Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w latach 2010-2011

Miasto Kalisz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 7654300 , fax. (062) 7642032
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
    Główny Rynek 20 20
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 7654300, fax. (062) 7642032
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w latach 2010-2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów wykonanych zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) i warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618) oraz odbiór wycofanych z użycia tablic rejestracyjnych celem ich likwidacji oraz renowacji tablic tymczasowych (usuwanie nalepek, czyszczenie). 2. Wykonawca musi posiadać certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. Certyfikat ten winien obejmować wszystkie rodzaje tablic rejestracyjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę aktualnego certyfikatu przez cały okres trwania umowy. 3. Szacunkowe ilości tablic rejestracyjnych objętych przedmiotem zamówienia w podziale na rodzaje: a) tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe, w tym: przyczepy, wtórniki, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe - 35.000 sztuk; b) tablice zwyczajne samochodowe dwurzędowe, w tym: przyczepy, wtórniki, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe - 500 sztuk; c) tablice motocyklowe / ciągnikowe, w tym: wtórniki, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe - 800 sztuk; d) tablice motorowerowe, w tym: wtórniki, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe -700 sztuk. 4. Warunki rozliczania się Zamawiającego z Wykonawcą za wykonanie poszczególnych usług składających się na przedmiot zamówienia zawarte są w projekcie umowy. 5. Dostawa tablic rejestracyjnych odbywać się będzie sukcesywnie w ilościach i rodzajach uzgodnionych między stronami na podstawie odrębnych zamówień. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w ramach niniejszego zamówienia nieodpłatny odbiór wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych i dokonać ich zniszczenia w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Protokolarny odbiór tablic do złomowania odbywał się będzie w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym. Wykonawca ponosi koszty transportu dostawy tablic rejestracyjnych i odbioru tablic przeznaczonych do złomowania. Szacunkowa ilość starych tablic rejestracyjnych w okresie trwania umowy wyniesie ok. 20 000 szt. 7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne na okres co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych. 8. Tablice zwyczajne będą dostarczane przez Wykonawcę - na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego - w terminie : 1) w przypadku dostawy nieprzekraczającej 1000 sztuk tablic - w terminie 5 dni od dnia złożenia zamówienia (nie licząc dni świątecznych, sobót i niedziel), a w szczególnie uzasadnionych przypadkach wywołanych nadzwyczajnymi okolicznościami (nie więcej niż 30 kompletów tablic) - w terminie 2 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego; 2) w przypadku zamówienia tablic indywidualnych samochodowych i motocyklowych, wtórników oraz tablic zabytkowych w terminie 3 dni od dnia złożenia zamówienia (nie licząc dni świątecznych, sobót i niedziel).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) posiadają aktualne zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych, o którym mowa w art. 75a ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) lub we wcześniej obowiązujących przepisach w tym zakresie; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykażą w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należyte wykonanie lub wykonywanie co najmniej jednej umowy, w ramach której dostarczono tablice rejestracyjne o wartości brutto nie mniejszej niż 250 000,00 PLN. W przypadku umów będących w trakcie realizacji (wykonywanych) Zamawiający będzie brał pod uwagę kwotę brutto odnoszącą się do już wykonanej części umowy (dostarczonych tablic) w ramach jednej umowy. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły: spełnia/nie spełnia. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 1) i 4). Pozostałe warunki i wymagania zawarte w Opisie warunków udziału w postępowaniu mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań określonych przez Zamawiającego w stosunku do oferowanych produktów, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, poniższych oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; 3) zezwolenia, o którym mowa w art. 75a ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych albo innego dokumentu uprawniającego do produkcji tablic rejestracyjnych wydanego na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie*; 4) certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi - certyfikat ten winien obejmować wszystkie rodzaje tablic rejestracyjnych objętych przedmiotem zamówienia*, 5) wykazu należycie wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie umów obejmujących dostawy tablic rejestracyjnych potwierdzających spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 2a) Opisu warunków udziału w postępowaniu - wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SIWZ. W przypadku umów będących w trakcie realizacji (wykonywanych) należy podać kwoty brutto odnoszące się wyłącznie do już wykonanej części umowy (dostarczonych tablic), a nie wartość całej zawartej umowy, 6) dokumentów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw wyszczególnionych w wykazie, o którym mowa w pkt 5); dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 5), a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich. Dokumenty, o których mowa w pkt 2)-4) i 6) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, 2) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne) lub www.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach