Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 089 5225205
- Data zamieszczenia: 2014-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Partyzantów 6/8 6/8
10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205
REGON: 51006478400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa, remont i rozbudowa budynku nr 4 w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 (działka nr 69-46) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy, remontu i rozbudowy budynku nr 4 w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 (działka 69-46). 2. Przedmiotem niniejszego postępowanie jest udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych określonych Dokumentacją projektową, przedmiarem robót i Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. W zakres zamówienia wchodzą m.in.: - roboty budowlane w zakresie: wykonania rozbudowy budynku, dostawy i montażu windy, dostawy i montażu stolarki okiennej i drzwiowej, malowania, wykonywania tynków, posadzek. - roboty instalacyjne w zakresie instalacji: centralnego ogrzewania, wodociągowo-kanalizacyjnej, elek-trycznej, SAP, SSWiN, CCTV i sieci strukturalnych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: 1) Wykonanie we własnym zakresie nw. opracowań, prac i badań oraz poniesienie kosztów z tym związanych: a) dokumentacji powykonawczej obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez projektanta, kierownika budowy i inspektora nadzoru b) wszystkich pomiarów, badań i sprawdzeń, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym obsługa geodezyjna. c) badań i ekspertyz niezbędnych do oceny prawidłowości wykonanej umowy wykonanych przez niezależne Instytucje, 2) Mobilizację, zagospodarowanie, utrzymanie i likwidację placu budowy oraz poniesienie kosztów z tym związanych, 3) Wykonanie przed zgłoszeniem robót do odbioru przeglądu serwisowego i konserwacyjnego wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych (np. filtrów) istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej. 4) Zamontowanie liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz poniesienie kosztów z tym związanych wraz z zapłatą za energię, wodę i inne media zużyte w trakcie budowy oraz wykonywania prób i prób końcowych, 5) Uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych, 6) Wywóz nadmiaru gruntu, dowóz ziemi lub gruntu z ich zakupem, jeżeli taka konieczność wystąpi, ewentualna wymiana gruntu lub ich zagęszczania, 7) Wykonanie ewentualnych przekładek w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem, 8) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz poniesienie kosztów z tym związanych, 9) Odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów i chodników oraz poniesienie kosztów z tym związanych, 10) Obsługa archeologiczna w przypadku wystąpienia sytuacji, dla której taka obsługa jest wymagana, 11) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy, naprawa zniszczonych dróg dojazdowych do miejsca budowy po zakończeniu robót i przekazanie Zamawiającemu w terminie podpisania protokołu odbioru robot. Odpowiedzialność Wykonawcy za teren budowy i drogi dojazdowe do miejsca budowy rozpoczyna się z dniem przekazania placu budowy przez Zamawiającego i trwa do dnia podpisania protokołu odbioru robót, 12) Ubezpieczenie robót budowlano - montażowych objętych kontraktem, w tym prac przygotowawczych na terenie budowy wraz z materiałami i urządzeniami, które mają zostać wbudowane lub zamontowane oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzeniem robót do wartości robot oraz poniesienie kosztów z tym związanych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacjach Technicznych i Przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Nr konta do wpłacania wadium: NBP Oddział Regionalny w Olsztynie 45 1010 1397 0051 0613 9120 0000 2. W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię a oryginał, w oddzielnym opakowaniu złożyć w siedzibie Zamawiającego, wskazanej w Rozdziale X pkt.14 do czasu składania ofert. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanym w Rozdziale XI pkt. 1 SIWZ. 4. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w Rozdziale I pkt. 1 SIWZ, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na wskazane konto Zamawiającego, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium do przetargu na remont budynku nr 4 przy ul. Pstrowskiego 3 w Olsztynie (Z-t-P-29-14). W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do siedziby Zamawiającego w Olsztynie przy ulicy Partyzantów 6/8 (Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych) przed upływem terminu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 4. (b) - (e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację (podpis czytelny lub podpis wraz z imienną pieczątką). Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data uznania konta Zamawiającego wskazanego w Rozdziale I SIWZ przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie III etapu budowy zespołu obiektów nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi
Dodano: 2015-04-21 - Remont dachu budynku nr 1 w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3
Dodano: 2014-08-11 - Wykonanie II etapu budowy zespołu obiektów nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi
Dodano: 2014-04-16 - Wykonanie II etapu remontu i przebudowy oraz wyposażenie sali gimnastycznej (budynek nr 25) Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3
Dodano: 2013-05-29 - Wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjnym Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie
Dodano: 2012-10-12 - wykonanie remontu bramy głównej wjazdowej i wymianę orynnowania w budynku Komendy Powiatowej Policji w Olecku
Dodano: 2012-07-10 - Wykonanie I etapu remontu i przebudowy budynku sali gimnastycznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 (budynek nr 25)
Dodano: 2012-07-09 - Wykonanie remontu i termomodernizacji części budynku Nr 3 Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3
Dodano: 2012-04-25 - Wykonanie termomodernizacji budynków Nr 3, Nr 4 i Nr 25 Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3
Dodano: 2011-09-09 - wykonanie remontu pokrycia dachu w budynku Posterunku Policji w Miłakowie przy ul. Daszyńskiego 14 na działce nr 314
Dodano: 2011-07-01