Przetargi.pl
„Wykonanie i pielęgnacja nasadzeń roślin kwitnących i ozdobnych na terenie Gminy Michałowice”

GMINA MICHAŁOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91
  • Data zamieszczenia: 2023-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MICHAŁOWICE
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Reguły, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91
    REGON: 013269290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie i pielęgnacja nasadzeń roślin kwitnących i ozdobnych na terenie Gminy Michałowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pielęgnacji zieleni w tym kształtowanie terenów zieleni na terenie Gminy Michałowice.2. W ramach przedmiotu zamówienia będą wykonywane m.in. poniższe prace:1) nasadzenie roślin jednorocznych;2) pielęgnacja roślin, bylin, krzewów i trawników;3) bieżące prace porządkowe, wygrabianie i wywożenie liści.3. Wykonywana pielęgnacja będzie obejmowała m.in. pielenie, podlewanie roślin, cięcia, krawędziowanie, korowanie, wykonanie oprysków, nawożenie roślin stosownym nawozem, wygrabienie liści, likwidację kretowisk i zbieranie śmieci z wywozem.4. Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany do:1) prawidłowego wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem w terminie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką ogrodniczą, wymogami bhp oraz do utrzymywania miejsca prac w czystości i porządku, 2) pisemnego poinformowania Zamawiającego o terminie i lokalizacji rozpoczęcia prac, najpóźniej na 24 h przed rozpoczęciem prac. Raporty będą przesyłane na adres skrzynki zielen@michalowice.pl, 3) pisemnego poinformowania Zamawiającego o zakończeniu prac, najpóźniej w dniu następnym po zakończeniu prac. Raporty będą przesyłane na adres skrzynki mailowej zielen@michalowice.pl.Za zakończenie prac oraz ich prawidłowe wykonanie rozumie się prace zakończone. Wszystkie prace będą prawidłowo wykonane, zgodnie ze sztuką ogrodniczą, obowiązującymi odpowiednimi przepisami i wymogami bhp. potwierdzone i odebrane uprzednio przez przedstawicieli Wykonawcy, a następnie zgłoszone Zamawiającemu,4) każdorazowego przesłania zdjęć terenu – skweru, rabaty i in. po przeprowadzeniu pielęgnacji na adres skrzynki mailowej zielen@michalowice.pl,5) sporządzenia kompletnej dokumentacji rozliczeniowej i przedstawienia jej Zamawiającemu do odbioru prac, za prace zlecone przez Zleceniodawcę, za jego wiedzą i zgodą,6) wykonywania prac w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz zapewniający ochronę uzasadnionych interesów osób trzecich, pod rygorem odpowiedzialności cywilnej za powstałe szkody, 7) ubezpieczenia prac z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z dodatkowymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, 8) posiadania umowy na odbiór odpadów obejmującej co najmniej okres trwania niniejszej umowy,9) wywozu odpadów i pozostałości po pracach do właściwej instalacji, we własnym zakresie i na własny koszt do podmiotów uprawnionych do ich odbioru . Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich obowiązków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 699 z późn. zm.),10) usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, powstałych w trakcie wykonywania prac (dot. m. in. materiału roślinnego, uszkodzeń istniejących nawierzchni, instalacji, obiektach małej architektury),11) do protokolarnego dokonywania odbioru zakończonych, zgłoszonych do odbioru prac. 5. Szczegółowy zakres i sposób prac pielęgnacyjnych i nasadzeń, tym rodzaje roślin został określony w „Opisie przedmiotu”, stanowiącym załącznik nr 7do SWZ.6. Lokalizacja wykonywanych prac jak również ich ilość wskazana jest w „Harmonogramie prac” stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.7. Wykonawca przedmiot zamówienia będzie wykonywał z przedstawionym harmonogramem i zleceniami Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o ile podmiot ubiegający się o zamówienie publiczne prowadzi działalność gospodarczą. O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie posiadają wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 100.000,00 zł. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie może być niższa niż 100.000,00 zł.4) Zdolność techniczna lub zawodowa:a) doświadczenie Wykonawcy:Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał:• 2 usługi polegające na sadzeniu i pielęgnacji roślin kwitnących i ozdobnycho wartości min. 120 000,00 zł brutto każdaUWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.b) dysponowania osobami:Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że będzie w stanie skierować do realizacji zamówienia publicznego niżej wymienione osoby odpowiedzialne za świadczenie usług i kontrolę jakości, tj.:• min. 1 osobę pełniącą funkcję brygadzisty posiadającą co najmniej: wykształcenie średnie lub zawodowe ogrodnicze, architektury krajobrazu lub terenów zieleni, minimum 2-letnie doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z utrzymaniem zieleni (w wykonawstwie),Doświadczenie ww. osoby stanowi kryterium oceny ofert w tym postępowaniu• min. 3 osoby przewidziane do wykonywania prac ogrodniczych posiadających (każda z osób) co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu prac związanychz utrzymaniem zieleni (w wykonawstwie).Zamawiający w terminie „wykonawstwo” i „nadzór” będzie uwzględniał wyłącznie podane przez Wykonawcę realnie wykonane prace w czasie kiedy ich realizacja mogła mieć miejsce (nie wliczając okresu zimowego).c) dysponowania sprzętem:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował w celu wykonania zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi w niżej wymienionym zakresie, umozliwiajacym wykonanie zamówienia zgodnie z przepisami bhp jak:• samochodem ciężarowym skrzyniowym, samowyładowczym o ładowności min. 3,5 t - min. 1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach