Przetargi.pl
Remont studni głębinowych Nr 6 i 7 w celu zwiększenia wydajności.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5676053 , fax. 087 5675022
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
    ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14 14
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5676053, fax. 087 5675022
    REGON: 790011345
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont studni głębinowych Nr 6 i 7 w celu zwiększenia wydajności.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przewiduje się wykonanie prac w dwóch etapach. Lokalizacja studni na terenie ujęcia wody w Suwałkach przy ulicy Sikorskiego 14. Parametry studni z okresu budowyy: Nr studni 6 Rok budowy 1982 Głębokość (m) 72 Wydajność projektowana (m3/h) 90 Depresja projektowana (m) 4,6 Wydajność aktualna (m3/h) 43,0 Depresja aktualna (m) 11,16 Wydajność jednostkowa projektowana (m3/h/1m 37,50 Wydajność jednostkowa aktualna (m3/h/1m) 7,16 Nr studni 7 Rok budowy 1982 Głębokość (m) 73,5 Wydajność projektowana (m3/h) 90 Depresja projektowana (m) 4,0 Wydajność aktualna (m3/h) 37,8 Depresja aktualna (m) 10,25 Wydajność jednostkowa projektowana (m3/h/1m 15,87 Wydajność jednostkowa aktualna (m3/h/1m) 8,87 1.1. Zakres prac powinien obejmować: - Ocenę stanu technicznego studni i filtra, ocenę stanu technicznego filtra w studni nr 7 należy wykonać poprzez przegląd kamerą, - Określenie przyczyn zmniejszenia wydajności, - Wykonanie regeneracji studni. 1.2. I etap - Czyszczenie mechaniczne, - Usunięcie osadów, - Pompowanie oczyszczające, - Ponowny przegląd kamerą, - Dezynfekcja, - Próby i pomiary. 1.3. Po dokonaniu pomiarów wydajności i depresji strony zdecydują o celowości przeprowadzenia II etapu remontu. W II etapie należy wykonać: - Regeneracja chemiczna, - Pompowanie oczyszczające, - Przegląd kamerą, - Dezynfekcja, - Próby i pomiary. 1.4. Zamawiający posiada: - Dokumentację powykonawczą studni. - Historyczne i aktualne parametry eksploatacyjne studni. - Wyniki badania wody. - Diagnostykę kamerą otworu nr 6. Wymaga się, aby w wyniku remontu studni w każdej nich nastąpił przyrost wydajności o co najmniej 30% w stosunku do wydajności aktualnej przy depresji nie większej niż obecna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 1 400,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdol?nymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostęp?nienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; oraz udokumentują to poprzez wykonanie prac renowacyjnych na co najmniej 3 studniach z których każda uzyskała wymagane parametry. b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale 2 SIWZ, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług renowacyjnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz adresów zleceniodawców wraz z załączeniem dokumentów - potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr2 SIWZ. Przedkładane dokumenty potwierdzające, że realizowane przez Wykonawców usługi zostały zrealizowane należycie muszą zawierać, co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi, których dokumenty dotyczą, b. wskazanie podmiotu na rzecz, którego realizowane były usługi, c. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), d. wskazanie miejsca wykonania, e. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że usługi wykonane zostały należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał wykonanie prac renowacyjnych na co najmniej 3 studniach z których każda uzyskała wymagane parametry. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, ~ lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy będzie musiał dostarczyć dokumenty potwierdzające oświadczenia opisane w pkt. powyżej. d) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony Wykonawca - pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, czy również do zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa powinno, również wynikać, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia dotyczy. Jego treść powinna identyfikować Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców, w tym ustanowionego Wykonawcę pełnomocnika. Do pełnomocnictwa (oferty) powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.suwalki.pl - bip - przetargi - specyfikacje do pobrania

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach