Przetargi.pl
Wykonanie i ustawienie 17 sztuk drewnianych zadaszonych ławostołów o wymiarach

Wigierski Park Narodowy Gospodarstwo Pomocnicze ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, Krzywe 82
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5666322 , fax. 087 5632541
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wigierski Park Narodowy Gospodarstwo Pomocnicze
    Krzywe 82 82
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5666322, fax. 087 5632541
    REGON: 00132919100026
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Środowisko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i ustawienie 17 sztuk drewnianych zadaszonych ławostołów o wymiarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie i ustawienie 17 sztuk drewnianych zadaszonych ławostołów o wymiarach 3,2 x 2,6 x 2,9 m. Budowle ustawione na betonowych stopach fundamentowych. Elementy konstrukcyjne z drewna okrągłego iglastego, więźba dachowa z tarcicy iglastej, ławy i stoły z tarcicy liściastej, pokrycie dachu z desek na zakład.W miejscach posadowienia budowli przeważają spoiste grunty gliniaste co utrudnia wykonanie wykopów pod fundamenty. Budowle rozmieszczone są na całym terenie Wigierskiego Parku Narodowego. Dojazd na miejsca montażu drogami leśnymi o nawierzchni gruntowej. Drogi są w złym stanie technicznym co w wielu przypadkach uniemożliwia dojazd samochodem. Zalecany transport materiałów ciągnikiem rolniczym z przyczepą. W miejscach lokalizacji brak możliwości skorzystania z energii elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa dołączona do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452420005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnią warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody spowodowane w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 3. Przedłożą prawidłowo wypełnione dokumenty wymienione w SIWZ Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg. formuły: spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy zawierający wszystkie dane zamieszczone w załączniku nr 1 - wzór oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Kopia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej za szkody spowodowane w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z dokumentów rejestrowych. 5. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 6. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa następujące dokumenty. 6.1 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach robót budowlanych załącznik nr 3, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 6.2 Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Oferent udokumentuje (referencje lub protokoły odbioru) wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, siłami własnymi lub proponowanych podwykonawców minimum dwóch zadań polegających na wykonaniu robót związanych z budową odkrytych konstrukcji drewnianych . 7. Oświadczenie na załączniku nr. 4 poświadczające, że wszyscy pracownicy, którzy zostaną zatrudnieni do realizacji przedmiotu zamówienia zostaną przez oferenta przeszkoleni w zakresie obowiązujących przepisów BHP ( zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy. ( Dz. U. Nr. 180, poz 1860) oraz posiadają niezbędne do wykonywanych prac kwalifikacje i posiadają aktualne zaświadczenia lekarskie dopuszczające pracownika do pracy na zajmowanym stanowisku. 8. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 8.1 Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 8.2 Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 8.3 Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 9.1 Umowa lub porozumienie regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie. 9.2 Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w pkt. 2 i 4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wigry.win.pl/bip/index.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach