Przetargi.pl
Wykonanie i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych z logotypami

Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 695 21 30 , fax. 22 695 21 33
  • Data zamieszczenia: 2019-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
    ul. Wiejska 10
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 695 21 30, fax. 22 695 21 33
    REGON: 14273498200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.co.kprp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych z logotypami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych opatrzonych przekazanymi Wykonawcy logotypami zgodnie z aktualnymi potrzebami Kancelarii Prezydenta RP, zwanych dalej „Materiałami”, wg następującego podziału na części: a) część I –Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych (Kredki, Kubek niekapek, Kubek, USB-bransoletka, Piórnik z wyposażeniem, Opaska odblaskowa, Koc, Smycz z karabińczykiem, Torba bawełniana, Touchpen, Pendrive min. 16GB, Worko-Plecak, Zakładka do książki, Parasol); b) część II – Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych (Puzzle). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie części I i II, zgodnie z art. 34 ust 5 ustawy Pzp, polegającego na zwiększeniu ilości realizowanych dostaw, w ramach, którego zakłada, iż: a) szacowana ilość Materiałów dla każdej części zamówienia będzie nie większa niż w Załączniku nr 1 do SIWZ, b) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, c) ceny jednostkowe dotyczące zamówień w ramach prawa opcji będą tożsame z cenami jednostkowymi dotyczącymi zamówienia podstawowego, określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ, d) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie lub mailem, e) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w całości lub w części w zakresie poszczególnych części zamówienia, oraz w zakresie poszczególnych Materiałów, f) na Materiały objęte prawem opcji zamówienia będą składane do 30 września 2021 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla części I – 3 000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100), b) dla części II – 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BGK Oddział w Warszawie na nr rachunku 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002, z dopiskiem na przelewie: W tytule przelewu podać numer postępowania. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w § 8 ust. 4 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) Pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) Innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. W przypadku składania dokumentów wymienionych w ust. 3 lit. b), c), d) i e) mogą one być złożone w kasie Zamawiającego (pok. 348 w godz. 11: 00 – 13: 00) przez wykonawcę lub przysłane pocztą na adres Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP Wydział Finansowy z dopiskiem: >>Wadium do przetargu nieograniczonego na Wykonanie i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych z logotypami [sygnatura postępowania – ZP.CO-15/2019]<<, z tym zastrzeżeniem, że dokument ten musi wpłynąć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach