Urząd Gminy w Parzęczewie ogłasza przetarg
- Adres: 95-045 Parzęczew, ul. Południowa 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 7186057 , fax. 042 7186066
- Data zamieszczenia: 2013-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Parzęczewie
ul. Południowa 1 1
95-045 Parzęczew, woj. łódzkie
tel. 042 7186057, fax. 042 7186066
REGON: 47205781000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.parzeczew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE I MONTAŻ MEBLI BIBLIOTECZNYCH ORAZ BIUROWYCH DO GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W PARZĘCZEWIE I JEJ FILII W CHOCISZEWIE. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż mebli bibliotecznych oraz biurowych do Gminnej Biblioteki Publicznej w Parzęczewie i jej filii w Chociszewie. Dostarczone meble w tym krzesła muszą: a) być fabrycznie nowe, pełnowartościowe wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi; b) spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; c) dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej. Meble muszą być wykonane: 1) z płyty wiórowej laminowanej (melaminowanej) matowej, obrzeża z PCV w kolorze płyt, 2) plecy szaf oraz nadstawek z płyty pilśniowej twardej o grubości 6mm, jednostronnie lakierowane na biało, (dopuszcza się możliwość zastosowania płyt pilśniowych twardych lakierowanych o grubości 6mm, 3,2mm, 3mm lub płyty HDF lakierowanej o grubości 3mm), 3) spody szuflad z płyty pilśniowej twardej o grubości min 3,2mm, lub płyty HDF o grubości 3mm jednostronniej lakierowanej na biało, 4) dopuszcza się montaż różnych systemów drzwi przesuwnych pod warunkiem zastosowania w nich metalowych prowadnic i sprężynowych docisków. Wszystkie drzwi przesuwne muszą być wyposażone w uchwyty umożliwiające otwieranie, z tworzywa sztucznego, okrągłe, o średnicy 55mm, miseczkowate, wpuszczane w drzwi, kolorystycznie dobrane do koloru mebli. Krzesła obrotowe powinny posiadać łatwo dostępne i proste w obsłudze mechanizmy regulacji wysokości siedziska i nachylenia oparcia, usytuowane tak, aby regulacje można było wykonać w pozycji siedzącej. Zaoferowane krzesła muszą posiadać atesty trudnopalności dla tapicerek oraz atesty bezpieczeństwa. Produkty muszą posiadać instrukcje montażu i konserwacji napisana w języku polskim. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowane produkty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określony został w załączniku nr 2 do SIWZ. Zasady dostawy: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedzib zamawiającego własnym transportem i na własny koszt; 2) Dostarczone produkty zostaną zmontowane, ustawione lub zawieszone w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3) Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych kosztów, oprócz wymienionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia między innymi: koszty transportu, załadunku, rozładunku i ubezpieczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parzeczew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mebli do Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa i montaż mebli dla Centrum Informacyjno-Bibliotecznego oraz Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-01-28 - Utworzenie klasopracowni fizyczno - chemicznej wraz z usługą transportu i montażem mebli dla Publicznego Liceum Ogólnokształcącego Uniwersytetu Łódzkiego (Nr postępowania 110/CG/2015)
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2015-11-06 - DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DLA IZBY PRZYJĘĆ Z SOR-em oraz Kliniki Ortopedii USK IM. WAM - CSW W ŁODZI
Dodano: 2015-10-22 - Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2015-10-21 - DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO O KONSTRUKCJI DREWNIANEJ, METALOWEJ, SPRZĘTU TAPICEROWANEGO, KRZESEŁ ORAZ FOTELI ( 102/ZP/15 )
Dodano: 2015-10-13