Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu na stronie internetowej administrowanej przez Zamawiającego interaktywnego serwisu mapowego prezentującego wyniki projektu TechRol

Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Czartoryskich
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 47 86 700 , fax. 81 47 86 900
  • Data zamieszczenia: 2020-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Czartoryskich 8
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 47 86 700, fax. 81 47 86 900
    REGON: 79295000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl, https://iung.ezamawiający.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu na stronie internetowej administrowanej przez Zamawiającego interaktywnego serwisu mapowego prezentującego wyniki projektu TechRol
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu na stronie internetowej administrowanej przez Zamawiającego interaktywnego serwisu mapowego prezentującego wyniki uzyskane w ramach projektu Techrol (Biostrateg). Główną funkcją serwisu jest wyświetlanie danych rastrowych i wektorowych oraz możliwość interaktywnego wprowadzania danych Serwis musi zawierać panel administracyjny i możliwość logowania się użytkownika na swoje konto. 2. Zamawiający zastrzega sobie wskazanie technologii, w której będzie zrealizowany przedmiot zamówienia. Jest to technologia otwarta /open source/, która nie wymaga od Wykonawcy ponoszenia nakładów finansowych. Wskazanie technologii podyktowane jest jej implementacją w infrastrukturze Zamawiającego oraz już wdrożonym systemem szkoleń dla jej efektywnego użytkowania. 3. Zamawiający informuje iż szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 38 500,00 zł netto 4. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów/produktów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów/produktów lub urządzeń równoważnych. Materiały/produkty lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały/produkty lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały/produkty lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów/produktów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy/usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 6. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne powinien do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne w stosunku do określonego przez Zamawiającego (np. certyfikaty, testy higieniczne PZH, aprobaty (rekomendacje) techniczne ITB, deklaracje zgodności, autoryzacje producenta, karty techniczne itp.), umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, użytkowych i jakościowych. 7. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub jego podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności, o których mowa w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Powyższy wymóg nie dotyczy osób samozatrudnionych i wykonujących wolne zawody. 9. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w terminie 12 dni roboczych, zobowiązuje się do udokumentowania faktu zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 7, 8, na umowę o pracę, poprzez przedstawienie oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 10. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 9 w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności określone w pkt. 7, 8 na podstawie umowy o pracę. 11. Wymagany okres długości wsparcia technicznego (gwarancji) - zgodny z ofertą wykonawcy, to minimum 2 lata licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego całości zamówienia. W okresie wsparcia technicznego (gwarancji) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad, o których Zamawiający powiadomi wykonawcę (listem, telefonicznie lub pocztą mailową). Okres długości wsparcia technicznego (gwarancji) zostanie przedłużony o czas naprawy. Okres długości wsparcia technicznego (gwarancji) liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony (bez zastrzeżeń). 12. Wykonawca w okresie świadczenia wsparcia technicznego zobowiązany jest do bezpłatnej aktualizacji wykonanego systemu. 13. Maksymalny termin usunięcia błędu krytycznego systemu do 5 dni kalendarzowych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego . 14. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kodów źródłowych oraz pełnej dokumentacji technicznej wykonanego interaktywnego serwisu mapowego najpóźniej w chwili odbioru końcowego systemu przez Zamawiającego, brak przekazania kodu źródłowego i dokumentacji upoważnia Zamawiającego do odmowy podpisania protokołu odbioru końcowego. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres usługi i wymagań określono w załączniku nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72400000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany: Formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. Informujemy, że dokumenty wyszczególnione w pkt. 1 stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu. Nie złożenie, niewypełnienie lub złożenie niepodpisanego dokumentu skutkuje odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach