Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 629 0 505 , fax. 55 629 0 510
- Data zamieszczenia: 2017-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
ul. Wojska Polskiego 1
82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 629 0 505, fax. 55 629 0 510
REGON: 17071162800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i wdrożenie modułowego systemu informatycznego MSI wraz z szkoleniami na potrzeby projektu Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4. Zakres zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie i wdrożenie modułowego systemu informatycznego, zwanego dalej MSI wraz z szkoleniami na potrzeby obsługi realizacji projektu Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi w zakresie: 1) Utworzenie MSI obsługującego realizację całego w/w projektu, składającego się z modułu informacyjnego do e-learningu, zasobów informacji zawodowej i doradztwa edukacyjno-zawodowego ORE (Ośrodka Rozwoju Edukacji), informacji bieżących o realizacji programu zewnętrznego wsparcia szkół w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego w województwie, informacji z zakresu rynku pracy, przykładów dobrych praktyk w zakresie realizacji planów wspomagania w szkołach/placówkach. Celem MSI będzie też koordynowanie i rozwój działalności sieci doradców i sieci instytucji na poziomie wojewódzkim i lokalnym, tworzenie platformy wymiany doświadczeń oraz pozyskiwanie informacji i wsparcia z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego przez osoby zainteresowane. Zakres kompleksowego wykonania i wdrożenia MSI zostanie zrealizowany w następujących etapach: a) opracowanie projektu i założeń MSI, w tym analiza, wybór technologii, algorytm systemu, założenia brzegowe, b) opracowanie projektu kodu i wdrożenie: - Modułu informacyjnego, - Modułu integracji z oprogramowaniem e-learningowym, - Modułu raportu i statystyk kontrolnych, - Modułu bazy pracodawców i ogłoszeń stażowych, - Modułu bazy SiPDZ w województwie warmińsko – mazurskim, - Modułu bazy DZ w powiatach i DEZ w SiPDZ, - Modułu komunikacji wewnętrznej, - Modułu bazy wiedzy i najlepszych praktyk. c) szkolenia z zakresu obsługi i zarządzania MSI dla konsultanta wojewódzkiego (KW), doradców konsultantów (DK), koordynatorów ds. współpracy z pracodawcami (KdsWzP), doradców edukacyjno –zawodowych (DEZ). 2) Szczegółowo zakres zamówienia oraz wymagane funkcjonalności systemu określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ. 5) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia asysty technicznej w okresie realizacji zamówienia tj. 4 lata od daty podpisania umowy w zakresie: a) aktualizacji technologii MSI do obecnie obowiązującej dostosowującej do np. zmian systemów operacyjnych użytkowników itp., b) uzupełniania treści MSI, migracji danych, c) wykonania migracji danych z Moodla do MSI. d) świadczenia usług wsparcia szkoleniowo-wdrożeniowego MSI na terenie województwa warmińsko-mazurskiego dla 137 szkół i placówek objętych wsparciem w zakresie realizacji zadań w obszarze doradztwa zawodowego od momentu wykonania i wdrożenia MSI wg. zgłaszanych potrzeb. Zamawiający przewiduje maksymalnie 10 usług w miesiącu w okresie trwania realizacji zamówienia w terminie dogodnym dla w/w instytucji z danego powiatu ustalonym przez Koordynatora projektu (KP) i/lub Konsultanta wojewódzkiego (KW). KP lub KW będzie zgłaszał Wykonawcy z dwudniowym wyprzedzeniem potrzebę wykonania w/w usługi. Przewiduje się wykonanie usługi zdalnie, chyba że infrastruktura teleinformatyczna danej placówki uniemożliwia wykonanie usługi zdalnie- w tym przypadku konieczny będzie dojazd we wskazane miejsce. 6) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane usługi i poprawności działania MSI przez okres minimum 5 lat od daty końcowego odbioru usługi tj. daty zakończenia umowy. Okres rękojmi ustala się na 3 miesiące ponad okres gwarancji. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 7) Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy PZP, jeżeli Opis przedmiotu zamówienia stanowiący ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń, systemów lub usług należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe urządzeń, systemów lub usług użyte w Opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, systemów lub usług zastosowanych w SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących urządzenia, systemy lub usługi o parametrach, funkcjach technicznych i funkcjonalnościach nie gorszych niż wymienione w Opisie Przedmiotu Zamówienia, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia. W przypadku zaoferowania systemów lub usług równoważnych Wykonawca załączy odpowiednie dokumenty potwierdzające, że oferowane usługi i systemy odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli 2) Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo, 3) Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opieka serwisowa nad oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica/AMMS
Dodano: 2023-02-17 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługę udostępnienia systemu do zarządzania wizytami klientów w punktach obsługi Urzędu Miasta Olsztyna.
Dodano: 2021-02-23 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługę udostępnienia systemu do zarządzania wizytami klientów w punktach obsługi Urzędu Miasta Olsztyna.
Dodano: 2020-12-21 - Usługa opracowania programistycznego platformy internetowej do zarządzania gospodarstwem rolnym wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników.
Dodano: 2020-08-27 - Usługa obsługi serwisowej oprogramowania „Zintegrowany System Biblioteczny ALEPH” dla Biblioteki Uniwersyteckiej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2020-02-25 - usługa sprawowania opieki informatycznej nad posiadanym przez zamawiającego oprogramowaniem Bank Krwi wraz z jego modułami, doradztwem i konsultacjami
Dodano: 2020-01-24 - Opieka serwisowa nad oprogramowaniem komputerowym InfoMedica/AMMS
Dodano: 2019-11-19 - "Budowa e-usług publicznych w zakresie infrastruktury drogowej powiatu lidzbarskiego”
Dodano: 2019-11-06 - Opieka serwisowa nad oprogramowaniem komputerowym InfoMedica/AMMS
Dodano: 2019-10-22 - Usługa opieki powdrożeniowej dla systemu informatycznego SIMPLE.ERP eksploatowanego przez Uniwersytet Warmińsko- Mazurski w Olsztynie.
Dodano: 2019-10-21