Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem mebli i drobnego wyposażenia do Powiatowej Hali Sportowej w Radomsku

Powiat Radomszczański ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego 22
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6834509 , fax. +48 44 683 43 35
  • Data zamieszczenia: 2015-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Radomszczański
    ul. Leszka Czarnego 22 22
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 44 6834509, fax. +48 44 683 43 35
    REGON: 59064844500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomszczanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem mebli i drobnego wyposażenia do Powiatowej Hali Sportowej w Radomsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i drobnego wyposażenia Hali Sportowej w Radomsku o właściwościach zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w dodatku nr 1a i 1b do SIWZ. : 1) Regał wtykowy z półkami z blachy stalowej 1szt. 2) Biurko gabinetowe narożne 2szt. 3) Kanapa narożna 1szt. 4) Fotel biurowy obrotowy 3szt. 5) Krzesło z ekoskóry 2szt. 6) Stolik kawowy 1szt. 7) Stół kuchenny 1szt. 8) Krzesło kuchenne 3szt. 9) Szafa przesuwna na dokumenty 2szt. 10) Komoda biurowa dwudrzwiowa 2szt. 11) Meble kuchenne I 1kpl. 12) Meble kuchenne II 1kpl. 13) Wieszak na ubrania 1szt. 14) Lada na recepcji 1szt. 15) Kokpit DJ-a 1szt. 16) Szafka do szatni + ławeczki 1zestaw 17) Szafki dwudrzwiowe na środki czystości 3szt. 18) Kasetka depozytowa 1szt. 19) Kosz na śmieci (25l) 20szt. 20) Dozowniki na mydło 25szt. 21) mydło w płynie - pierwszy wkład 25szt. 22) Suszarka do rąk elektryczna 12szt. 23)Lodówka 1szt. 24) Czajnik elektryczny 2szt. 25) Ekspres do kawy 1szt. 26) Mikrofalówka 2szt. 27) Lustra 13m2 28) Stojak do WC 16szt. 2. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy, o którym mowa w pkt 1 własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsca wskazane przez Zamawiającego i dokona jego montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Każdemu z Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia przysługuje prawo do dokonania wizji lokalnej miejsca montażu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 3. Wszelkie informacja dotyczące parametrów technicznych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, zawarte zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym dodatek nr 1a i 1b do SIWZ. 3. Parametry określone w dodatku nr 1b - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Brak wpisu w rubryce Nazwa Typ Model oraz Parametry oferowane przez Wykonawcę zostanie potraktowane jako niespełnienie wymagań SIWZ. 4. W przypadki wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy jakimi charakteryzuje się przedmiot zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia stanowi wymagania techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego, które będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane poszczególne elementy przedmiotu zamówienia, przez Wykonawców składających oferty równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego 5. Przedmiot zamówienia winien być nowy, wyprodukowany w 2015 r. nieużywany,kompletny, wolny od wad i posiadać prawem wymagane, certyfikaty, deklaracje zgodności CE. 6. Na przedmiot zamówienia, o którym mowa pkt 1. Wykonawca udzieli gwarancji której okres nie będzie krótszy niż 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w punkcie IV.4.4). 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. w Radomsku: Nr rachunku: 07 1240 3132 1111 0010 3931 6944 z dopiskiem: Wadium - Dostawa wraz z montażem mebli i drobnego wyposażenia do Powiatowej Hali Sportowej w Radomsku Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2)-5) wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Biuro Obsługi Klienta (portiernia) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem WADIUM. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Dostawa wraz z montażem mebli i drobnego wyposażenia do Powiatowej Hali Sportowej w Radomsku 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.radomszczanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach