31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska 85
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 261 442 098 , fax. 261 442 101
- Data zamieszczenia: 2015-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Konstantynowska 85 85
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 261 442 098, fax. 261 442 101
REGON: 10106725600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO O KONSTRUKCJI DREWNIANEJ, METALOWEJ, SPRZĘTU TAPICEROWANEGO, KRZESEŁ ORAZ FOTELI ( 102/ZP/15 ) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji drewnianej, metalowej, sprzętu tapicerowanego, krzeseł oraz foteli. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub wszystkie zadania, z tym, że na każde zadanie można złożyć tylko jedną ofertę: Zadanie 1 - sprzęt kwaterunkowy o konstrukcji drewnianej o podwyższonym standardzie i sprzęt tapicerowany Zadanie 2 - sprzęt kwaterunkowy o konstrukcji drewnianej Zadanie 3 - sprzęt kwaterunkowy o konstrukcji metalowej Zadanie 4 - krzesła i fotele Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SIWZ. Cały przedmiot zamówienia tj. zamawiane ilości określone zostały w załączniku nr 2 do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. 2. Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. 3. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, itp. bez konieczności naruszania opakowania. 4. Towar musi posiadać właściwe atesty i lub protokoły badań wyszczególnione w załączniku nr 7 do SIWZ, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą towaru. 5. Cena oferty musi Wykonawcy uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem i dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty dostawy i rozładunku, koszty dojazdu. 6. Okres gwarancji na cały przedmiot umowy wynosi 2 lata, a na podnośniki do krzeseł i foteli obrotowych min. 4 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru. 7. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie (załączniku nr 2 do SIWZ) nazwy producentów produktów, które oferuje - dotyczy zadania 3, pozycje 1-4. Oferta w której Wykonawca nie poda ww informacji zostanie odrzucona w zakresie ww zadania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mebli do Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa i montaż mebli dla Centrum Informacyjno-Bibliotecznego oraz Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-01-28 - Utworzenie klasopracowni fizyczno - chemicznej wraz z usługą transportu i montażem mebli dla Publicznego Liceum Ogólnokształcącego Uniwersytetu Łódzkiego (Nr postępowania 110/CG/2015)
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2015-11-06 - DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DLA IZBY PRZYJĘĆ Z SOR-em oraz Kliniki Ortopedii USK IM. WAM - CSW W ŁODZI
Dodano: 2015-10-22 - Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2015-10-21 - Dostawa wraz z montażem mebli i drobnego wyposażenia do Powiatowej Hali Sportowej w Radomsku
Dodano: 2015-10-09