Przetargi.pl
"Budowa e-usług publicznych w zakresie infrastruktury drogowej powiatu lidzbarskiego”

Powiat Lidzbarski ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, Kard. Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. s0-89 767 7900 , fax. 0-89 767 7903
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lidzbarski
    Kard. Stefana Wyszyńskiego 37
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. s0-89 767 7900, fax. 0-89 767 7903
    REGON: 51074252800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.splidzbark.warmia.mazury.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Budowa e-usług publicznych w zakresie infrastruktury drogowej powiatu lidzbarskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa e-usług publicznych w zakresie infrastruktury drogowej powiatu lidzbarskiego”. 2. Zakres zamówienia obejmuje: Część 1 – dostawa, instalacja i konfiguracja infrastruktury teleinformatycznej oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu „Budowa e-usług publicznych w zakresie infrastruktury drogowej powiatu lidzbarskiego” W ramach niniejszego zamówienia wymagana jest dostawa, instalacja, konfiguracja, uruchomienie oraz świadczenie gwarancji na elementy infrastruktury teleinformatycznej oraz sprzętu komputerowego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania systemu zarządzania infrastrukturą drogową, pasem drogi oraz organizacją ruchu na drogach powiatowych podlegających Zarządowi Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim realizowanego w ramach projektu „Budowa e-usług publicznych w zakresie infrastruktury drogowej powiatu lidzbarskiego”. Zamówienie obejmuje dostawę, instalację, konfigurację, uruchomienie następujących urządzeń: • Serwer – 1 szt • Macierz dyskowa dyskowa 1 szt • Przełącznik sieciowy 1 szt • Komputer przenośny 1 szt • Monitor 8 szt. • Komputer stacjonarny 7 szt. • Router/firewall – 1 szt • Tablet 2 szt Część 2 – wdrożenie systemu zarządzania infrastrukturą drogową, pasem drogi oraz organizacją ruchu na drogach powiatowych podlegających Zarządowi Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warm. wraz z wykonaniem inwentaryzacji pasa drogowego w ramach projektu „Budowa e-usług publicznych w zakresie infrastruktury drogowej powiatu lidzbarskiego” Głównym celem wdrożenia Systemu jest optymalizacja zarządzania infrastrukturą drogową, pasem drogi oraz organizacją ruchu na drogach powiatowych podlegających Zarządowi Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warm. oraz udostępnienie katalogu e-usług publicznych. Celami szczegółowymi wdrożenia systemu są: • uruchomienie e-usług wysokich poziomów dojrzałości, które umożliwią załatwianie spraw przez Internet oraz dostęp do informacji o drogach on-line; • zapewnienie interesariuszom Projektu efektywnego dostępu do aktualnych, wiarygodnych i odpowiednio dokładnych danych o aktualnej sytuacji w organizacji ruchu, ewidencji dróg i obiektów mostowych oraz zajęciach pasa drogowego; • wdrożenie zintegrowanych ze sobą, dostosowanych do potrzeb użytkowników modułów dziedzinowych zapewniających efektywne integrowanie, gromadzenie, przetwarzanie, analizowanie oraz wizualizowanie danych niezbędnych do realizowania zadań statutowych interesariuszy; • cyfryzacja obsługi realizowanych postępowań administracyjnych, spraw i zadań przez wdrożenie korporacyjnego modelu danych oraz zintegrowanych aplikacji dziedzinowych zapewniających ich powiązanie z pasem drogi przez geolokalizację w odniesieniu do odpowiednich danych referencyjnych; • usprawnienie przepływu danych i informacji oraz podniesienie efektywności współpracy pomiędzy interesariuszami zaangażowanymi w procesy zarządzania drogami oraz organizacją ruchu na terenie Powiatu Lidzbarskiego; • zwiększenie efektywności prowadzenia postępowań i podejmowania decyzji w oparciu o aktualne dane; • zwiększenie możliwości zlecenia, odbierania i kontroli wykonywanych prac utrzymaniowych i inwestycyjnych. 5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: .1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie : Dla części I – 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych); Dla części II – 5000 zł(słownie: pięć tysięcy złotych); 15.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 15.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach