Przetargi.pl
WYKONANIE I KONSERWACJA OZNAKOWANIA PIONOWEGO, WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Kasztanowa 31
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7339253 , fax. 44 7339252
  • Data zamieszczenia: 2015-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Kasztanowa 31 31
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 7339253, fax. 44 7339252
    REGON: 59227611400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE I KONSERWACJA OZNAKOWANIA PIONOWEGO, WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA: 1. zakres prac objętych miesięcznym ryczałtem: - codzienny objazd ulic miasta i kontrola stanu technicznego istniejącego oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, - prostowanie i pionowanie nośników i tarcz znaków drogowych, - mycie znaków (50 szt), - demontaż nośników znaków drogowych (30 szt), - demontaż tarcz znaków (30 szt). 2. zakres oznakowania pionowego objętego wynagrodzeniem kosztorysowym: - uzupełnienie brakujących znaków pionowych, - wymiana zniszczonych tablic znaków pionowych, - montaż nowych znaków drogowych, - ustawienie nowych nośników znaków drogowych, - wymiana zniszczonych i montaż nowych tabliczek z nazwą ulicy. 3. zakres oznakowania poziomego objętego wynagrodzeniem kosztorysowym : - odnowienie oznakowania poziomego cienkowarstwowego przy użyciu farby z mikrokulami, - wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego przy użyciu farby z mikrokulami, - wykonanie oznakowania poziomego masą chemoutwardzalną. - znakowanie punktowymi elementami odblaskowymi, - frezowanie starego oznakowania 4. zakres urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego objętego wynagrodzeniem kosztorysowym: - montaż barier ochronnych sztywnych, siatkowych i łańcuchowych, - naprawa barier ochronnych sztywnych, siatkowych i łańcuchowych, - naprawa ekranów akustycznych, - odnawianie farbą barier ochronnych sztywnych, siatkowych i łańcuchowych, - ustawianie słupków rozdzielających, - montaż progów zwalniających - montaż azyli dla pieszych. 5. W przypadku wystąpienia konieczności zastosowania rozwiązań w zakresie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu nieobjętych wynagrodzeniem kosztorysowym wynagrodzenie będzie ustalane w oparciu o przedłożony przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającego kosztorys/kalkulację uwzględniający ceny czynników produkcji nie wyższe od określonych przez Wykonawcę w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej umowy (wykaz stawek i narzutów), a dla materiałów, sprzętu i transportu dla których ceny nie zostały określone - ceny nie wyższe od średnich cen materiałów, sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwie Sekocenbud w miesiącu, w którym kalkulacja jest sporządzana oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR lub KNNR) a w przypadku prac dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR lub KNNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego. Czynniki cenotwórcze jak robocizna, koszty pośrednie, zysk, koszty zakupu obowiązują przez cały czas trwania umowy i nie podlegają negocjacji. Dla cen materiałów z danego kwartału odbiegających od średnich krajowych Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu faktury zakupu. 2. SPOSÓB REALIZACJI PRAC: A) Usługi będą realizowane sukcesywnie na każdorazowe pisemne zlecenie Zamawiającego w zależności od występujących potrzeb. Zlecenie częściowe obejmować będzie zakres, miejsce i termin rozpoczęcia i zakończenia prac. B) Wykonawca każdorazowo przedstawi Zamawiającemu na jego pisemne zapytanie w terminie 48 godz. indywidualną kalkulację prac określonych w § 2 ust. 1 umowy. Jeżeli cena jednostkowa przedłożona przez Wykonawcę do akceptacji zamawiającemu będzie skalkulowana niezgodnie z postanowieniami niniejszej umowy, Zamawiający wprowadzi korektę ceny opartą na własnych wyliczeniach C) Do realizacji prac określonych w § 2 ust. 1 umowy Wykonawca może przystąpić po zatwierdzeniu przez Zamawiającego kalkulacji o której mowa w § 2 ust. 3 umowy. D) W przypadku konieczności usunięcia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu ruchu, Wykonawca przystąpi do wykonania prac niezwłocznie po otrzymaniu informacji o jej wystąpieniu. W tym przypadku dopuszcza się możliwość przekazania takiego zlecenia Wykonawcy za pośrednictwem faxu bądź telefonicznie, a także przystąpienia do prac na podstawie informacji przekazanej przez Policje lub Straż Miejską. E) Wykonawca będzie dysponował w okresie obowiązywania umowy, bazą sprzętową, materiałową i magazynową. F) Wykonawca zapewni całodobowy dyżur telefoniczny, a numer telefonu dyżurnego przekaże do Zamawiającego. G) Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami dotyczącymi wykonania robót utrzymaniowych, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003r. Nr 220, poz.2181. ze zm.), a także zgodnie z postanowieniami umowy, w tym z zasadami zawartymi w szczegółowej specyfikacji technicznej zawartej w zał. Nr 2 do umowy. H) Przed wbudowaniem materiałów, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające jakość materiałów, które zostaną użyte do wykonania zamówienia. G) Wszystkie odpady powstałe w wyniku wykonywania usługi są własnością Wykonawcy. Koszt usunięcia, składowania i utylizacji w/w odpadów pokryje Wykonawca. Szczegółowy zakres usług i cen jednostkowych określa formularz cenowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany pomiędzy zakresem i ilością wykonanych usług w stosunku do tego, co zostało określone w formularzu cenowym, przy czym wartość przedmiotu umowy nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 6 ust. 5 projektu umowy. 3. GWARANCJA 1. Na usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia, Wykonawca udziela gwarancji, której okres wynosi: a) dla oznakowania pionowego: - 7 lat - dotyczy okresu trwałości znaku wykonanego przy użyciu folii odblaskowych. - 12 miesięcy - na pozostałe prace i materiały. b) dla oznakowania cienkowarstwowego: - 6 miesięcy - na przejściach dla pieszych, - 9 miesięcy - dla linii segregacyjnych, krawędziowych i innych, - 6 miesięcy - dla linii segregacyjnych na nawierzchniach bitumicznych o warstwie ścieralnej spękanej, kruszącej się, z luźnymi grysami, - 3 miesiące - na przejściach dla pieszych i dla drobnych elementów na nawierzchniach bitumicznych o warstwie ścieralnej spękanej, kruszącej się z luźnymi grysami, - dopuszcza się prace bez udzielenia gwarancji - na nawierzchniach drogowych o silnie zdeformowanej, spękanej, łuszczącej się powierzchni, na złączach podłużnych jeśli są niejednorodne, tj: ze szczelinami, garbami podłużnymi i poprzecznymi, na nawierzchniach smołowych, na nawierzchniach kostkowych w złym stanie (nierówna powierzchnia, kostka uszkodzona, braki kostki, luźne zanieczyszczenia w szczelinach między kostkami niemożliwe do usunięcia za pomocą szczotki i zamiatarki. c) dla oznakowania grubowarstwowego: - 36 miesięcy - na przejściach dla pieszych i dla pozostałych elementów (z wyłączeniem linii) - 12 miesięcy - dla przejść dla pieszych i pozostałych elementów na nawierzchniach bitumicznych ułożonych do 1 miesiąca przed wykonaniem oznakowania masami chemoutwardzalnymi skraca się okres gwarancji. d) dla punktowych elementów odblaskowych: - 12 miesięcy - na liniach segregacyjnych, krawędziowych i innych. Okres gwarancji zaczyna się w dzień po odbiorze wykonanych prac, stwierdzonym protokółem, o którym mowa w § 5 ust. 2 umowy. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia dobrą jakość użytych materiałów i urządzeń oraz świadczonej usługi. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się dokonać naprawy na własny koszt w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wady dotyczą materiałów i urządzeń zastosowanych przez Wykonawcę, zobowiązuje się on do wymiany wadliwych materiałów i urządzeń na wolne od wad w terminie określonym przez Zamawiającego. W okresie gwarancji Zamawiający ma prawo realizować uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. W przypadku opóźnienia Wykonawcy w realizacji obowiązków wynikających z gwarancji lub rękojmi, Zamawiający ma prawo, bez wyznaczania dodatkowego terminu na usunięcie wad, zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy, bez potrzeby uzyskiwania zgody sądu na wykonanie zastępcze usunięcia wad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332908
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku nastepujących formach, w zalezności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. Nr r-ku: 30 1560 0013 2326 8572 1000 0003 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). 1.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 1.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt 1.2.a) musi wpłynąć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! - Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium w przetargu nieograniczonym na: WYKONANIE I KONSERWACJĘ OZNAKOWANIA PIONOWEGO, WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 1.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. 1.6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1.6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy. 1.6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdium-piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach