsorcjum lub co najmniej informacja, że zleceniodawca gwarancji składa ofertę w ramach konsorcjum, a fakt ten został zaakceptowany przez gwaranta. 11. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane). 3) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ), podpisany zgodnie z reprezentacją wykonawcy, wraz z kalkulacją szczegółową ceny oferty, zgodnie z wybranymi częściami zamówienia; 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów); 3) Pełnomocnictwo, wystawione odpowiednio do: a) podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest upoważniona zgodnie z treścią odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; b) reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach