Przetargi.pl
Wykonanie I etapu remontu i przebudowy budynku sali gimnastycznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 (budynek nr 25)

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 089 5225205
  • Data zamieszczenia: 2012-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 6/8 6/8
    10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie I etapu remontu i przebudowy budynku sali gimnastycznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 (budynek nr 25)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu remontu i przebudowy budynku sali sportowej KWP w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 (budynek nr 25) w ramach dofinansowania ze środków pomocowych: a) Rewitalizacja budynków Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie (sala gimnastyczna przy ul. Pstrowskiego 3) - WND-RPWM.04.03-28-013-10 b) Termomodernizacja zespołu obiektów użyteczności publicznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie nr POIS.09.03.00-00-070-09 dofinansowany w ramach działania 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej priorytetu IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 - POIŚ.09.03.00-00-070-09-00 2. Budynek, w którym realizowana będzie inwestycja to sala sportowa Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie, zlokalizowany w kompleksie zabudowy koszarowej, w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 na działce nr 46, obręb 69, jednostka ewidencyjna Olsztyn. Budynek objęty jest ochrona konserwatorską w oparciu o art. 7 pkt. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie z dnia 19 stycznia 1989 roku wpisującej obiekt do Rejestru Zabytków woj. warmińsko - mazurskiego. 3. Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik do SIWZ, została opracowana dla całego zadania tj. realizacji budynku pod klucz. Realizacja Projektu została podzielona na dwa etapy. Przedmiotem postępowania przetargowego Z-t-P-23-12 jest wykonanie w 2012 r. pierwszego etapu inwestycji, obejmującego część robót remontowo - budowlanych sali sportowej KWP przy ul. Pstrowskiego 3. 4. Zakres zamówienia obejmuje 2 zadania: ZADANIE I - Rewitalizacja budynków Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie (sala gimnastyczna przy ul. Pstrowskiego 3) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 - WND-RPWM.04.03-28-013-10. Zadanie składa się z wykonania niżej wymienionych prac: 1) BRANŻA BUDOWLANA: -wyburzenia i demontaże; -modernizacja dachu 2) BRANŻA ELEKTRYCZNA -wykonanie instalacji odgromowej ZADANIE II - Termomodernizacja zespołu obiektów użyteczności publicznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie nr POIS.09.03.00-00-070-09 dofinansowany w ramach działania 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej priorytetu IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 - POIŚ.09.03.00-00-070-09-00. Zadanie składa się z wykonania niżej wymienionych prac: 1) BRANŻA BUDOWLANA: -wymiana stolarki zewnętrznej (drzwi i okna); -docieplenie stropodachu; -docieplenie posadzki i ścian piwnic w gruncie 2) BRANŻA SANITARNA -modernizacja instalacji c.o.; -wykonanie wentylacji mechanicznej z rekuperacją. 5.Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny ryczałtowej wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 6.Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie, będąca inwestorem przedsięwzięcia posiada: a) Decyzję Nr II-824/2009 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwoleniu na roboty budowlane; b) Opinię do projektu budowlanego Miejskiego Konserwatora Zabytków miasta Olsztyn; c) Zatwierdzony projekt budowlano-wykonawczy wykonany przez firmę Pracownia Projektowa AKON w Olsztynie, ul. Elbląska 125; d) Decyzję Miejskiego Konserwatora zabytków w Olsztynie udzielającą pozwolenia na prowadzenie prac budowlanych, e) Opinię 239-2009 wydaną przez Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Olsztyn uzgodnienia: przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej i deszczowej do budynku Sali gimnastycznej , f) Porozumienie w sprawie dofinansowania projektu Rewitalizacja budynków KWP w Olsztynie (sala gimnastyczna przy ul. Pstrowskiego 3 Nr WND-RPWM.04.03-28-013-10 w ramach Osi Priorytetowej 4 -Rozwój, restrukturyzacja rewitalizacja miast Działanie 4.3 - Restrukturyzacja terenów powojskowych i poprzemysłowych RPO Warmia Mazury na lata 2007-2013, g) Umowę z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie nr POIŚ.09.03.00-00-070-09-00 o dofinansowanie Projektu Termomodernizacja zespołu obiektów użyteczności publicznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie w ramach działania 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Priorytetu IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej, stanowiących załączniki Nr 8 . Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy. 9. Konieczność wprowadzenia nieistotnej zmiany projektu budowlanego (zgodnie z definicją zawartą w art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) wynikająca z zasad wiedzy technicznej, niezbędną dla realizacji zamówienia nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszystkie materiały muszą być nowe i muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.). Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej tzn. posiadać aktualne aprobaty techniczne, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z aprobatą techniczną lub inne stosowne dokumenty określone prawem. 11. Użyte w dokumentacji projektowej, specyfikacjach, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie elementu przedmiotu zamówienia, poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia, sprzętu lub materiałów, ma wyłącznie na celu doprecyzowanie elementów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały parametry techniczne i użytkowe nie gorsze niż te, które są określone w dokumentacji projektowej. Ze względów użytkowych, technicznych lub finansowych, w trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakładanych rozwiązań materiałowych i technologicznych w uzgodnieniu z projektantem i Wykonawcą. 12. Podczas realizacji robót (od dnia przejęcia placu budowy) Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę wykonanych robót oraz mienia Zamawiającego i użytkownika przekazanego razem z terenem budowy oraz utrzymanie obiektu lub jego elementów w dobrym stanie przez cały czas, aż do momentu odbioru końcowego. Jeżeli Wykonawca w jakimkolwiek czasie zaniedba powyższego, to pod rygorem wstrzymania robót z winy Wykonawcy, na polecenie inspektora nadzoru inwestorskiego i nie później niż 48 godzin od wezwania, powinien rozpocząć prace mające na celu przywrócenie prawidłowego stanu. 13. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru końcowego wykonanych robót. 14. Potwierdzeniem odbioru końcowego robót budowlanych będzie podpisanie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego protokółu końcowego odbioru wykonanych robót. 15. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej. 19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 20. Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp) zawrzeć w ofercie informacje dot. podwykonawstwa i wskazania części zamówienia jakie jemu powierzy ( załącznik nr 6 do SIWZ). Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. 22. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej za szkody osobowe i rzeczowe, wyrządzone przy realizacji umowy Zamawiającemu i osobom trzecim z tytułu czynów niedozwolonych, na sumę gwarancyjną nie niższą niż wartość zaoferowana za wykonanie przedmiotowego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości 15.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach