Gmina Michów ogłasza przetarg
- Adres: 21-140 Michów, Rynek I 16
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 818 566 001 , fax. 81 8566001 w. 29
- Data zamieszczenia: 2019-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Michów
Rynek I 16
21-140 Michów, woj. lubelskie
tel. 818 566 001, fax. 81 8566001 w. 29
REGON: 43101956600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugmichow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=82
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i wdrożenie systemu zarządzania energią w projektach: „OZE w gminie Michów” oraz „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Michów”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) CZĘŚĆ nr 1 – Wykonanie i wdrożenie systemu zarządzania energią w projekcie pn. „OZE w gminie Michów”, 2) CZĘŚĆ nr 2 – Wykonanie i wdrożenie systemu zarządzania energią w projekcie pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Michów”. Przedmiotem części 1 jest wykonanie serwisu internetowego do obsługi klienta dla projektu pn. „OZE w gminie Michów” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 4 Energia Przyjazna Środowisku, Działanie 4.1. Wsparcie wykorzystania OZE. System ICT ma być inteligentnym systemem do zarządzania energią, w szczególności służącym do zbierania, przesyłania i wizualizacji danych o uzysku energii z systemów solarnych zainstalowanych na terenie gminy Michów. Ma być połączony z portalem internetowym (stroną www) oraz usługą on-line dla użytkowników końcowych, którego integralną częścią będzie narzędzie służące do badania poziomu satysfakcji użytkowników z otrzymanych usług. W skład systemu ma wchodzić pięć sztuk modemów, które należy zakupić i dostarczyć, podłączyć do Internetu oraz skonfigurować tak, aby współpracowały z systemami solarnymi zainstalowanymi w gminie Michów, umożliwiając tym samym dostęp do danych o uzysku energii oraz zdalny podgląd pracy instalacji i możliwość zmiany jej nastawień. Na potrzeby systemu, którego on sam będzie integralną częścią, ma powstać strona www, do której dostęp będzie możliwy z poziomu administratora oraz odwiedzającego użytkownika. Strona ma być wyposażona w panel administracyjny oparty o technologię CMS, służącą do zarządzania treścią na stronie. System raz na dobę będzie pobierał i przetwarzał dane z modemów pokazując je w formie wykresów. Będzie istniała możliwość porównania danych z kilku modemów. Dodatkowymi elementami wchodzącymi w skład strony będą informacje o zainstalowanych sterownikach wraz z instrukcją obsługi. Ponadto wspomniane już narzędzie ma służyć do badania poziomu satysfakcji użytkowników z otrzymanych usług w formie modułu ankiet online. W ramach zlecenia Wykonawca dostarczy serwer, na którym utrzymywana będzie strona wraz z systemem. Przedmiotem części 2 jest wykonanie Systemu Sterowania, Pomiaru, Monitoringu, Zarządzania Lokalnymi Źródłami i Odbiorami Energii dla projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Michów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja Systemu Sterowania, Pomiaru, Monitoringu, Zarządzania Lokalnymi Źródłami i Odbiorami Energii dla projektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Michów stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72400000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli, składa: 1)aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, 2)w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3)jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 369). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usługi polegającej na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu na stronie internetowej administrowanej przez Zamawiającego interaktywnego serwisu mapowego prezentującego wyniki projektu TechRol
Dodano: 2020-10-29 - Świadczenie usługi obejmującej dostęp do sieci Internet dla Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie Filia w Białej Podlaskiej.
Dodano: 2020-10-20 - Utworzenie strony internetowej Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach
Dodano: 2020-06-18 - Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Dodano: 2020-05-26 - Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Dodano: 2020-04-29 - „Wykonanie i wdrożenie systemu zarządzania energią w projekcie: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Uścimów”
Dodano: 2020-03-05 - Wykonanie i wdrożenie inteligentnego systemu pomiaru, monitoringu i zarządzania wykorzystaniem energii w czterech Zespołach Szkół Zawodowych: Zespole Szkół Technicznych w Międzyrzecu Podlaskim, Zespole Szkół Ekonomicznych w Międzyrzecu Podlaskim, Zespole Szkół w Janowie Podlaskim oraz Zespole Szkół w Małaszewiczach w ramach projektu „Zwiększenie efektywności energetycznej szkół zawodowych prowadzonych przez powiat bialski”
Dodano: 2020-03-05 - Wykonanie i wdrożenie systemu zarządzania energią w projektach: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Uścimów” oraz „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Nowa Jedlanka, Rudka Starościańska, Stara Jedlanka, Stara Jedlanka PGR i Drozdówka - III etap”
Dodano: 2020-02-25 - Dostawa Internetu do Beneficjentów projektów.
Dodano: 2020-02-12 - Utworzenie platformy internetowej dla Zakładu Biogodpodarki IUNG – PIB w Puławach
Dodano: 2020-02-12